Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Sponsor schreef:kraats schreef:Sponsor schreef:Holkers schreef:Dat Borgers niet komt (Volgens Martijn)
En dat zijn toch zo'n 3 inschrijvingen....
Ja dat klopt,
Maar Will, dit is voor jou de uitgelezen kans om de H11 te pakken, denk ik...
dan schat je me toch te laag in Theo...ik had Eep graag willen verslaan in een secondenduel op zijn eigen terrein.....erg jammer.Maar misschien komt Verbaas nog??
Wat betreft de discussie: begrijp wel dat het in het buitenland goedkoper rijden is....maar je rijd toch ook voor je eigen plubliek?en gezien de prijs per KM is Barneveld en goedkoper dan Amsterdam en een stuk uitdagender....het is maar waar je voor kiest.
Daarom rijd ik wel gewoon in Barneveld!!
MartijnB schreef:Holkers schreef:Dat Borgers niet komt (Volgens Martijn)
niet volgens mij alleen hoor Holkers......................
kraats schreef:edit: Ik denk dat het voor de ontwikkeling van Marcel erg goed zou zijn als ie meer rally's zou rijden, ipv sprints. Zou zonde zijn als er op deze manier weer een talent zou verdwijnen.....
kraats schreef:Sponsor schreef:kraats schreef:Sponsor schreef:Holkers schreef:Dat Borgers niet komt (Volgens Martijn)
Ja dat klopt,
dan schat je me toch te laag in Theo...ik had Eep graag willen verslaan in een secondenduel op zijn eigen terrein.....erg jammer.Maar misschien komt Verbaas nog??
Wat betreft de discussie: begrijp wel dat het in het buitenland goedkoper rijden is....maar je rijd toch ook voor je eigen plubliek?en gezien de prijs per KM is Barneveld en goedkoper dan Amsterdam en een stuk uitdagender....het is maar waar je voor kiest.
Na mijn post nog eens gelezen te hebben moet ik zeggen dat ik je reactie helemaal begrijp, maar zo was het niet bedoelt.
Ik zie ook echt wel dat je met veel minder ervaring steeds dichter bij Eep komt en dat je in de NL rally zeker een kans had gehad door het karakter van een bijna geheel vernieuwde proef in Putten. Zoals een KNAF functionaris van de week tegen me zie: "dit zijn de proeven waar we het voor doen, het begint de oude Tulpenrally te lijken".
ferry bakker schreef:Nou klasse zo als je rijdt met de astra, maar denk je dat je het kan winnen van Frans Verbaas ?
Zou het heel knap vinden, maar ik hoop voor je dat hij mee rijdt.\
Vast Succes
kraats schreef:Sponsor schreef:kraats schreef:Sponsor schreef:Holkers schreef:Dat Borgers niet komt (Volgens Martijn)
Ja dat klopt,
Na mijn post nog eens gelezen te hebben moet ik zeggen dat ik je reactie helemaal begrijp, maar zo was het niet bedoelt.
Ik zie ook echt wel dat je met veel minder ervaring steeds dichter bij Eep komt en dat je in de NL rally zeker een kans had gehad door het karakter van een bijna geheel vernieuwde proef in Putten. Zoals een KNAF functionaris van de week tegen me zie: "dit zijn de proeven waar we het voor doen, het begint de oude Tulpenrally te lijken".
Hein schreef:official No. 27768 schreef:Waarom staat deze niet in de kalender van deze site?
Dat gaan we even nakijken. Als het goed is moet hij er gewoon in staan.
Sponsor schreef:ferry bakker schreef:Nou klasse zo als je rijdt met de astra, maar denk je dat je het kan winnen van Frans Verbaas ?
Zou het heel knap vinden, maar ik hoop voor je dat hij mee rijdt.\
Vast Succes
Weet ook wel dat ik geen kans maak tegen Frans met zijn kitcar,daar zijn de auto's dan ook teveel verschillend voorHet is gewoon leuk om het tegen betere rijders op te nemen...
kraats schreef:MartijnB schreef:Sponsor schreef:Holkers schreef:Dat Borgers niet komt (Volgens Martijn)
nee hoor meer:
Tommy Looyen
Berrie Kok
wij ook niet waarschijnlijk tenzij er een sponsor komt
Anders rij ik van dat geld leiver 2 wedstrijden in Belgie
Hey Martijn,
Ga je nu bij iedere rally alle sprinters op noemen die niet komen?
Nee, dat die daar geen budget voor hebben kan ik me enigzins voorstellen, zij rijden niet voor niets het sprintkampioenschap. Berry heeft trouwens wel een ander projectje waar wat knaken in gaan zitten.
Ik vind het niet vreemd als ze niet kunnen komen, al zou ik ze er graag aan de start zien verschijnen.....
Je laatste uitspraak vind ik vreemd;
Geen geld voor 1 wedstrijd in NL maar wel voor 2 wedstrijden in België, die in totaal duurder zijn. Je brengt het wel weer leuk moet ik zeggen....
AC schreef:Hein schreef:official No. 27768 schreef:Waarom staat deze niet in de kalender van deze site?
Dat gaan we even nakijken. Als het goed is moet hij er gewoon in staan.
http://www.rallysport.nl/forum/viewtopi ... c&start=75
tapje 6... Ligt er al vanaf januari
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten