Veenhuizen Groep Nederland Rally 2009

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

re

Berichtdoor MartijnB » ma aug 31, 2009 17:51

Ik rijd Amsterdam ook niet voor mezelf als ik niet met Moniek vd Heuvel had gereden was ik ook niet gegaan.
MartijnB

Berichtdoor ferry bakker » ma aug 31, 2009 17:51

Nou klasse zo als je rijdt met de astra, maar denk je dat je het kan winnen van Frans Verbaas ?
Zou het heel knap vinden, maar ik hoop voor je dat hij mee rijdt.\

Vast Succes
ferry bakker

Berichtdoor kraats » ma aug 31, 2009 17:54

Sponsor schreef:
kraats schreef:
Sponsor schreef:
Holkers schreef:Dat Borgers niet komt (Volgens Martijn)

En dat zijn toch zo'n 3 inschrijvingen.... :cry:

Ja dat klopt,

Maar Will, dit is voor jou de uitgelezen kans om de H11 te pakken, denk ik...

dan schat je me toch te laag in Theo...ik had Eep graag willen verslaan in een secondenduel op zijn eigen terrein.....erg jammer.Maar misschien komt Verbaas nog??

Wat betreft de discussie: begrijp wel dat het in het buitenland goedkoper rijden is....maar je rijd toch ook voor je eigen plubliek?en gezien de prijs per KM is Barneveld en goedkoper dan Amsterdam en een stuk uitdagender....het is maar waar je voor kiest.

Daarom rijd ik wel gewoon in Barneveld!!

Na mijn post nog eens gelezen te hebben moet ik zeggen dat ik je reactie helemaal begrijp, maar zo was het niet bedoelt.
Ik zie ook echt wel dat je met veel minder ervaring steeds dichter bij Eep komt en dat je in de NL rally zeker een kans had gehad door het karakter van een bijna geheel vernieuwde proef in Putten. Zoals een KNAF functionaris van de week tegen me zie: "dit zijn de proeven waar we het voor doen, het begint de oude Tulpenrally te lijken".
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Re: re

Berichtdoor Holkers » ma aug 31, 2009 18:03

MartijnB schreef:

niet volgens mij alleen hoor Holkers......................

Kan, maar dat was het antwoord op de vraag ;)
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor bart8016 » ma aug 31, 2009 18:22

kraats schreef:edit: Ik denk dat het voor de ontwikkeling van Marcel erg goed zou zijn als ie meer rally's zou rijden, ipv sprints. Zou zonde zijn als er op deze manier weer een talent zou verdwijnen.....

Nou Marcel verdwijnt niet zomaar hoor!
Marcel en ik zijn dit jaar samen begonnen met rijden. Ik met wel 2 sprints ervaring als navi, en Marcel met 0 km's als rijder. We zijn bezig om dit jaar een heel programma te doorlopen om ervaring op te doen. Daar horen ook sprints bij, maar er gaan ook zeker rally's volgen.
Hellendoorn en Hengelo staan in ieder geval op de planning. Wijzelf kiezen alleen niet de wedstrijden uit, dat doen anderen voor ons. Daarnaast krijgen we veel tips en hulp van anderen. Ik hoop dan ook dat wij net zo succesvol worden als Eep, de tijd zal het leren.
bart8016

Berichtdoor ferry bakker » ma aug 31, 2009 18:51

Ik heb de proeven van Putten gezien en ja, echt zijn super proeven dit jaar.

kraats schreef:
Sponsor schreef:
kraats schreef:
Sponsor schreef:

Ja dat klopt,

dan schat je me toch te laag in Theo...ik had Eep graag willen verslaan in een secondenduel op zijn eigen terrein.....erg jammer.Maar misschien komt Verbaas nog??

Wat betreft de discussie: begrijp wel dat het in het buitenland goedkoper rijden is....maar je rijd toch ook voor je eigen plubliek?en gezien de prijs per KM is Barneveld en goedkoper dan Amsterdam en een stuk uitdagender....het is maar waar je voor kiest.

Na mijn post nog eens gelezen te hebben moet ik zeggen dat ik je reactie helemaal begrijp, maar zo was het niet bedoelt.
Ik zie ook echt wel dat je met veel minder ervaring steeds dichter bij Eep komt en dat je in de NL rally zeker een kans had gehad door het karakter van een bijna geheel vernieuwde proef in Putten. Zoals een KNAF functionaris van de week tegen me zie: "dit zijn de proeven waar we het voor doen, het begint de oude Tulpenrally te lijken".
ferry bakker

Berichtdoor Sponsor » ma aug 31, 2009 19:31

ferry bakker schreef:Nou klasse zo als je rijdt met de astra, maar denk je dat je het kan winnen van Frans Verbaas ?

Vast Succes

Weet ook wel dat ik geen kans maak tegen Frans met zijn kitcar,daar zijn de auto's dan ook teveel verschillend voor 8) Het is gewoon leuk om het tegen betere rijders op te nemen...
http://www.hetgroenerallyteam.nl ......bezoek onze NIEUWE RALLYSITE...en geef je url door voor de LINK pagina
Sponsor

Berichtdoor Sponsor » ma aug 31, 2009 19:34

kraats schreef:
Sponsor schreef:
kraats schreef:
Sponsor schreef:

Ja dat klopt,

No problem :lol: ...kijk uit naar de nieuwe proef (je mag ze sturen)
http://www.hetgroenerallyteam.nl ......bezoek onze NIEUWE RALLYSITE...en geef je url door voor de LINK pagina
Sponsor

Berichtdoor AC » ma aug 31, 2009 20:48

Hein schreef:
official No. 27768 schreef:Waarom staat deze niet in de kalender van deze site?

Dat gaan we even nakijken. Als het goed is moet hij er gewoon in staan. :wink:

http://www.rallysport.nl/forum/viewtopi ... c&start=75

tapje 6... Ligt er al vanaf januari :wink:
Afbeelding
WRC-Poule Kampioen 2010
AC

Berichtdoor Holkers » ma aug 31, 2009 21:03

Onze server vindt die 550 euro ook teveel...

(gekheid - stok... geen idee wat er aan de hand is, want hij staat wel tussen de RDO kalender...)
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor ferry bakker » di sep 01, 2009 7:12

Sponsor schreef:
ferry bakker schreef:Nou klasse zo als je rijdt met de astra, maar denk je dat je het kan winnen van Frans Verbaas ?

Vast Succes

Weet ook wel dat ik geen kans maak tegen Frans met zijn kitcar,daar zijn de auto's dan ook teveel verschillend voor 8) Het is gewoon leuk om het tegen betere rijders op te nemen...

Ja dat ben ik zeker met je eens, mischien rijdt Rene W mee die vind ik altijd wel vol gaan( als hij uitrijdt ) met een Astra.
ferry bakker

Berichtdoor Jacco Hartog » di sep 01, 2009 7:33

kraats schreef:
MartijnB schreef:
Sponsor schreef:

nee hoor meer:

Tommy Looyen
Berrie Kok
wij ook niet waarschijnlijk tenzij er een sponsor komt

Anders rij ik van dat geld leiver 2 wedstrijden in Belgie

Hey Martijn,

Ga je nu bij iedere rally alle sprinters op noemen die niet komen?
Nee, dat die daar geen budget voor hebben kan ik me enigzins voorstellen, zij rijden niet voor niets het sprintkampioenschap. Berry heeft trouwens wel een ander projectje waar wat knaken in gaan zitten.

Ik vind het niet vreemd als ze niet kunnen komen, al zou ik ze er graag aan de start zien verschijnen.....

Je laatste uitspraak vind ik vreemd;
Geen geld voor 1 wedstrijd in NL maar wel voor 2 wedstrijden in België, die in totaal duurder zijn. Je brengt het wel weer leuk moet ik zeggen....

Nou bij mij staat de Barneveld Rally ook nog op de kalender..... 8)
De aansluiting tot de groep A opgebouwde auto`s zou moeilijk worden.
Maar ga toch een poging wagen op een goede klassering.
De rally in Ede zat ik er al lekker bij, 14e Algemeen en 3e H11.
Zou leuk zijn als deze klassering kan voord zetten in Amsterdam, Hellendoorn, Barneveld en Hengelo de rally.
Daarbij de rally`s langer zijn dan de sprints... :wink:
En betrouwbaarheid ook een grote rol gaat spelen.
.
Eigen Bedrijf: StreetXclusivE.com
Opbouw RallyAuto: Hartog Rallysport
Jacco Hartog

Berichtdoor WRC fan » di sep 01, 2009 13:42

Barneveld heeft misschien niet zo heel veel proeven, maar de proeven die er zijn, zijn mooi en ook relatief lang. Per proef langer dan dan 15 km.
WRC fan

Berichtdoor Sjeik1981 » di sep 01, 2009 18:11

Vind (publiek technisch) ook wel een leuke wedstrijd, Ben helaas vorig jaar niet geweest, dit jaar staat hij bij mij ook op het programma (als toeschouwer dan he)
Sjeik1981

Berichtdoor Hein » di sep 01, 2009 20:05

AC schreef:
Hein schreef:
official No. 27768 schreef:Waarom staat deze niet in de kalender van deze site?

Dat gaan we even nakijken. Als het goed is moet hij er gewoon in staan. :wink:

http://www.rallysport.nl/forum/viewtopi ... c&start=75

tapje 6... Ligt er al vanaf januari :wink:

Daar stond B'veld niet tussen. :wink:

Even zonder gekheid. Weet niet wat er aan de hand is, maar zal de vraag voorleggen aan de ontwikkelboys. Wedstrijd staat in de database in de kalender RDO. Staat ook in overzicht met alle wedstrijden, maar komt niet tevoorschijn. Misschien plankenvrees?
Be yourself, there are too many others
Hein

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden