Rally Kalender 2011

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor 2rallyman1 » vr nov 26, 2010 13:19

briljant schreef:Voor die halve Belgen uit Limburg wel, Maar voor de normale Nederlanders? :roll: :wink: :wink:

Als je ooit eens in de Condroz geweest bent weet je gewoon dat deze ver boven de euregio uitspringt ........ Qua deelnemers, proeven, SFEER! en niet te vergeten tijdschema... (bijna nooit vertraging) Helaas bij Hengelo is dit op 1 of andere manier altijd wel het geval....
2rallyman1

Berichtdoor PatrickTwente » vr nov 26, 2010 16:17

Bijna nooit vertraging? laat me niet lachen. ik ben dit jaar op zaterdag geweest en in het deelnemers veld zaten echt grote gaten na 3 kp's
PatrickTwente

Berichtdoor 2rallyman1 » vr nov 26, 2010 16:37

Hoevaak ben je er geweest.....? Ik zeg niet voor niks bijna nooit... dit jaar had dat inderdaad zijn redenen (zware crashes)... Voorgaande jaren was dit niet het geval... dat zou je moeten kunnen beamen als je er was..
2rallyman1

Berichtdoor Wim » vr nov 26, 2010 16:43

Sanderboy schreef:waarom zoek je het probleem in hengelo , de condroz kan ook eerder of later :wink: , hiermee wil ik zeggen dat je het niet van een kant moet zoeken

In België is het een traditie dat de Condroz altijd in het eerste weekend van november plaats vindt. Bovendien is de Condroz, een echt rally parcours, totaal niet te vergelijken met Hengelo dat meer een circuitrace is. De Condroz heeft ook een historie met grote buitenlandse namen, terwijl Hengelo dat helemaal niet kan zeggen.
Wim

Berichtdoor tt » vr nov 26, 2010 17:50

@wim
dit is appels met peren vergelijken bij de condroz en ook in heel belgie heb je andere wegen,hier is het rechtdoor een keer links een keer rechts
tt

Berichtdoor briljant » vr nov 26, 2010 18:13

Wim schreef:In België is het een traditie dat de Condroz altijd in het eerste weekend van november plaats vindt.

In Nederland is het een traditie dat de Euregio altijd in het eerste weekend van november plaats vindt. dus denk ik dat we hier volgend jaar weer de zelfde discussie hebben. :roll:
Bovendien is de Condroz, een echt rally parcours, totaal niet te vergelijken met Hengelo dat meer een circuitrace is.
Omdat er 1 rondkoers op een industrieterrein plaatsvind is het direct een circuitrace :?
Dan is het duidelijk dat je de andere kp's niet kent.
Ik zeg niet dat de kp's in Hengelo het niveau van de Condroz hebben maar zo makkelijk is het nu ook weer niet (kijk maar naar ten Brinke en van Eldik)
Bastiaan van Lingen
briljant

re

Berichtdoor MartijnB » vr nov 26, 2010 18:13

over het algemeen hebben de Belgen vrij weinig tot geen vertraging in de tijdschema s.
Hoe het kan, ik weet het niet, maar in Nederland is er nauwelijks een rally op te noemen die nooit tijdvertraging heeft.

De vechtdal is een van de weinigen die er weinig tot niet mee te maken heeft.

Waarom elk jaar weer die eeuwige discussie over de data van Hengelo en Condroz...

enige wat wellicht een probleem word is het aantal deelnemers voor 2011 in Hengelo.
Ik zie een grote kans dat de Conroz gaat meetellen voor het internationaal kamipoenschap
MartijnB

Re: re

Berichtdoor TWENGELTJE » vr nov 26, 2010 21:18

MartijnB schreef:Ik zie een grote kans dat de Conroz gaat meetellen voor het internationaal kamipoenschap

Als dat gebeurd is leidschendam te klein :twisted:
TWENGELTJE

Berichtdoor PatrickTwente » vr nov 26, 2010 21:23

2rallyman1 schreef:Hoevaak ben je er geweest.....? Ik zeg niet voor niks bijna nooit... dit jaar had dat inderdaad zijn redenen (zware crashes)... Voorgaande jaren was dit niet het geval... dat zou je moeten kunnen beamen als je er was..

Vorig jaar Brandje! zware crash! Hetzelfde gedonder weer dus???
PatrickTwente

Berichtdoor redwitch100 » vr nov 26, 2010 23:27

MartijnB schreef:over het algemeen hebben de Belgen vrij weinig tot geen vertraging in de tijdschema s.
Hoe het kan, ik weet het niet, maar in Nederland is er nauwelijks een rally op te noemen die nooit tijdvertraging heeft.

De vechtdal is een van de weinigen die er weinig tot niet mee te maken heeft.

Waarom elk jaar weer die eeuwige discussie over de data van Hengelo en Condroz...

enige wat wellicht een probleem word is het aantal deelnemers voor 2011 in Hengelo.
Ik zie een grote kans dat de Conroz gaat meetellen voor het internationaal kamipoenschap

maar als je moet kiezen tussen du condroz of de euregio rally, dan zal de keuze toch niet ZO moeilijk zijn
[/list]
redwitch100

Berichtdoor Wout de Klerk » za nov 27, 2010 14:44

TWENGELTJE schreef:
MartijnB schreef:Ik zie een grote kans dat de Conroz gaat meetellen voor het internationaal kamipoenschap

Als dat gebeurd is leidschendam te klein :twisted:

Leidschendam? verklaar u nader.
Wout de Klerk

Berichtdoor TWENGELTJE » za nov 27, 2010 18:09

O nee, je moet nou in zoeterwoude zijn maar das in de buurt
TWENGELTJE

Berichtdoor tt » za nov 27, 2010 18:29

dit jaar ook in ede kp 1/2 liep over een gedeelte van kp3 zo maak je toch geen rally en helemaal 2 proeven achter elkaar doen en dan een extra lus er in maken is niet verstandig ik dacht dat ze 1/1:30 uur achterliepen
tt

Berichtdoor ZZR Fan » za nov 27, 2010 20:20

Dat kwam door iets heel anders wat er zelfs niets mee te maken heeft.
Afbeelding
ZZR Fan

Berichtdoor briljant » za nov 27, 2010 23:54

MartijnB schreef:enige wat wellicht een probleem word is het aantal deelnemers voor 2011 in Hengelo.
dat is geen probleem omdat in irdo wel wrc's mee mogen doen en in de Condroz niet zal deze wedstrijd vast niet opgenomen worden in het kampioenschap. :roll:
Bastiaan van Lingen
briljant

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden