het kan er niet voledig op. Vandewauwer is van de op de lijst.Starkoo schreef:VAN DEN
HULZEBOS
waarom die fout moet toch jasper van de heuvel zijn!
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
het kan er niet voledig op. Vandewauwer is van de op de lijst.Starkoo schreef:VAN DEN
HULZEBOS
waarom die fout moet toch jasper van de heuvel zijn!
PatrickTwente schreef:Moree (SN53) er ook uit. door ongeval met toeschouwer (hopelijk niet erg)
PatrickTwente schreef:En dat gebeurt nadat alle top 10 rijders bij de Organisatie hebben staan klagen, en als mannen als Snijers Loix en Casier klagen dat het onverantwoord rijden is. dat zegt dat wel wat. en de Organisatie maar zeggen dat ze de problemen gaan oplossen (ze leren het ook nooit daar)
Het dodelijke ongeval zal zeker het debat over de veiligheid van de toeschouwers tijdens een rally weer doen oplaaien, temeer omdat er vanmorgen al een ander ongeval was gebeurd. Nicolas Declercq verloor de controle over zijn wagen en knalde staalhard tegen een paal, die brak door de impact. Bij dit incident liep het goed af, al zat de co-pilote meer dan een kwartier gekneld in de wagen en moest ze bevrijd worden door de brandweer. In de vooravond liep een nieuwe 'sortie de route' wel tragisch af.
Speerke Geplaatst: Za Nov 12, 2011 8:15 pm Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
PatrickTwente schreef:
En dat gebeurt nadat alle top 10 rijders bij de Organisatie hebben staan klagen, en als mannen als Snijers Loix en Casier klagen dat het onverantwoord rijden is. dat zegt dat wel wat. en de Organisatie maar zeggen dat ze de problemen gaan oplossen (ze leren het ook nooit daar)
Ik ben net terug van de Condroz , wat een drukte en wat een mensen.
En wat ik niet begrijp kwam ze vanmorgen om 9.00 uur al tegen met glazen bier op kp2 .....
Erg van de toeschouwers
riesjaar schreef:Speerke Geplaatst: Za Nov 12, 2011 8:15 pm Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
PatrickTwente schreef:
En dat gebeurt nadat alle top 10 rijders bij de Organisatie hebben staan klagen, en als mannen als Snijers Loix en Casier klagen dat het onverantwoord rijden is. dat zegt dat wel wat. en de Organisatie maar zeggen dat ze de problemen gaan oplossen (ze leren het ook nooit daar)
Ik ben net terug van de Condroz , wat een drukte en wat een mensen.
En wat ik niet begrijp kwam ze vanmorgen om 9.00 uur al tegen met glazen bier op kp2 .....
Erg van de toeschouwers
Dat is bij de rally's in Wallonie al zo lang ik er al naar toe ga al.
Ik zal nooit meer vergeten ook een keer bij de Condroz
's morgens bij de 1e proef, terwijl het nog vroor al aan het bier
en al flink aangeschoten die gekke Walen, als dit maar niet de
doodsteek voor de Condroz wordt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast