Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
TWENGELTJE schreef:Na aanleiding van mijn vorige post kreeg ik bericht van de organisator van de classiceuregiorally dat er in de maak is dat men ook in deze rally met een hoger gemiddelde over de proeven zal mogen worden gereden.
E.e.a zal tzt op de site van deze rally worden vermeld, hou deze dus in de gaten.
Götz schreef:TWENGELTJE schreef:Na aanleiding van mijn vorige post kreeg ik bericht van de organisator van de classiceuregiorally dat er in de maak is dat men ook in deze rally met een hoger gemiddelde over de proeven zal mogen worden gereden.
E.e.a zal tzt op de site van deze rally worden vermeld, hou deze dus in de gaten.
en dan hopelijk ook 2 klassen
TWENGELTJE schreef:Götz schreef:TWENGELTJE schreef:Na aanleiding van mijn vorige post kreeg ik bericht van de organisator van de classiceuregiorally dat er in de maak is dat men ook in deze rally met een hoger gemiddelde over de proeven zal mogen worden gereden.
en dan hopelijk ook 2 klassen
Je bedoelt een soort legends er bij, dat klopt
``De legends of twente``
belangstelling voor zijn van de organisatoren
TWENGELTJE schreef:Dat is nou juist het probleem. Meer deelnemers zou ten koste van het tijdschema van de normale rally gaan en dat is niet de bedoeling en een aparte wedstrijd op een andere datum is ook niet de optie
Maar kan over gepraat worden zelfs met de knaf op dit moment. Tot voor kort was dat niet mogelijk
BasJBuitendijk schreef:belangstelling voor zijn van de organisatoren
En instemming van de omwonenden. Ik heb begrepen dat deze rit verplaatst is naar De Betuwe (?) ivm het grote aantal autosport evenementen in de regio Twente. Klopt dit?
riesjaar schreef:De Horneland Rally vanaf de startplaats in Weert heeft
dezelfde opzet
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten