Sponsor schreef:leuk! maar waar is die S60 gebleven?
Die staat bij Gerard Mulder de ex navi van Ochse.
Die is ook altijd de eigenaar geweest niet Ochse.
http://www.svenskabildelar.nl/occasions-3
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Sponsor schreef:leuk! maar waar is die S60 gebleven?
MartijnB schreef:markdevries schreef:ik zie op de deelnemerslijst Ruud Ochse staan eerder bekend van de S60 turbo nu met een civic R3 ingeschreven staan. Kan het zijn dat dit de oude auto van Marcel Piepers is?
Helemaal juist u gaat door voor de koelkast
autosport-media schreef:MartijnB schreef:markdevries schreef:ik zie op de deelnemerslijst Ruud Ochse staan eerder bekend van de S60 turbo nu met een civic R3 ingeschreven staan. Kan het zijn dat dit de oude auto van Marcel Piepers is?
Waarom de standaard koelkast Martijn ? Een rondje rijden in de Evo lijkt me leuker :p
MartijnB schreef:autosport-media schreef:MartijnB schreef:markdevries schreef:ik zie op de deelnemerslijst Ruud Ochse staan eerder bekend van de S60 turbo nu met een civic R3 ingeschreven staan. Kan het zijn dat dit de oude auto van Marcel Piepers is?
Waarom de standaard koelkast Martijn ? Een rondje rijden in de Evo lijkt me leuker :p
Nee sorry die Evo werkt hier niet meer!!!
autosport-media schreef:MartijnB schreef:autosport-media schreef:MartijnB schreef:markdevries schreef:ik zie op de deelnemerslijst Ruud Ochse staan eerder bekend van de S60 turbo nu met een civic R3 ingeschreven staan. Kan het zijn dat dit de oude auto van Marcel Piepers is?
Nee sorry die Evo werkt hier niet meer!!!
Dan maar voor de koelkast gaan ! Morgen wel aanwezig (zonder evo) ?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten