Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
rallyfreak1 schreef:Probeer mischien de nederlandse officials een warm hart onder de riem te steken en dat ze mischien dan ook weer schik krijgen om te gaan officiallen in plaats van meestal het tegen over gestelde te doen. mischien dat het helpt. Ze worden er vast vrolijker over inplaats van dat ze gaan denken wat zullen we nu weer verkeerd gedaan hebben.....
moest ik ff kwijt
polle schreef:Waar bevindt zich dit punt na 25 sec. op de video a.u.b. ?
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... htxVMNMaE#!
ikkuh_18 schreef:Via facebook had ik het al gepost...maar er zullen veel mensen zijn, die ik niet of die geen facebook hebben....dus vandaar hier nogmaals het bericht...
Op 26-6-2012 is de kleine Sophie geboren. Dochter van Erik en Marinda Geitenbeek. Tot groot verdriet van iedereen is de kleine Sophie voor de bevalling overleden.
Eind April is ook de kleine Milan begraven. Zoontje van Henk en Silvia van de Wardt.
Voor Milan en Sophie en voor alle andere sterrenkindjes hebben Marjolein Kuenen en ik een Sterrenactie opgezet.
Komend weekend willen wij zoveel mogelijk rijders laten rijden met een herinneringsster op de rally-auto.
Deze worden uitgedeeld tijdens de documenten controle van de Rally en de sprint door Marjolein Kuenen.
Ter nagedachtenis van Sophie, Milan en alle andere Sterrenkindjes.
Dus als je interesse hebt als deelnemer in een ster....
Bij de laatste tafel van de documentencontrole staat Marjolein voor jullie klaar!
Veel sterkte gewenst aan de ouders.
Ik hoop dat dit initiatief goed beloond wordt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast