Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
denk niet dat er veel is veranderd met vorig jaar, alleen Somerlo iets minder onverhard,verder volgens tijdschema alles gelijk als 2012.antoine schreef:Zoals het er nu uit ziet voor het eerst sinds jaren géén Jan de Winkel. Opvallend is dat er naast het gebruikelijke startnummer 13, alle nummers met een 9 (afgezien van 9 zelf) niet worden gebruikt.
Ik ben benieuwd naar de (vernieuwde) proeven en het hopelijk vele spektakel wat de deelnemers ons voorschotelen.
naar wat ik gehoord heb wel ja.antoine schreef:Toch dat stukje weiland eraf gehaald richting de snelweg?
antoine schreef:Zoals het er nu uit ziet voor het eerst sinds jaren géén Jan de Winkel. Opvallend is dat er naast het gebruikelijke startnummer 13, alle nummers met een 9 (afgezien van 9 zelf) niet worden gebruikt.
Ik ben benieuwd naar de (vernieuwde) proeven en het hopelijk vele spektakel wat de deelnemers ons voorschotelen.
rallyturbo schreef:Waar is de definitieve deelnemerslijst?
Kan het namelijk niet vinden.
Jacco Hartog schreef:rallyturbo schreef:Waar is de definitieve deelnemerslijst?
Kan het namelijk niet vinden.
Deelnemerslijst op de site:
http://www.elerally.nl/website/index.ph ... rs-entries
En startlijst in het informatie pakket tijdens de Rally.
Savage Beast schreef:[edit] daar doe we in Nederland niet aan (althans, niet zo openlijk) zodat de organisatie inkomsten heeft uit de informatie pakketten [/edit]
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast