Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
ferry bakker schreef:Hulde aan alle die mee geholpen hebben aan de rally, was denk ik goed voor elkaar, alleen jammer dat dit in de krant staat![]()
---------------------------------------------------------------------------------
'Kritiek na vergunning autorally'
EDE - Bij het verlenen van een vergunning voor een autorally in Ede is de natuurwetgeving met voeten getreden. Dat zegt raadslid Eric Letz van GroenLinks/PE.
De rally werd zondag gehouden op het kazerneterrein in Ede. Dat grenst aan een beschermd natuurgebied. Er is bij het verlenen van de vergunning geen milieutoets gedaan, terwijl het broedseizoen aan de gang is. Of het evenement gevolgen heeft gehad voor de broedende vogels, is niet duidelijk.
Letz heeft vragen gesteld aan het gemeentebestuur
------------------------------------------------------------------------------------
sorry ik weet het niet maar was dacht ik nog ver van bos en zo,
MACrallyofficial schreef:ferry bakker schreef:Hulde aan alle die mee geholpen hebben aan de rally, was denk ik goed voor elkaar, alleen jammer dat dit in de krant staat![]()
---------------------------------------------------------------------------------
'Kritiek na vergunning autorally'
EDE - Bij het verlenen van een vergunning voor een autorally in Ede is de natuurwetgeving met voeten getreden. Dat zegt raadslid Eric Letz van GroenLinks/PE.
De rally werd zondag gehouden op het kazerneterrein in Ede. Dat grenst aan een beschermd natuurgebied. Er is bij het verlenen van de vergunning geen milieutoets gedaan, terwijl het broedseizoen aan de gang is. Of het evenement gevolgen heeft gehad voor de broedende vogels, is niet duidelijk.
Letz heeft vragen gesteld aan het gemeentebestuur
------------------------------------------------------------------------------------
Ik kan jullie vertellen we niet verplicht waren om een milieutoets te laten doen, alleen als we volgend jaar weer daar de rally zouden organiseren dan werd het geadviseerd.
Wel leuk van groenlinks om alles via de krant te uit te brengen, en niet even eerst zich goed te laten informeren bij de rest van het gemeentebestuur.
Robert_ schreef:Kevin v. Deijne lijkt het volste vertrouwen te hebben in z'n navigator of geen angst te kennen, was lekker aan het rijden.![]()
Dennis Abrahams schreef:Robert_ schreef:Kevin v. Deijne lijkt het volste vertrouwen te hebben in z'n navigator of geen angst te kennen, was lekker aan het rijden.![]()
Hou 't op het eerste, da's beter voor mijn ego ....
![]()
Zonder gekheid, hij leert snel en pakt het erg goed op. Ontzettend jammer van dat ene kleine foutje vlak voor voor de eindstreep. Kostte hem uiteindelijk de overwinning bij de sprinters en die had hij absoluut verdient.
Ook van mijn kant COMPLIMENTEN voor de organisatie en officials. Vond het een mooi evenement met leuke, uitdagende proeven. Smaakt zeker naar meer .....
bulli schreef:En op kp 5 na diverse pogingen op de haaks links (na waar je om die big-bag door het zand moest)door de struik te rijden en de spiegel er af te rijden, wij hebben de hele spiegelkap terug gebracht en zijn met een bedankje en 2 grote zakken AUTODROP weer vertrokken.

Han schreef:Hoe is het met je arm?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten