Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
WRC fan schreef:Dat is altijd Gert van den Heuvel.
TWENGELTJE schreef:En de marshalls maar roepen HO HO HO maar nee hoor volle polle
henk 400rr schreef:TWENGELTJE schreef:En de marshalls maar roepen HO HO HO maar nee hoor volle polle
Dat viel mee, ik heb me ingehouden.![]()
Wie weet volgend jaar ergens weer vol d'r over, waar weet ik nog niet.
TWENGELTJE schreef:WRC fan schreef:Dat is altijd Gert van den Heuvel.
Officieel wel maar als het hard en strakker gaat zou het ook jasper kunnen zijn
mmrizio schreef:De 0 voor de SS?
De 00 van de rally ging ook behoorlijk hard. Zag er ongecontroleerd uit in die veel te slap gedempte SUV, al heb ik 'm niet op fouten kunnen betrappen.
Wel vroeg ik me af of het de bedoeling is dat de 00 op het randje rijdt...
Maurice
TWENGELTJE schreef:henk 400rr schreef:TWENGELTJE schreef:En de marshalls maar roepen HO HO HO maar nee hoor volle polle
hoezo volgend jaar, Euregio toch ?
lennartrallypower schreef:tja de dubbel 0 rijder rijdt al jaren de dubbel 0 dus die kan echt wel rijden. in dagelijks leven rijdt die met de ambulance dus en daarvoor gaaf die rijles.ze moeten gewoon beter auto geven haha
mantaboy schreef:lennartrallypower schreef:tja de dubbel 0 rijder rijdt al jaren de dubbel 0 dus die kan echt wel rijden. in dagelijks leven rijdt die met de ambulance dus en daarvoor gaaf die rijles.ze moeten gewoon beter auto geven haha
Iedereen maakt fouten en kan fouten maken. Vergeet dat nooit!
henk 400rr schreef:TWENGELTJE schreef:henk 400rr schreef:TWENGELTJE schreef:En de marshalls maar roepen HO HO HO maar nee hoor volle polle
hoezo volgend jaar, Euregio toch ?
Die kans is klein.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten