Veenhuizen Groep Nederland Rally 2009

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Ned rally » za okt 10, 2009 22:54

aj seppenwoolde schreef:weet iemand waarom r. kuipers niet in de eind stand staat ?

hij heeft de auto na het finishpodium direct naar zijn trailer gereden. Normaal moet hij eerst naar het finishpodium. Dus daarom niet in het eind klassement opgenomen.
Veenhuizen Groep Nederland Rally
Officialclub Midden-Nederland
www.nederlandrally.nl
Ned rally

Berichtdoor cvgn » za okt 10, 2009 23:31

wat was eigenlijk de reden waarom anton moree niet met de BDA van start ging???

Anton was ziek, heeft wel de 1e kp nog verkent maar heeft toen besloten om niet te starten. Hij was echt te ziek om te rijden.
Hoorde dit van de vrouw van zijn navigator.

groetjes Carine van Gastel
cvgn

Berichtdoor astra driver » zo okt 11, 2009 1:46

Pruttel schreef:Wolves ook uitgevallen!
Meijers deze keer wel uitgereden! :)

wolves is uitgevallen bij een tijdcontrole op kp6... lullig, maar ook dat hoort bij het spelletje :oops:
astra driver

Berichtdoor petervdb1981 » zo okt 11, 2009 5:15

petervdb1981 schreef:
arnold buurma schreef:
petervdb1981 schreef:Kwam gewoon veels te hard aanrijden en remde alles blokkeerde heb net ff de beelden ff terug gekeken

beelden :P

Morgen ga zo film in elkaar zetten dus duurt wel ff
gr

http://www.youtube.com/user/Pvanderborg ... pA9FiBGJCs
petervdb1981

Berichtdoor StevenK » zo okt 11, 2009 7:25

petervdb1981 schreef:
petervdb1981 schreef:
arnold buurma schreef:
petervdb1981 schreef:Kwam gewoon veels te hard aanrijden en remde alles blokkeerde heb net ff de beelden ff terug gekeken

gr

Als je goed kijkt, zie je dat de auto van Dennis al bij het aanremmen uitbreekt, op precies dezelfde plaats waar dat later ook bij Van Hoof gebeurt, alleen Van Hoof houdt 'm nog wel.

Heeft dus niks met veel te hard rijden te maken en ook niet zomaar blokkeren.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor petervdb1981 » zo okt 11, 2009 7:27

StevenK schreef:
petervdb1981 schreef:
petervdb1981 schreef:
arnold buurma schreef:

gr

Als je goed kijkt, zie je dat de auto van Dennis al bij het aanremmen uitbreekt, op precies dezelfde plaats waar dat later ook bij Van Hoof gebeurt, alleen Van Hoof houdt 'm nog wel.

Zag het gisteren ook tijdens het monteren van de film olie misschien??
Laatst bijgewerkt door petervdb1981 op zo okt 11, 2009 7:30, in totaal 1 keer bewerkt.
petervdb1981

Berichtdoor Rene Markus » zo okt 11, 2009 7:29

Ned rally schreef:
aj seppenwoolde schreef:weet iemand waarom r. kuipers niet in de eind stand staat ?

hij heeft de auto na het finishpodium direct naar zijn trailer gereden. Normaal moet hij eerst naar het finishpodium. Dus daarom niet in het eind klassement opgenomen.

Wel podium geen parc ferme?
Rene Markus

Berichtdoor Sjeik1981 » zo okt 11, 2009 8:09

Gister mooie Hellendoorn Rally gezien, eerst naar KP2 gegaan, beetje ongelukkig op een mooi punt aangekomen. Vond het moeilijk om mooie punten te vinden. Maar met geluk mooie haakse rechts bocht gevonden. Naar verluidt was vorig jaar Heuvel senior met de nul vorig jaar eraf geschoten. Dat stemde dus hoop, was zeker idd ook zeker spectakel. Toen naar KP 5 gereden, wou eigenlijk naar Putten, maar om 15 km voor 1 KP te rijden terwijl de andere (rondkoers) op 3 km lag vond ik wel beetje te gek. Dus KP5 werd het, voor de eerste ronde niet het mooiste punt gevonden, VEEEEEEEL te ver afgelint je zag de hond nog niet staan bij wijze dan.

Vervolgens besloten om de volgende proef KP 9 in dezelfde bocht te blijven staan, alleen nu aan de binnenkant om vervolgens aan rechstuk post te vatten.

Nog even de reden waarom KP9 zo lang opzich liet wachten. Een aardappelboer was de reden, deze "vrolijke vriend" wou even stampij zitten maken met de officials, omdat hij PERSE>>>>>>>> zijn aardappels eruit wou halen tijdens de rally. De officials kregen hem niet uitgelegd dat dat toch eigenlijk niet de bedoeling was en dat hij een brief had gekregen etc etc etc. Politie en iemand van de organisatie erbij, die hebben met hem overlegd dat hij toch over het lint mocht om de piepers eruit te halen, alleen nadrukkelijk verzocht aan al het publiek dat ze ACHTER het lint moesten blijven. Gelukkig ging dit prima, ik had in eerste instantie een zwaar hoofd in of KP9 wel uberhaupt werd vereden. Gelukkig wel....

Nog 1 vraag, waarom kwam Turnbull niet door.... volgens mij heeft hij niet gestart....., of wel.

Edit: was het foutje van Rene bewust of zoals gezegd een heeeeeeele domme fout....
Sjeik1981

Berichtdoor crx303 » zo okt 11, 2009 8:19

Weet niet naar welke rally jij bent geweest?

Ik naar de Barneveld rally, eerst kp1 toen naar 6 en toen weer naar kp9.
Daar aangekomen reden de laatste auto's van kp5 daar nog en kwamen er nog een paar H auto's achteraan. Toen snel alle voorrijders er weer overheen en kp9 kon beginnen. We hebben dus niet echt lang gewacht voordat kp9 van start ging...

Turnbull kwam op kp1 gewoon langs.
crx303

Berichtdoor Sjeik1981 » zo okt 11, 2009 8:25

crx303 schreef:Weet niet naar welke rally jij bent geweest?

Ik naar de Barneveld rally, eerst kp1 toen naar 6 en toen weer naar kp9.
Daar aangekomen reden de laatste auto's van kp5 daar nog en kwamen er nog een paar H auto's achteraan. Toen snel alle voorrijders er weer overheen en kp9 kon beginnen. We hebben dus niet echt lang gewacht voordat kp9 van start ging...

Turnbull kwam op kp1 gewoon langs.

Als je de doorkomsttijd met het tijdschema vergelijkt weet je wat ik bedoel...... Dat heb jij ontzettend veel geluk gehad dat ze 3 kwartier meende ik achter liepen, het zou om 16:45 starten.....
Sjeik1981

Berichtdoor Mctank » zo okt 11, 2009 8:42

Als je de doorkomsttijd met het tijdschema vergelijkt weet je wat ik bedoel...... Dat heb jij ontzettend veel geluk gehad dat ze 3 kwartier meende ik achter liepen, het zou om 16:45 starten.....

Het gaat natuurlijk niet om de kwantiteit (gelukkig was er voldoende kwaliteit, zeeer mooie rally gezien), maar wij hebben met gemak proef 1,3,5,7,9 gezien...
Mctank

Veenhuizengroep Nederland rally

Berichtdoor gert vlieger » zo okt 11, 2009 8:54

wij hebben gisteren als gezin genoten van een mooie rally.
goed weer en veel kijk plezier gehad.
wel wil ik hier graag nog even dit kwijt: wij hebben bij KP 5 en 9 in een weiland gestaan met veel jeugd uit omstreken.
wat hadden ze het gezellig met een biertje en veel lol met elkaar. :)
tot onze verbazing werd alles netjes opgeruimd in het weiland en hebben we KP 9 ook nog met een groot gedeelte van die groep gekeken.
we hebben genoten van de gezelligheid en ze zijn absoluut niet vervelend geweest.
dit wilde ik graag even vermelden omdat men al snel er van uit gaat dat zo'n grote groep jongeren problemen veroorzaakt.
jongelui wie van jullie dit ook leest mede door jullie maar ook door een geweldige rally met veel spektakel hebben wij ontzettend genoten.
dit kunnen wij niet zeggen van de officials op die plek want die lieten veel mensene van plek A naar plek B lopen over het parcours.
zij hadden absoluut veel strenger moeten optreden want er waren absoluut best gevaarlijke momenten.
het valt heus niet altijd mee als official , dat weten wij naar 20 jaar rally's ook wel maar wij hadden het idee dat ze de jeugd zat waren terwijl dat die absoluut niet vervelend waren en ze zich meer moesten bezig houden met het gevaar wat er ontstaat als je publiek tussen de WRC's van punt A naar punt B laat lopen.
wij hopen volgend jaar weer op een mooie rally in Barneveld en omstreken temidden van de jeugd. :D :)
gert vlieger

Berichtdoor topsport » zo okt 11, 2009 8:55

petervdb1981 schreef:
StevenK schreef:
petervdb1981 schreef:
petervdb1981 schreef:
arnold buurma schreef:

gr

Zag het gisteren ook tijdens het monteren van de film olie misschien??

Dennis blijft te lang blokkerend remmen, waardoor de auto onbestuurbaar word.
topsport

Berichtdoor Holkers » zo okt 11, 2009 10:10

Precies op zijn rempunt zat een hobbel in de weg (zie de rest ervoor). Zonde eigenlijk want ik had hem wel eens in de strijd zien mengen met Mark en Erik.
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor borbase » zo okt 11, 2009 10:43

dat blokkeren van die remmen
hebben deze auto's geen abs dan er zit zoveel techniek in die dingen
ik vraag maar wat omdat ik dit absoluut niet weet
borbase

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden