Tank S rally 2011

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor official29111 » ma maart 21, 2011 11:56

Natuurlijk is het mooi voor de hoofdsponsor dat de auto's dwars door zijn tankstation rijden al vind ik het een discutabel punt wat veilgheid betreft. Maar misschien is er een oplossing mogelijk met betonnen afzettingen uit de wegenbouw zoals deze ook veel gebruikt worden bij bijv. Bavaria city racing? De hoge containers zorgen ervoor dat er weing zicht overblijft voor het publiek aldaar en dus gaat iedereen op een kluitje staan.

Overigens komt bovenstaand idee niet van mijzelf maar van een rallyrijder uit Elst wiens pa meedeed aan de shortrally (en tweede werd
official29111

Berichtdoor Daan Strijk » ma maart 21, 2011 12:26

antoine schreef:Dank je, maar dat had ik natuurlijk zelf al opgezocht. Mij ging het over het feit dat er maar weinig over de sprint (short rally) gesproken wordt. :wink:

klopt, dat valt mij ook op!
Daan Strijk

Berichtdoor MartijnS » ma maart 21, 2011 12:29

Hebben jullie er niks leuks over te vertellen dan?
Martijn Schouten
MartijnS

Berichtdoor john otten » ma maart 21, 2011 13:19

MartijnS schreef:Hebben jullie er niks leuks over te vertellen dan?

wat ik er leuk van vond is ,dat er alleen maar twee wiel aangedreven auto's meededen
en om te zien als official dat het lekker hard ging .
ik zeg complimenten voor de sprinters (of moet ik nu zeggen shorters)
john otten

Berichtdoor fonzie01 » ma maart 21, 2011 14:25

MartijnS schreef:Hebben jullie er niks leuks over te vertellen dan?

de vlucht van een c kadett met nr 48 was voor ons leuk om te zien
(op de proef bij kuinre op de lindedijk)
mijn zoon heeft het de rest van de dag nergens anders meer over gehad
en ja natuurlijk zelf 20 filmpjes gemaakt maar deze gemist

gelukkig liep alles goed af voor rijden en de bijrijder
de wagen had veel schade en water in de telefoon

wij hebben een top dag gehad
op na volgend jaar

:) :) :) :)
fonzie01

Berichtdoor John Raven » ma maart 21, 2011 17:00

official29111 schreef:Natuurlijk is het mooi voor de hoofdsponsor dat de auto's dwars door zijn tankstation rijden al vind ik het een discutabel punt wat veilgheid betreft. Maar misschien is er een oplossing mogelijk met betonnen afzettingen uit de wegenbouw zoals deze ook veel gebruikt worden bij bijv. Bavaria city racing? De hoge containers zorgen ervoor dat er weing zicht overblijft voor het publiek aldaar en dus gaat iedereen op een kluitje staan.

Overigens komt bovenstaand idee niet van mijzelf maar van een rallyrijder uit Elst wiens pa meedeed aan de shortrally (en tweede werd

Goh, die ken ik ook :D

M.b.t. de veiligheid bij de pomp van Van Staveren: die zit wel snor, ze kunnen alles uitschakelen, dus dan zijn het gewoon obstakels zoals je ze overal vindt.

Dat er containers gebruikt worden - weet ik nog van de tijd dat ik daar wedstrijdleider was - is om meerdere redenen. Veiligheid, financiën, etc. etc. Denk niet dat daar niet over nagedacht is!
John Raven

Berichtdoor staphorstrallying » ma maart 21, 2011 17:29

Wij hebben een heerlijke wedstrijd gehad met onze witte Kadett GSI. Ze hebben dit jaar een hele mooie uitdagende Short rally neergezet. Direct beginnen met een paar mooie technische proeven.

Tijdschema zat ook super in elkaar! Op de laatste proef na verliep alles volgens schema!

En weer een prima resultaat met ons standaart kadettje!
Vooral een 3e plek algemeen op kp7 vond ik best wel mooi staan...

En een nakeuring was ook nieuw voor mij.. :roll:

Kortom.. Een geweldig begin van ons seizoen! Ik wil de organisatie en officials weer bedanken voor de mooie wedstrijd!!!!
staphorstrallying

Berichtdoor john otten » ma maart 21, 2011 22:45

[
En weer een prima resultaat met ons standaart kadettje!
Vooral een 3e plek algemeen op kp7 vond ik best wel mooi staan...

En een nakeuring was ook nieuw voor mij.. :roll:

Kortom.. Een geweldig begin van ons seizoen! Ik wil de organisatie en officials weer bedanken voor de mooie wedstrijd!!!![/quote]

He Renaldo ik geef mijn complimenten voor zo'n uitslag met zo'n auto
jij ging er ook super over maar een derde plaats algemeen op kp7 is helemaal toppie
john otten

Berichtdoor rallyfanaatje » ma maart 21, 2011 23:08

officials weer bedanken voor de mooie wedstrijd!!!![/quo

Dank je.
We doen dit graag voor jullie.
Ieder evenement weer, zodat zowel onze hobby als dat van alle rijders en navigatoren en teams veilig verloopt.
Daar zijn we tenslotte voor.

Rob
:lol: rally is not a crime :wink:
rallyfanaatje

Berichtdoor rallyfanaatje » di maart 22, 2011 12:07

Vonden wij ook. Heb s'avonds de 1e Tank S special bekeken van zowel rally als sprint. Wij vonden als officals en ook het publiek dat daar stond dat de sprinters veel spectaculairder reden dan de rallyrijders.

groeten uit Roosendaal
Carine van Gastel.

Dit kon je ook goed merken aan het publiek wat er stond.
Hebben nog nooit zulk makkelijk en luisterend publiek gehad als daar bij de oversteek richting tank station.En dat voor een industrieproef.
Hulde aan het publiek.Zo hoort het te gaan.

Rob
rallyfanaatje

Berichtdoor Arjan19 » di maart 22, 2011 12:34

En als de organisatie nu ook nog eens een no nonsens regeling maakt mbt drankgebruik en daar iets harder tegenop treden is het helemaal mooi.

Ik heb me in ieder geval uitermate prima vermaakt.
Organisatie zat goed in elkaar en het tijdschema liep hooguit een 15 a 20 min uit.
Organisatie bedankt!

Ook nog even een opbeurend bericht voor de officials ter plekke:

Jullie hebben een mooi overzicht gehouden.
Tevens vond ik het goed om te zien dat er eindelijk LOOPZAKKEN waren om over te kunnen steken!
Mede hierdoor loopt niet iedereen klakkeloos over de weg! en kun je de veiligheid in toom houden.. + het overzicht!
Arjan19

Berichtdoor Mazzo » di maart 22, 2011 12:51

En als de organisatie nu ook nog eens een no nonsens regeling maakt mbt drankgebruik en daar iets harder tegenop treden is het helemaal mooi.

Volgens mij is dat een taak van de lokale overheid en niet van de organisatie...
Mazzo

Berichtdoor rallyfanaatje » di maart 22, 2011 13:05

Mazzo schreef:

Volgens mij is dat een taak van de lokale overheid en niet van de organisatie...

Dit kan ook de organisatie aangeven bij de lokale overheid.
Paar jaar geleden in Hellendoorn ook zo geweest en wij als official hadden daar de opdracht de mensen erop aan te spreken dat er een alcohol verbod was.Hebben toen ook op verzoek van zowel politie als organsiatie tassen gecontroleerd hierop.
Het viel toen gelukkig mee wat we tegenkwamen,maar er waren er ook die een fikse boete hebben gehad voor het bijhebben van alcohol (€75,-).
Ook was het aangegeven in de lokale kranten en in de info pakketjes.
rallyfanaatje

Berichtdoor Marius » di maart 22, 2011 13:28

staphorstrallying schreef:Ik wil de organisatie en officials weer bedanken voor de mooie wedstrijd!!!!

Idem. Hartelijk bedankt, waren mooie dagen, heerlijk gereden!
Marius

Berichtdoor mantaboy » di maart 22, 2011 15:04

rallyfanaatje schreef:Dit kan ook de organisatie aangeven bij de lokale overheid.
Paar jaar geleden in Hellendoorn ook zo geweest en wij als official hadden daar de opdracht de mensen erop aan te spreken dat er een alcohol verbod was.Hebben toen ook op verzoek van zowel politie als organsiatie tassen gecontroleerd hierop.
Het viel toen gelukkig mee wat we tegenkwamen,maar er waren er ook die een fikse boete hebben gehad voor het bijhebben van alcohol (€75,-).
Ook was het aangegeven in de lokale kranten en in de info pakketjes.

Volgens mij gebeurde er toen ook nog het een en ander met die bierflesjes. :roll:
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
mantaboy

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden