Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
antoine schreef:Dank je, maar dat had ik natuurlijk zelf al opgezocht. Mij ging het over het feit dat er maar weinig over de sprint (short rally) gesproken wordt.
MartijnS schreef:Hebben jullie er niks leuks over te vertellen dan?
MartijnS schreef:Hebben jullie er niks leuks over te vertellen dan?
official29111 schreef:Natuurlijk is het mooi voor de hoofdsponsor dat de auto's dwars door zijn tankstation rijden al vind ik het een discutabel punt wat veilgheid betreft. Maar misschien is er een oplossing mogelijk met betonnen afzettingen uit de wegenbouw zoals deze ook veel gebruikt worden bij bijv. Bavaria city racing? De hoge containers zorgen ervoor dat er weing zicht overblijft voor het publiek aldaar en dus gaat iedereen op een kluitje staan.
Overigens komt bovenstaand idee niet van mijzelf maar van een rallyrijder uit Elst wiens pa meedeed aan de shortrally (en tweede werd
Vonden wij ook. Heb s'avonds de 1e Tank S special bekeken van zowel rally als sprint. Wij vonden als officals en ook het publiek dat daar stond dat de sprinters veel spectaculairder reden dan de rallyrijders.
groeten uit Roosendaal
Carine van Gastel.
En als de organisatie nu ook nog eens een no nonsens regeling maakt mbt drankgebruik en daar iets harder tegenop treden is het helemaal mooi.
Mazzo schreef:En als de organisatie nu ook nog eens een no nonsens regeling maakt mbt drankgebruik en daar iets harder tegenop treden is het helemaal mooi.
Volgens mij is dat een taak van de lokale overheid en niet van de organisatie...
rallyfanaatje schreef:Dit kan ook de organisatie aangeven bij de lokale overheid.
Paar jaar geleden in Hellendoorn ook zo geweest en wij als official hadden daar de opdracht de mensen erop aan te spreken dat er een alcohol verbod was.Hebben toen ook op verzoek van zowel politie als organsiatie tassen gecontroleerd hierop.
Het viel toen gelukkig mee wat we tegenkwamen,maar er waren er ook die een fikse boete hebben gehad voor het bijhebben van alcohol (€75,-).
Ook was het aangegeven in de lokale kranten en in de info pakketjes.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast