Start Bk rally 2005 nu toch in Spa !!!!

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Erik Pieter » do feb 24, 2005 17:52

Beste mensen die ook heen gaan waar gaan jullie een programmaboekje kopen? Kan dit op het circuit?
Ik kan namelijk echt geen frans.

Met vriendelijke groet,

Erik Pieter Leusink
Erik Pieter

Berichtdoor Lejan » do feb 24, 2005 20:59

Erik Pieter schreef:Beste mensen die ook heen gaan waar gaan jullie een programmaboekje kopen? Kan dit op het circuit?
Ik kan namelijk echt geen frans.

ik ook niet ,maar daar heb je internet voor
daar heb je vertaal sites , hier onder een stukje van de site van de rally dat is vertaalt door zo'n programa ( wel lachen die vertaaling) :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
De prijs van de plaatsen Toegang aan 1 enig speciaal: 5 Euro Toegang 1 dag Traject van Spa Francorchamps: 10 Euro (gratis parkeerterrein) Onbegrensde toegang tot alle speciaal (2 dagen): 15 Euro De toegang PACK: Onbegrensde toegang, officieel aanplakbiljet, sticker, officiële muts "Ardenne Blauw" en van talrijke cadeau's die door de partners van de organisatie worden aangeboden: 20 Euro gratis Parkeerterrein aan Francorchamps PACK zal in verkoop in Verviers (Plaats van de Martelaren) en aan de algemene toegangen (Ster en de Bron) van het traject van Spa-Francorchamps zijn. Waar de plaatsen kopen? Aan de toegangen "openbaar" van elke speciaal, aan de toegang van het traject van Spa-Francorchamps (toegang door Ster en de Bron) en, vanaf op vrijdag 25 februari, op de plaats van de Martelaren in Verviers. Wegens duidelijke praktische redenen, zal PACK (algemene toegang, programma en officiële muts) beschikbaar slechts aan de verkoopspunten van het traject en Verviers zijn.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
en voor de mensen die het zelf willen vertaalen.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Prix des places
Accès à 1 seule spéciale : 5 Euro

Accès 1 jour Circuit de Spa Francorchamps : 10 Euro (parking gratuit)

Accès illimité à toutes les spéciales (2 jours) : 15 Euro

Accès PACK : Accès illimité, affiche officielle, autocollant, bonnet officiel "Ardenne Bleue" et de nombreux cadeaux offerts par les partenaires de l'organisation : 20 Euro
Parking gratuit à Francorchamps

Le PACK sera en vente à Verviers (Place des Martyrs) et aux entrées générales (Ster et La Source) du circuit de Spa-Francorchamps.

Où acheter les places ?
Aux accès "public" de chaque spéciale, à l'entrée du circuit de Spa-Francorchamps (accès par Ster et La Source) et, dès le vendredi 25 février, sur la place des Martyrs à Verviers. Pour d'évidentes raisons pratiques, le PACK (entrée générale, programme et bonnet officiel) ne sera disponible qu'aux points de vente du circuit et de Verviers.

Groeten
Lejan

Groeten
Lejan
Lejan

Berichtdoor Martijn_Braat » vr feb 25, 2005 10:21

Ha Michel, ontzettend veel plezier dit weekend! parcours ligt er in ieder geval geweldig bij, het lijkt de rally van zweden wel.
Wij staan in ieder geval te supporteren.

Start Munster is nog onzeker. Ze hebben vannacht een nieuwe motor ingebouwd in de 2002 impreza wrc maar weten nog niet of deze goed loopt. (en Michel, Munster werd ooit 6e in Spa met zo'n zelfde corsa, dus wie weet?)
Martijn_Braat

Berichtdoor Martijn_Braat » vr feb 25, 2005 16:26

En nu schijnt Munster de verzekering van z'n auto niet rond te krijgen. Ziet eruit als een hoop gedraai om te verhullen dat ie eigenlijk toch al niet van plan was te starten.
Debackere is gestopt met verkennen omdat de ophanging van de auto niet op tijd afkomt. Een hoop forfaits vooral van de kleinere teams die niet het lef van Michel hebben en persé op sneeuwbanden willen rijden maar hier het geld dan weer niet voor willen/kunnen betalen.

als ik zo eens naar links kijk zullen mijn berichtjes wel snel verwijderd worden ben ik bang
Martijn_Braat

Berichtdoor Niels2 » za feb 26, 2005 11:07

Weet nog niet of ik morgen kom, ik las wat over sneeuwkettingen, is dat een must of red je het ook wel op gewoon winterbanden?
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Niels2

Berichtdoor StevenK » za feb 26, 2005 12:50

Na KP3:
1. Cols
2. Kuzaj
3. Munster
6. Tsjoen
17. Bergsteyn
StevenK
Site Admin

Berichtdoor Patmeister » za feb 26, 2005 21:26

1/2e meter sneeuwpret gehad... fantastisch gezicht die
dunne spike-banden a la Finland, en dat 70 kilometer over de
Nederlandse grens.

En muts af voor de Pool Kuzaj !! wat een beheersing.
Ook de Corsa van Michel ging als een trein in deze
zeer moeilijke omstandigheden.

Patrick.
Patmeister

Berichtdoor Jacco » za feb 26, 2005 21:40

Toivonen schreef:En nu schijnt Munster de verzekering van z'n auto niet rond te krijgen. Ziet eruit als een hoop gedraai om te verhullen dat ie eigenlijk toch al niet van plan was te starten.
Debackere is gestopt met verkennen omdat de ophanging van de auto niet op tijd afkomt. Een hoop forfaits vooral van de kleinere teams die niet het lef van Michel hebben en persé op sneeuwbanden willen rijden maar hier het geld dan weer niet voor willen/kunnen betalen.

als ik zo eens naar links kijk zullen mijn berichtjes wel snel verwijderd worden ben ik bang

Toivonen, wil je even compleet je profiel invullen svp.

Gr
Jacco
Jacco

Sneeuw in Belgie

Berichtdoor Erik de Wild » za feb 26, 2005 22:30

Ik heb op een Begische site wat foto's gezien. Ziet er erg spectaculair uit met al die sneeuw. Ik hoop dat iedereen daar een beetje rekening mee heeft gehouden en daar een beetje uit de voeten kan.

Iemand een idee hoe het met de Nederlanders gaat??

Groeten Erik de Wild
Erik de Wild

Berichtdoor myron » za feb 26, 2005 22:57

Ik heb ook wat fotos op mijn site
myron

Berichtdoor Patmeister » zo feb 27, 2005 10:13

Alleen Michel met de Corsa, de ander(e) heeft besloten na de verkenning,
niet van start te gaan.... kan ik enigzins begrijpen.

Patrick.

Afbeelding
Patmeister

Berichtdoor MartijnS » zo feb 27, 2005 12:20

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Het was erg gaaf! :D
Martijn Schouten
MartijnS

Berichtdoor Lejan » zo feb 27, 2005 13:48

Inderdaad super gaaf.
Cols reed met de Subaru alsof hij er al jaren mee reed.
Duez haalde ook alles uit de porche wat er onder die omstandigheden mogelijk was en Bergsteyn deed het zelfde met de corsa

Afbeelding
Lejan

Berichtdoor myron » zo feb 27, 2005 14:12

Heb jij nog meer fotos want deze vind ik al best mooi :lol: 8)
myron

Berichtdoor StevenK » zo feb 27, 2005 14:14

Bergsteyn is nu echt mijn held; iedereen maar klagen over spikes en hij rijdt als ik 't goed zie hooguit op winterbanden, maar zeker niet op competitie-spikes...
StevenK
Site Admin

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden