Was weer leuk dagje gisteren!
Gisteren om half 5 's ochtends bij huis vertrokken, en was rond half 9 in Verviers om een infoboekje te kopen, en een entreebewijs. Daarna doorgereden richting proef 4, omdat we de eerste proeven niet meer op tijd zouden kunnen halen.
Proef 4 (Ster) lag op 1 van de hoogste punten van België, en acheraf gezien was het misschien niet zo'n idee deze te bezoeken. Want met die harde wind en regen op zo'n hoog punt kan het haast niet goed gaan

. Ik had wel een beetje op regen gerekend, maar niet in deze mate, dus had geen regenpak enzo bij me. En daarbij ging door de harde wind ook nog eens mijn paraplu kapot. Dus je kunt wel nagaan dat ik een verzopen kat was

. Maar dat mag de pret niet drukken.
We zijn daarna gewoon weer in de auto gestapt met de kachel vol aan om alles weer een beetje te laten drogen. Dit lukte aardig, want op proef 6 was mijn broek al weer aardig droog. Gelukkig was het op deze proef iets beter weer, en was het wat makkelijker om wat foto's te maken. Hier zijn we 45 minuten gebleven en zijn toen in de auto gestapt om weer naar huis te gaan. Ik had wel langer willen blijven, maar dat kon niet omdat ik om 19.00 uur al personeelsfeest had, en nog 3,5 uur moest rijden.
Al met al was het dus weer een leuke dag!
De foto's staan ook weer op mijn site!