East Belgian Rally 2007

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Jan » za maart 03, 2007 22:13

YellowLeonVT schreef:
briljant schreef:54 001 LOIX BUYSMANS VW Polo S2000 A -7 +4:09.6 54
Wat is er met Loix gebeurt op kp7?

Dacht een lekke band.. Zie interview pitstop.tv

Inderdaad,hij stopte voor onze neus om een band rechtsvoor te verwisselen. Verloor hij wel rond de 3 minuten mee...
Jan

plaatjes

Berichtdoor HakunaMatata » za maart 03, 2007 22:53

We zijn net terug uit België. Wat een takkeweer daar deze morgen!!
Vanmiddag toch nog een paar plaatjes geschoten en ze staan online op m'n site.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
HakunaMatata

Berichtdoor Paperclip » zo maart 04, 2007 5:35

Ik ben er gister dus ook geweest (mijn eerste rally in buitenland) en ik ben 's ochtends in Verviers dus een programma-boekje wezen halen. Ik had van te voren ergens op internet gelezen/begrepen dat de proeven 5 euro kosten per stuk en vijftien om overal te kunnen kijken dus had ik gelijk even voor twee man zo'n hangertje aangeschaft. Dat ding heb ik dus nergens nodig gehad en nu vraag ik me dus af waar dat ding nou wél goed voor is. Ik heb hem dus voor niets gekocht volgens mij dus dan weet ik weer dat ik zo'n ding volgend jaar eventueel niet meer aanschaf.
Verder heb ik ondanks het weer een erg goede dag gehad, van vroeg tot laat. (heb hier in eindhoven zelf geen daglicht gezien gisteren) Én ik had bijna onder een boom gelegen vanwege een zeer harde windstoot die door een typisch ardenner dennenbos waaide. Ik zag de bomen als lucifers heen en weer gaan, en dacht al gelijk dat het foute boel was. Ik draai dus om, loop weer naar de weg, die ik ook bereikte, en KNAK! Valt er een boom op (en ik heb het gelijk opgemeten) 4 meter van mij af, van achteren. Op weg naar de auto ook nog een stroomkabel gezien die losknapte voor onze neus toen we een agent inlichtte over die boom. Dat was allemaal even zó heftig dat ik twijfelde om naar huis te gaan maar gelukkig werd het snel beter weer.

Vandaag geef ik het weer nog een kans, misschien word dit een nog betere dag :)
Paperclip

Berichtdoor StevenK » zo maart 04, 2007 9:25

Paperclip schreef:Ik ben er gister dus ook geweest (mijn eerste rally in buitenland) en ik ben 's ochtends in Verviers dus een programma-boekje wezen halen. Ik had van te voren ergens op internet gelezen/begrepen dat de proeven 5 euro kosten per stuk en vijftien om overal te kunnen kijken dus had ik gelijk even voor twee man zo'n hangertje aangeschaft. Dat ding heb ik dus nergens nodig gehad en nu vraag ik me dus af waar dat ding nou wél goed voor is. Ik heb hem dus voor niets gekocht volgens mij dus dan weet ik weer dat ik zo'n ding volgend jaar eventueel niet meer aanschaf.

:? :(
StevenK
Site Admin

Berichtdoor pipo » zo maart 04, 2007 9:28

Er was inderdaad weining controle mar toch somes wel op de gekende spektakelpunten ....
En zeer weinig volk maar das begrijpêlijl met het slechte weer en de wat magere deelnemers....
Vandaag beter met de provincialers in het criterium ??
pipo

Berichtdoor marceltjuhh » zo maart 04, 2007 9:46

jah wat een rot weer ,wij zijn ook geweest en hebben idd nergens betaald :D
Deelnemers veld viel ibehoorlijk tegen ten opzichte van afgelope jaren maarjah we zijn er lekker een dagje uitgegeweest en nu op naar Emmeloord!
Gr Marcel
marceltjuhh

Berichtdoor WBO » zo maart 04, 2007 15:51

Wij hadden dus ook alle 3 zo'n button a 15 euro gehaald, deze werd maar 1 keer gevraagd.Dat was wat minder, maarjah neem aan dat het geld gebruikt wordt om de rally goed te laten verlopen dus wel een goed doel.

Gr.
WBO

Berichtdoor YellowLeonVT » zo maart 04, 2007 16:10

KP15 ; BERGSTEYN/STASSEN Opel Corsa GSi een 8e tijd gedraaid ! Erg knap.. KP16 geen tijd meer ?
YellowLeonVT

Berichtdoor marceltjuhh » zo maart 04, 2007 16:19

kp 15 is ie 29e toch?? en idd daarna is ie verdwenen dus vrees dat ie eruit is.
Gr marcel
marceltjuhh

Berichtdoor spookie » zo maart 04, 2007 16:35

marceltjuhh schreef:kp 15 is ie 29e toch?? en idd daarna is ie verdwenen dus vrees dat ie eruit is.
Gr marcel

Hij staat bij retirements
spookie

Berichtdoor michel uit berg » zo maart 04, 2007 17:22

YellowLeonVT schreef:KP15 ; BERGSTEYN/STASSEN Opel Corsa GSi een 8e tijd gedraaid ! Erg knap.. KP16 geen tijd meer ?

ja ging lekker vanmorgen!!

helaas op kp 15 tanden van het differentieel gebroken!

verder was het gister een heel afwisselende rally voor ons.

goede snelle tijden, 2x lek gereden en een versnellingsbak moeten wisselen waar we 6 min te laat hebben ingeklokt en 1min straf hebben gekregen

in het donker ging 't daarna heel goed, perfecte notes en goede tijden

helaar was 't vanmorgen dus snel afgelopen.

en voor wie 'n quaife bak te koop heeft, ik hoor het graag :(
michel uit berg

Berichtdoor YellowLeonVT » zo maart 04, 2007 17:42

marceltjuhh schreef:kp 15 is ie 29e toch?? en idd daarna is ie verdwenen dus vrees dat ie eruit is.
Gr marcel

Had de info vanaf hier : http://www.ris-timing.be/rallye/abr/2007/1500.htm
Had de pdf niet bekeken.. :oops:
YellowLeonVT

Berichtdoor JoostS » zo maart 04, 2007 17:53

De compilatie is online! 8)
http://www.Rallymedia.nl -> Video -> East Belgian Rally 2007
JoostS

Berichtdoor HJD » zo maart 04, 2007 18:02

Was weer leuk dagje gisteren!

Gisteren om half 5 's ochtends bij huis vertrokken, en was rond half 9 in Verviers om een infoboekje te kopen, en een entreebewijs. Daarna doorgereden richting proef 4, omdat we de eerste proeven niet meer op tijd zouden kunnen halen.

Proef 4 (Ster) lag op 1 van de hoogste punten van België, en acheraf gezien was het misschien niet zo'n idee deze te bezoeken. Want met die harde wind en regen op zo'n hoog punt kan het haast niet goed gaan :) . Ik had wel een beetje op regen gerekend, maar niet in deze mate, dus had geen regenpak enzo bij me. En daarbij ging door de harde wind ook nog eens mijn paraplu kapot. Dus je kunt wel nagaan dat ik een verzopen kat was :P . Maar dat mag de pret niet drukken.

We zijn daarna gewoon weer in de auto gestapt met de kachel vol aan om alles weer een beetje te laten drogen. Dit lukte aardig, want op proef 6 was mijn broek al weer aardig droog. Gelukkig was het op deze proef iets beter weer, en was het wat makkelijker om wat foto's te maken. Hier zijn we 45 minuten gebleven en zijn toen in de auto gestapt om weer naar huis te gaan. Ik had wel langer willen blijven, maar dat kon niet omdat ik om 19.00 uur al personeelsfeest had, en nog 3,5 uur moest rijden.

Al met al was het dus weer een leuke dag! :lol:

De foto's staan ook weer op mijn site!
HJD

Berichtdoor TWENGELTJE » zo maart 04, 2007 18:19

michel uit berg schreef:
en voor wie 'n quaife bak te koop heeft, ik hoor het graag :(

mischien eep
TWENGELTJE

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden