Conrad Euregio Rally en Twente Rallysprint 2009

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor TWENGELTJE » vr jul 31, 2009 22:28

Sanderboy schreef:nu eshweg weg valt op zaterdag .. komt daar een nieuwe proef voor?

@starkoo

hier rondom borne liggen ook mooie weggetjes je hebt hier hertme(gemeente borne) enzo mooie boerenweggetjes , veel bomen, blinde bochten, kan je ook een mooie proef neerleggen

Op zaterdag komt er geen andere proef voor de Eschweg, daarvoor hebben we de proef op de hoeve een keer zo lang gemaakt met een heel mooi stuk

@ starkoo
Dat neede in gelderland ligt maakt niet uit

@sanderboy
Wij weten in de omgeving veel mooie weggetjes alleen is niet altijd alles mogelijk ( vergunningen, waterwingebieden etc.)
TWENGELTJE

Berichtdoor Trudie » za aug 01, 2009 8:37

TWENGELTJE schreef:Op zaterdag komt er geen andere proef voor de Eschweg, daarvoor hebben we de proef op de hoeve een keer zo lang gemaakt met een heel mooi stuk

oke daar weet ik ook de weg woon er vlak bij in de buurt dus dat is gaaf.
Trudie

Berichtdoor Sjeik1981 » za aug 01, 2009 16:17

Ik zie het al, dat gaat dit najaar een mooie rally worden. Wordt wel een aanradertje denk ik.
Sjeik1981

Berichtdoor niekschippers » za aug 01, 2009 16:24

ik heb afgelopen jaar iets gehoord over nieuwe kp's in de buurt van Enschede..

...........................?
http://www.poff.store
Interieur ontwerp en advies
niekschippers

Berichtdoor Supertoeter » za aug 01, 2009 16:30

niekschippers schreef:ik heb afgelopen jaar iets gehoord over nieuwe kp's in de buurt van Enschede..

Dit heeft al eerder in dit onderwero gestaan ik heb het ook ooit gelezen en heb het terug gevonden hier onder zie je het

Ik heb het voor elkaar gekregen, het college van B&W van de gemeente Enschede gaat een vergunning afgeven voor de KP in Enschede Zuid op 8 november 2009, een onderdeel van de Euregio Conrad Rally, de KP in Enschede Zuid wordt deels gereden in de woonwijk de Wesselerebrink en deels op het industrie gebied De Reulver.
De KP is door mij uitgezet en is inmiddels door de organisatie van de conrad Rally goedgekeurd.

Deze KP, je kunt gerust zeggen iets unieks voor de Rally sport in Nederland, het gaat immers voor een deel door een woonwijk. Daarnaast zijn wij bezig om een breed randgebeuren naar Enschede Zuid te halen.
Supertoeter

Berichtdoor niekschippers » za aug 01, 2009 16:42

Supertoeter schreef:
niekschippers schreef:ik heb afgelopen jaar iets gehoord over nieuwe kp's in de buurt van Enschede..

Dit heeft al eerder in dit onderwero gestaan ik heb het ook ooit gelezen en heb het terug gevonden hier onder zie je het

Ik heb het voor elkaar gekregen, het college van B&W van de gemeente Enschede gaat een vergunning afgeven voor de KP in Enschede Zuid op 8 november 2009, een onderdeel van de Euregio Conrad Rally, de KP in Enschede Zuid wordt deels gereden in de woonwijk de Wesselerebrink en deels op het industrie gebied De Reulver.
De KP is door mij uitgezet en is inmiddels door de organisatie van de conrad Rally goedgekeurd.

Deze KP, je kunt gerust zeggen iets unieks voor de Rally sport in Nederland, het gaat immers voor een deel door een woonwijk. Daarnaast zijn wij bezig om een breed randgebeuren naar Enschede Zuid te halen.

ja dat bedoelde ik 8)
http://www.poff.store
Interieur ontwerp en advies
niekschippers

Berichtdoor Sjeik1981 » za aug 01, 2009 17:35

HELEMAAL TOP!!!!!!
Sjeik1981

Berichtdoor erikjan » za aug 01, 2009 19:14

Sjeik1981 schreef:HELEMAAL TOP!!!!!!

zoiets zo toch ook in mijn stadje Almelo moeten kunnen, industrieterreinen & buitengebied genoeg 8)
erikjan

Berichtdoor TWENGELTJE » za aug 01, 2009 19:31

erikjan schreef:

zoiets zo toch ook in mijn stadje Almelo moeten kunnen, industrieterreinen & buitengebied genoeg 8)

Alleen het industrieterrein bij v M is groot genoeg Erik Jan
En het buitengebied is al snel een andere gemeente
TWENGELTJE

Berichtdoor erikjan » za aug 01, 2009 19:48

TWENGELTJE schreef:
erikjan schreef:

sinds een aantal jaren is de gemeente wat gegroeid, met Aadorp en Bornerbroek...

een rundkursje op Twentepoort, 3x rond, en vervolgens richting Bornerbroek bijvoorbeeld.

maar nu weer on-topic (om geen ellenlange discussies in dit topic te krijgen) :

een mogelijke KP in Enschede Zuid dit jaar zou ik absoluut toejuichen ;-)
erikjan

Berichtdoor Sanderboy » za aug 01, 2009 19:54

erikjan schreef:
TWENGELTJE schreef:
erikjan schreef:

sinds een aantal jaren is de gemeente wat gegroeid, met Aadorp en Bornerbroek...

een rundkursje op Twentepoort, 3x rond, en vervolgens richting Bornerbroek bijvoorbeeld.

maar nu weer on-topic (om geen ellenlange discussies in dit topic te krijgen) :

een mogelijke KP in Enschede Zuid dit jaar zou ik absoluut toejuichen ;-)

was zondag van plan om eerst in eschede hele hele veld te kijken + sprint mee pakken als het kan
en dan s'middags diamandstraat en danz elfde verhaal
en zaterdag lekker de buitengebieden kijken
groeten uit het mooie twente
Sanderboy

Berichtdoor briljant » di aug 04, 2009 21:36

Wij mogen 0 auto zijn als ik de deelnemerslijst zo bekijk. :roll:

www.twenterally.nl/index.php?competitio ... deelnemers
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor TWENGELTJE » di aug 04, 2009 23:08

briljant schreef:Wij mogen 0 auto zijn als ik de deelnemerslijst zo bekijk. :roll:

www.twenterally.nl/index.php?competitio ... deelnemers

Zolang het niet de eindklassering is :wink: :P
TWENGELTJE

Berichtdoor briljant » di sep 22, 2009 19:42

Als ik het goed heb begrepen heeft de IK figuur het toch niet zo goed geregeld!
De gemeente Enschede hecht namelijk meer waarde aan het doorgaan van de voetbalwedstrijd tussen FC Twente en AJAX.
Daardoor geeft de gemeente GEEN toestemming voor de proef in Enschede Zuid.

Zie onderstaande tekst:
(bron www.twenterally.nl / www.classiceuregiorally.nl )
21 september 2009

Na een lange periode van stilte, hier dan een update voor de Classic Euregio Rally.
Het was voor de organisatie van de moderne Euregio Rally en voor ons een tijd van wachten voordat de gemeente Enschede een besluit nam over de rallyproef Enschede Zuid.
Zij hadden eerder dit jaar contact met ons gezocht om ook in de gemeente Enschede een publieksproef te organiseren met dezelfde opzet als in Hengelo.

De routeboeken en het veiligheidsplan waren al klaar, maar helaas.
Vanwege een voetbalwedstrijd met een verhoogd risico, die ook op zondag wordt gespeeld, kon de gemeente de veiligheid niet garanderen.

We zijn dus druk bezig om de route en tijdschema's aan te passen.
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor Hein » di sep 22, 2009 20:38

briljant schreef:Als ik het goed heb begrepen heeft de IK figuur het toch niet zo goed geregeld!
De gemeente Enschede hecht namelijk meer waarde aan het doorgaan van de voetbalwedstrijd tussen FC Twente en AJAX.
Daardoor geeft de gemeente GEEN toestemming voor de proef in Enschede Zuid.

Zie onderstaande tekst:
(bron www.twenterally.nl / www.classiceuregiorally.nl )
21 september 2009

Na een lange periode van stilte, hier dan een update voor de Classic Euregio Rally.
Het was voor de organisatie van de moderne Euregio Rally en voor ons een tijd van wachten voordat de gemeente Enschede een besluit nam over de rallyproef Enschede Zuid.
Zij hadden eerder dit jaar contact met ons gezocht om ook in de gemeente Enschede een publieksproef te organiseren met dezelfde opzet als in Hengelo.

De routeboeken en het veiligheidsplan waren al klaar, maar helaas.
Vanwege een voetbalwedstrijd met een verhoogd risico, die ook op zondag wordt gespeeld, kon de gemeente de veiligheid niet garanderen.

We zijn dus druk bezig om de route en tijdschema's aan te passen.

Is niet zo vreemd. voetbalwedstrijden met een verhoogd risico (vrijwel altijd wedstrijden tegen Ajax, PSV of Feyenoord en bij mij in de buurt de Arnhem-Nijmegen burenruzie) MOETEN van de KNVB op zondag gespeeld worden.

Er is geen gemeente die het in zijn hoofd haalt om twee grote evenementen met een hoge risicofactor (vechtpartijen bij voetbal en ongevallen bij rally) tegelijk toe te staan. Aangezien voetbal volkssport nummer 1 is ligt de keuze voor de hand.
Be yourself, there are too many others
Hein

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden