.... al eerder genoemd.. Maar Sullingen is zeker een optie voor het rdo...
Valt mooi tussen tanks en ele in anders is het gat wel heel erg groot...
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Ik denk dat dit niet zoveel zin heeft om dat hier te maken.doeffgek schreef:Als ik een ballonnetje op mag laten over een mogelijke kalender voor 2010, die een beetje de moeite waard is, en waar de wedstrijden mooi verdeeld over het jaar zijn kom op ik het volgende:
19/20 - 03 Tank S Rally
?? - 04 Rally de Wallonie
?? - 05 Seizoensrally
04/05 - 06 Paradigit ELE Rally
09/10 - 07 Exotic Green Rally
17/18 - 09 Schutte Informatisering Hellendoorn Rally
09 - 10 Veenhuizen Groep Nederland Rally
06/07 - 11 Conrad Euregio Rally
Sulingen was idd een alternatief begin mei, maar ik denk dat daar geen WRC's toegelaten worden gezien de startlijst van dit jaar. En nee, het is me niet te doen om de afstanden voor mij wat te beperken. Ook Namen is nog een stukje sturen vanuit hier... Als het wat mooier had gepast had ik er ook een duits evenement bij gezet, maar helaas. En ik ben van mening dat er nog steeds te weinig ruimte tussen Bocholt en ELE zit, maar anders wordt het heel moeilijk. Op deze manier heb je een mooie kalender met 8 wedstrijden.
Iemand andere ideeën? Er zal heus nog wel een nog mooiere kalender te maken zijn...
briljant schreef:Ik denk dat dit niet zoveel zin heeft om dat hier te maken.doeffgek schreef:Als ik een ballonnetje op mag laten over een mogelijke kalender voor 2010, die een beetje de moeite waard is, en waar de wedstrijden mooi verdeeld over het jaar zijn kom op ik het volgende:
19/20 - 03 Tank S Rally
?? - 05 Seizoensrally
Sulingen was idd een alternatief begin mei, maar ik denk dat daar geen WRC's toegelaten worden gezien de startlijst van dit jaar. En nee, het is me niet te doen om de afstanden voor mij wat te beperken. Ook Namen is nog een stukje sturen vanuit hier... Als het wat mooier had gepast had ik er ook een duits evenement bij gezet, maar helaas. En ik ben van mening dat er nog steeds te weinig ruimte tussen Bocholt en ELE zit, maar anders wordt het heel moeilijk. Op deze manier heb je een mooie kalender met 8 wedstrijden.
Iemand andere ideeën? Er zal heus nog wel een nog mooiere kalender te maken zijn...
De bezoekers van RS.nl maken namelijk de kalender niet.
doeffgek schreef:19/20 - 03 Tank S Rally
?? - 05 Seizoensrally
RobinV-Rally schreef:Ziet er goed uit, maar wat van het idee om 22-08 af te reizen naar Trier met het RDO? De WK Rally van Duitsland. Dan zou ik Wallonie eruit doen. Sezoensrally was een prachtig evenement dit seizoen, zeker erin houden.
Holkers schreef:Wat maakt het nou uit om bij 50 of bij 100 te beginnen als je verschil per plek toch maar 2 punten is.
Wim schreef:Holkers schreef:Wat maakt het nou uit om bij 50 of bij 100 te beginnen als je verschil per plek toch maar 2 punten is.
Precies, de winnaar moet beloond worden met meer dan 2 punten verschil ten opzichte van de tweede. Jouw puntentelling vind ik goed of zoals in de motorsport zou ik ook goed vinden: 25-20-16-13-11-10-9-8-7-6-5-4-3-2-1.
Het inschrijfgeld voor het WK in Duitsland is alleen al erg veel. Dat is niet haalbaar voor de, met alle respect, amateurteams. In Sulingen zijn geen WRC's toegelaten nee, maar ze kunnen waarschijnlijk daar wel een uitzondering maken als die rally zou meetellen voor het Nederlands Kampioenschap.
ZZR Fan schreef:Het is geen mogelijkheid om Almere opnieuw op te starten en dan een week of vier later?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten