Pagina 6 van 6

BerichtGeplaatst: zo okt 07, 2012 9:45
door rallyfan 5396
Wat een gevecht tussen Neuville, Sordo en Ostberg! LIKE

BerichtGeplaatst: zo okt 07, 2012 9:59
door JVDR
rallyfan 5396 schreef:Wat een gevecht tussen Neuville, Sordo en Ostberg! LIKE


+1

BerichtGeplaatst: zo okt 07, 2012 10:04
door rallyfan 5396
Ja hoor Neuville met een BEEST tijd! Nu op positie 4

BerichtGeplaatst: zo okt 07, 2012 10:38
door rallyfan 5396
Sordo lek op SS19? 50 sec verloren!

BerichtGeplaatst: zo okt 07, 2012 10:41
door JVDR
rallyfan 5396 schreef:Sordo lek op SS19? 50 sec verloren!


stuurbekrachtiging stuk.
Hij had ook al problemen met de handrem op de eerste stage van vandaag

BerichtGeplaatst: zo okt 07, 2012 10:41
door gschutten
Stuurbekrachtiging kapot... dan ga je wel langzamer op zulke kartbaan proeven

BerichtGeplaatst: zo okt 07, 2012 12:42
door rallyfreak 97
foutje van Novikov :oops:
maar had genoeg voorsprong :wink:

http://www.youtube.com/watch?v=rpw9KBUV ... ture=share

BerichtGeplaatst: zo okt 07, 2012 14:18
door arno
Loeb wint de WK wedstrijd van Frankrijk.
En wint de wereldtitel voor de 9e keer :!:

BerichtGeplaatst: zo okt 07, 2012 14:27
door Alex_79
Wat een dag voor Neuville: vijf stage wins, 2 punten in de powerstage en een vierde plek algemeen. Doodzonde van die twintig tellen straftijd ([complotmodus]of zou hij dat expres hebben moeten doen om Hirvonen niet bang te maken?[complotmodus uit]

Leuk rekenfoutje trouwens: Ogier zou de Hagenau 2 in 0.03.00 hebben gereden :lol:

BerichtGeplaatst: zo okt 07, 2012 19:06
door darkstar

BerichtGeplaatst: ma okt 08, 2012 21:38
door mmrizio
In alle beelden valt me op dat de nummerplaten van de rallywagens verwijderd zijn, en vervangen zijn door het startnummer.

Rallye de France Supplementary Regulations schreef:Following the new requirement of the French traffic rules regarding the identification of the rally
cars (decret n°2012-312 from 5/03/2012 which modifies the article R.411-29 of French traffic rules
and the laws of 14 & 28/03/2012) identification of all rally cars will be by two plates (210mm x
140mm) to be fixed at the front and the rear of the car (see Appendix IV of these Supplementary
Regulations) as supplied by the organizer of the rally. These two plates must be used in place of
the usual registration plates which must be removed or concealed; they are valid only during the
rally and on the rally itinerary.
Above rule applies also to foreign registered rally cars.


Wat is hier de grap van? Gemakkelijker maken om rallywagens te identificeren die zich op de openbare weg misdragen?

Zijn er Francofielen die hier meer vanaf weten?

Maurice

BerichtGeplaatst: di okt 09, 2012 11:05
door gschutten
gschutten schreef:Dat heeft met wetgeving te maken, de situatie zoals het eerst was (met "normale" rallykentekens), was niet compleet legaal, dus heeft de FFSA samen met de Franse wetmakers een passende wet gemaakt, waardoor nu het startnummer met daaraan de namen van de equipe gekoppeld voldoende is voor de rallyauto's als kenteken. Mocht de equipe dan een overtreding begaan dan heeft de politie direct alle gegevens bij de hand.

BerichtGeplaatst: wo okt 10, 2012 21:35
door EvoV6

BerichtGeplaatst: wo okt 10, 2012 22:06
door henk 400rr
Beetje typisch is dat het nieuws van de crash van Solberg als "grappig" wordt gewaardeerd terwijl het nieuws van de crash van Nasser Al-Attiyah als "beangstigend" wordt gewaardeerd.

Tuurlijk bij de 1 geen gewonden, maar toch..