Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
mantaboy schreef:kraats schreef:Ton Van Spanje schreef:Zijn er nog auto's van het startpodium gelazerd?
Hoezo, in Voorthuizen gaat altijd alles goed.....
Als je voorzichtig genoeg doet wel ja.![]()
![]()
kraats schreef:Ja dat noemen we tact, doe gewoon dat breekt het lijntje niet.
En ja uitzonderingen hou je altijd.![]()
rallystarter schreef:dan had je startnummer 116? ik stond achter je, hoorde official iets zeggen van een auto wegduwen.
ferry bakker schreef:Nou er komt een standbeeld voor Theo
Het wordt wel een standbeeld van een schaap,(hadden ze nog staan ergens!!!![]()
Maar met de kop van Theo er op![]()
En het bunckmanplein gaat vanaf 2012 ook het Theo vd Kraatsplein genoemd worden![]()
Als het aan mij ligt hoor,
ferry bakker schreef:denk ook eens wat meer richting Harderwijk, Hierden, Nunspeet ook mooie proeven mogelijk denk ik ( als ze mee willen werken dannnn.
ferry bakker schreef:denk ook eens wat meer richting Harderwijk, Hierden, Nunspeet ook mooie proeven mogelijk denk ik ( als ze mee willen werken dannnn.
Robert_ schreef:ferry bakker schreef:denk ook eens wat meer richting Harderwijk, Hierden, Nunspeet ook mooie proeven mogelijk denk ik ( als ze mee willen werken dannnn.
Ik zeg doen!Heb nog wel wat mooie routekaartjes in Google Maps staan bij interesse.
kraats schreef:Jullie krijgen het zelfs voor elkaar om een schaap lelijk te maken, he?![]()
En denken jullie nou echt dat ik op een standbeeld zit te wachten? Dan heb ik wel een betere wens... Ik wil nog een nieuwe KP voor de Veenhuizengroep Nederlandrally 2012. Er lopen reeds enige tijd wat zaken die ik eigenlijk wel eens positief afgesloten wil hebben.![]()
Ik ben al bezig voor 2012, maar eerst nog even Ede een gewijzigde KP bezorgen, en misschien wel een nieuwe!
ferry bakker schreef:Nou er komt een standbeeld voor Theo
Het wordt wel een standbeeld van een schaap,(hadden ze nog staan ergens!!!![]()
Maar met de kop van Theo er op![]()
En het bunckmanplein gaat vanaf 2012 ook het Theo vd Kraatsplein genoemd worden![]()
Als het aan mij ligt hoor,
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten