Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Wolter schreef:Jongens.. lees eerst even een paar posts of misschien wel pagina'sterug. Scheelt een hoop forumvervuiling.
emiel79 schreef:...mooi deelnemersveld zeg.
Ben benieuwd met welke auto v. Eldik komt.
Zag net pas (door afwezigheid) dat hij in Amsterdam in een Mitsubishi WRC 05 heeft gereden! Zou wel super zijn wanneer hij deze ook meeneemt naar Hellendoorn.... Is weer eens wat anders..
Is misschien ook wel wat voor Jasper....![]()
Goed weekend allemaal!
Leo schreef:Ik heb vernomen dan van Eldik met de Citroen van Petter Solberg komt rijden.
(ik heb het wel van een onbetrouwbare persoon).
Leo schreef:Ik heb vernomen dan van Eldik met de Citroen van Petter Solberg komt rijden.
emiel79 schreef:...mooi deelnemersveld zeg.
Ben benieuwd met welke auto v. Eldik komt.
Zag net pas (door afwezigheid) dat hij in Amsterdam in een Mitsubishi WRC 05 heeft gereden! Zou wel super zijn wanneer hij deze ook meeneemt naar Hellendoorn.... Is weer eens wat anders..
A en P Rally Jan schreef:ja dat punt zit er zeker nog in , kp is ook behoorlijk langer geworden dus nog veel meer leuke puntjes.Corne schreef:Mark Verhoeven schreef:(als dit punt er nog in zit, ik weet niet wat de proeven zijn in 2009)
Dat vraag ik me ook af, de proef is ook een paar kilometer langer dan vo rig jaar..![]()
![]()
yep dat kan allebij nogFerryB schreef:A en P Rally Jan schreef:ja dat punt zit er zeker nog in , kp is ook behoorlijk langer geworden dus nog veel meer leuke puntjes.Corne schreef:Mark Verhoeven schreef:(als dit punt er nog in zit, ik weet niet wat de proeven zijn in 2009)
Dat vraag ik me ook af, de proef is ook een paar kilometer langer dan vo rig jaar..![]()
![]()
Weet je dan toevallig ook of het punt bij het trafostation (L en R onverhard combinatie) net na de start (van vorig jaar) er nog in zit???
En als de proef langer is geworden,
Kan je dan nog wel via de Ligterbergerweg richting de finish (van vorig jaar) rijden en daar parkeren om bij dat slechte (jump) onverhard strookje te komen???
Bedankt alvast voor de antwoorden, ..........Greets Ferry, ...
A en P Rally Jan schreef:yep dat kan allebij nogFerryB schreef:A en P Rally Jan schreef:ja dat punt zit er zeker nog in , kp is ook behoorlijk langer geworden dus nog veel meer leuke puntjes.Corne schreef:Mark Verhoeven schreef:(als dit punt er nog in zit, ik weet niet wat de proeven zijn in 2009)
![]()
Weet je dan toevallig ook of het punt bij het trafostation (L en R onverhard combinatie) net na de start (van vorig jaar) er nog in zit???
En als de proef langer is geworden,
Kan je dan nog wel via de Ligterbergerweg richting de finish (van vorig jaar) rijden en daar parkeren om bij dat slechte (jump) onverhard strookje te komen???
Bedankt alvast voor de antwoorden, ..........Greets Ferry, ...
marijn12 schreef:dat lijkt me sterk hij heeft laatst die mitstubishi toch gekocht
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 104 gasten