Götz schreef:Berto schreef:Volgens mij bestaat de hele (zand)weg niet meer.......
Ben zooo blij met een navi die echt de weg weet
Jammer dat die andere in de tankS niet naast zit anders had je dat twee keer per jaar
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Götz schreef:Berto schreef:Volgens mij bestaat de hele (zand)weg niet meer.......
mafiabaas101 schreef:Volgens mij was dat de bedoeling niet als ik enkele pagina's terugkeek
Rally radio/Delta FM is wel handig maar... heb je zo weinig aan langs de proef
official No. 27768 schreef:Grappig dat Hans en Roy Renier met hun Impreza WRX STi in de peugeot 205 cup (klasse C3) vallen.![]()
Götz schreef:official No. 27768 schreef:Grappig dat Hans en Roy Renier met hun Impreza WRX STi in de peugeot 205 cup (klasse C3) vallen.![]()
en zo zijn er nog wel meer "foutjes" in de deelnemerslijst...... Zodra de definitieve startlijst er is moet dit rechtgetrokken zijn!
cvgn schreef:Jeroenvenderheiden schreef:Rally radio/Delta FM is wel handig maar... heb je zo weinig aan langs de proef
Je hebt ook nog zoiets als draagbare radio, kan gelijk je medepubliek ook meeluisteren.
De reden dat er geen scannerkanalen vrijgegeven worden is uit voorzorg. Stel dat er iets gebeurt op een proef en het publiek hoort dit, heb je kans dat al het publiek daar gaat kijken en de officials cq hulpverleners kunnen dan hun werk niet goed doen.
groeten uit Roosendaal
Carine van Gastel
mantaboy schreef:cvgn schreef:Jeroenvenderheiden schreef:Rally radio/Delta FM is wel handig maar... heb je zo weinig aan langs de proef
Je hebt ook nog zoiets als draagbare radio, kan gelijk je medepubliek ook meeluisteren.
De reden dat er geen scannerkanalen vrijgegeven worden is uit voorzorg. Stel dat er iets gebeurt op een proef en het publiek hoort dit, heb je kans dat al het publiek daar gaat kijken en de officials cq hulpverleners kunnen dan hun werk niet goed doen.
groeten uit Roosendaal
Carine van Gastel
Werkelijke reden is om paniek te voorkomen en de roddels over doden zoals met van Eldik vorig jaar.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten