Nieuws en geruchten 2012

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor MartijnS » vr apr 13, 2012 15:55

Ik hoop Ostberg.

Meeke gaat niet gebeuren en die is dan ook echt niet sneller dan Ostberg of Tanak denk ik.
Martijn Schouten
MartijnS
 
Berichten: 5532
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 17:04
Woonplaats: Sprang-Capelle

Berichtdoor romar » vr apr 13, 2012 17:28

Als ik mag hopen ook Meeke!!! Met Ostberg komt t wel goed, maar daarom zal hij het dan ook vast wel worden...
Avatar gebruiker
romar
 
Berichten: 882
Geregistreerd: vr okt 05, 2007 9:58

Berichtdoor Sander D. » vr apr 13, 2012 18:19

Ik hoop Ostberg, ik denk Tanak ....
Sander D.
 
Berichten: 70
Geregistreerd: za maart 28, 2009 23:37
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Berichtdoor Starkoo » vr apr 13, 2012 19:35

Sander D. schreef:Ik hoop Ostberg, ik denk Tanak ....
Misschien wel Dennis Kuipers die verdiend het ook wel!
Avatar gebruiker
Starkoo
 
Berichten: 1037
Geregistreerd: vr sep 22, 2006 23:40
Woonplaats: Neede

Berichtdoor Wim » vr apr 13, 2012 19:45

Campos schreef:Hier staat het nu ook

Wat een pech heeft die jongen. Ongelooflijk!
Ik zou het ook terecht vinden als Ostberg die plek krijgt, maar ook weer zonde dat er dan een auto minder rijdt. Of is Ostberg dan verplicht om zijn auto in te laten zetten?

En anders.. Grönholm? Märtin?


Skieën in april is vragen om problemen vind ik. De sneeuw is in de maand april in veel skigebieden plakkerig vanwege de meestal positieve temperaturen dan. Zo heeft mijn vroegere baas ook zijn sleutelbeen in 2009 gebroken, toen hij ging skieën in de maand maart en de sneeuw veel te plakkerig was in combinatie met de positieve temperaturen en de dooi in het gebergte. Wat mij betreft is het dus niet alleen pech, maar ook deels Latvala zijn eigen fout. Mijn baas gaf het toen ook toe dat het volledig zijn eigen fout was, al weten we natuurlijk niet de exacte omstandigheden hoe dit bij Latvala is kunnen gebeuren.

Hopelijk mag Ostberg inderdaad in de fabriekswagen rijden.
Wim
 
Berichten: 475
Geregistreerd: za jun 25, 2005 9:49
Woonplaats: Neerpelt (België)

Berichtdoor JVDR » vr apr 13, 2012 20:12

Starkoo schreef:
Sander D. schreef:Ik hoop Ostberg, ik denk Tanak ....
Misschien wel Dennis Kuipers die verdiend het ook wel!


Als het een asfalt-wedstrijd zou zijn geweest, dan had het gekund.

Ostberg of Tanak lijkt het meest logisch. En kan mogelijk Kuipers die auto weer overnemen.

Maar wie weet halen ze zelfs Grönholm wel terug voor een wedstrijdje.
JVDR
 
Berichten: 93
Geregistreerd: wo nov 18, 2009 10:56

Berichtdoor Holkers » vr apr 13, 2012 20:21

Wim schreef:
Campos schreef:Hier staat het nu ook

Wat een pech heeft die jongen. Ongelooflijk!
Ik zou het ook terecht vinden als Ostberg die plek krijgt, maar ook weer zonde dat er dan een auto minder rijdt. Of is Ostberg dan verplicht om zijn auto in te laten zetten?

En anders.. Grönholm? Märtin?


Skieën in april is vragen om problemen vind ik. De sneeuw is in de maand april in veel skigebieden plakkerig vanwege de meestal positieve temperaturen dan. Zo heeft mijn vroegere baas ook zijn sleutelbeen in 2009 gebroken, toen hij ging skieën in de maand maart en de sneeuw veel te plakkerig was in combinatie met de positieve temperaturen en de dooi in het gebergte. Wat mij betreft is het dus niet alleen pech, maar ook deels Latvala zijn eigen fout. Mijn baas gaf het toen ook toe dat het volledig zijn eigen fout was, al weten we natuurlijk niet de exacte omstandigheden hoe dit bij Latvala is kunnen gebeuren.

Hopelijk mag Ostberg inderdaad in de fabriekswagen rijden.


In winterberg jah, in lapland ligt Altijd sneeuw, permafrost, altijd ski-en... Duh...
If the world didn't suck, we would all fall off!
Avatar gebruiker
Holkers
 
Berichten: 6363
Geregistreerd: ma maart 24, 2003 19:07
Woonplaats: Valkenburg

Berichtdoor 2rallyman1 » vr apr 13, 2012 21:00

MartijnS schreef:Ik hoop Ostberg.

Meeke gaat niet gebeuren en die is dan ook echt niet sneller dan Ostberg of Tanak denk ik.


Ik ben ook wel beschikbaar... :roll:
2rallyman1
 
Berichten: 933
Geregistreerd: do jan 26, 2006 12:02
Woonplaats: Kampen

Berichtdoor fordmeister » vr apr 13, 2012 21:35

ik wil wel vrij nemen
Avatar gebruiker
fordmeister
 
Berichten: 15
Geregistreerd: di sep 14, 2010 18:59
Woonplaats: bredevoort

Berichtdoor actionmedia4all.com » vr apr 13, 2012 21:49

Holkers schreef:
Wim schreef:
Campos schreef:Hier staat het nu ook

Wat een pech heeft die jongen. Ongelooflijk!
Ik zou het ook terecht vinden als Ostberg die plek krijgt, maar ook weer zonde dat er dan een auto minder rijdt. Of is Ostberg dan verplicht om zijn auto in te laten zetten?

En anders.. Grönholm? Märtin?


Skieën in april is vragen om problemen vind ik. De sneeuw is in de maand april in veel skigebieden plakkerig vanwege de meestal positieve temperaturen dan. Zo heeft mijn vroegere baas ook zijn sleutelbeen in 2009 gebroken, toen hij ging skieën in de maand maart en de sneeuw veel te plakkerig was in combinatie met de positieve temperaturen en de dooi in het gebergte. Wat mij betreft is het dus niet alleen pech, maar ook deels Latvala zijn eigen fout. Mijn baas gaf het toen ook toe dat het volledig zijn eigen fout was, al weten we natuurlijk niet de exacte omstandigheden hoe dit bij Latvala is kunnen gebeuren.

Hopelijk mag Ostberg inderdaad in de fabriekswagen rijden.


In winterberg jah, in lapland ligt Altijd sneeuw, permafrost, altijd ski-en... Duh...


Hij heeft zijn sleutelbeen gebroken bij het langlaufen.
Avatar gebruiker
actionmedia4all.com
 
Berichten: 270
Geregistreerd: vr apr 20, 2007 22:07
Woonplaats: Sneek

Berichtdoor Holkers » za apr 14, 2012 6:51

Oh, dan heb je geen ski's onder...
If the world didn't suck, we would all fall off!
Avatar gebruiker
Holkers
 
Berichten: 6363
Geregistreerd: ma maart 24, 2003 19:07
Woonplaats: Valkenburg

Berichtdoor Sjeik1981 » za apr 14, 2012 6:53

FF totaal andere discussie, meeste zullen het wel weten. Maar de uitspraak welke Wevers in Rally Report was wel enigszins verassend. En wel dat hij alleen de short rally in Ede reed/rijdt dit jaar. Ik hoop dat hij dan toch nog paar wedstrijden start.
Sjeik1981
 
Berichten: 2947
Geregistreerd: za sep 08, 2007 15:33
Woonplaats: Zeist

Berichtdoor MartijnB » za apr 14, 2012 9:03

Sjeik1981 schreef:FF totaal andere discussie, meeste zullen het wel weten. Maar de uitspraak welke Wevers in Rally Report was wel enigszins verassend. En wel dat hij alleen de short rally in Ede reed/rijdt dit jaar. Ik hoop dat hij dan toch nog paar wedstrijden start.


Hoezo verassend?
Met het nieuwe kampioenschap kan iedereen die een licentie heeft gratis inschrijven.
Zelfs iemand mete en hele andere naam zou dat zelfs nog kunnen doen om maar wat geks te noeen.
Je vult een papiertje in met de naam Erik wevers. Zet er een nep handtekning op stuurt t op na de KNAF en klaar.

Dat is wel wat vergezocht maar het is een mogelijkheid.

Maar dan nog kan iedereen met een licentie zo ingschrijven. Net als v eldik heeft zich ook ingeschreven Schilt ook. Beide hebben alleen nog niks gereden en of ze gaan rijden is nog maar de vraag.

Er word hier door dees en geen nogal wat waarde gehecht aan dergelijke inschrijvingen.
Maar in de praktijk moet nog maar blijken of er ook daadwerkelijk wat gebeurt met die personen.
Avatar gebruiker
MartijnB
 
Berichten: 1952
Geregistreerd: zo feb 24, 2002 1:31
Woonplaats: Usa

Berichtdoor blufje » za apr 14, 2012 9:40

MartijnB schreef:
Sjeik1981 schreef:FF totaal andere discussie, meeste zullen het wel weten. Maar de uitspraak welke Wevers in Rally Report was wel enigszins verassend. En wel dat hij alleen de short rally in Ede reed/rijdt dit jaar. Ik hoop dat hij dan toch nog paar wedstrijden start.


Hoezo verassend?
Met het nieuwe kampioenschap kan iedereen die een licentie heeft gratis inschrijven.
Zelfs iemand mete en hele andere naam zou dat zelfs nog kunnen doen om maar wat geks te noeen.
Je vult een papiertje in met de naam Erik wevers. Zet er een nep handtekning op stuurt t op na de KNAF en klaar.

Dat is wel wat vergezocht maar het is een mogelijkheid.

Maar dan nog kan iedereen met een licentie zo ingschrijven. Net als v eldik heeft zich ook ingeschreven Schilt ook. Beide hebben alleen nog niks gereden en of ze gaan rijden is nog maar de vraag.

Er word hier door dees en geen nogal wat waarde gehecht aan dergelijke inschrijvingen.
Maar in de praktijk moet nog maar blijken of er ook daadwerkelijk wat gebeurt met die personen.
Schilt gaat Wallonië rijden.
blufje
 
Berichten: 101
Geregistreerd: za nov 07, 2009 9:52
Woonplaats: eibergen

Berichtdoor Harry37 » za apr 14, 2012 12:06

richard rs schreef:is de s2000 van dennis denk ik :wink:


Bron~ FACEBOOK

Van Merksteijn Motorsport

Unfortunately we have to retire from Rally Vogelsberg after a crash. Thank you for the support and see you next time. #rally
Avatar gebruiker
Harry37
 
Berichten: 451
Geregistreerd: di jan 17, 2006 19:19
Woonplaats: Brummen

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 18 gasten

cron