Robert Rally schreef:zou dat de auto zijn waarin latvala rond reed in rotterdam???
Die reed gewoon in een auto van kuipers.
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Robert Rally schreef:zou dat de auto zijn waarin latvala rond reed in rotterdam???
zou zo kunnen, dat dit de focus is waar latvala mee heeft gereden van wevers sport. nu de s 14's rijden staan er 2 fords stilRobert Rally schreef:zou dat de auto zijn waarin latvala rond reed in rotterdam???
Robert.v.t schreef:Haha ja sorry, ik hoorde de bijnaam ervan steeds..
maar ik bedoel inderdaad de manege ( ivm dat daar de keuring is)
excuus voor het ongemak!
TWENGELTJE schreef:Götz schreef:Berto schreef:Volgens mij bestaat de hele (zand)weg niet meer.......
Ben zooo blij met een navi die echt de weg weet
Jammer dat die andere in de tankS niet naast zit anders had je dat twee keer per jaar
Holkers schreef:Die Focussen van Kuipers sr./jr. staan op gravel afstelling voor dito WRC wedstrijden. De S14's staan op asfalt setting voor wedstrijden binnen Nederland en daar buiten. De kans bestaat dat, omdat de heren Merksteijn niet mee doen, dat de '06 van Merksteijn sr. wordt bestuurd door Ten Brinke en dat de vrije Focus van Wevers Sport (lees; de wagen waarmee v Loon in Amsterdam aantrad) nu vrij is voor Huzink omdat deze anders voor Ten Brinke was. Lang verhaal om aan te geven dat het best mogelijk is dat Huzink eens lekker een wedstrijdje vooraan wil meedoen
dat de '06 van Merksteijn sr. wordt bestuurd door Ten Brinke en dat de vrije Focus van Wevers Sport nu vrij is voor Huzink
Holkers schreef:Die Focussen van Kuipers sr./jr. staan op gravel afstelling voor dito WRC wedstrijden. De S14's staan op asfalt setting voor wedstrijden binnen Nederland en daar buiten. De kans bestaat dat, omdat de heren Merksteijn niet mee doen, dat de '06 van Merksteijn sr. wordt bestuurd door Ten Brinke en dat de vrije Focus van Wevers Sport (lees; de wagen waarmee v Loon in Amsterdam aantrad) nu vrij is voor Huzink omdat deze anders voor Ten Brinke was. Lang verhaal om aan te geven dat het best mogelijk is dat Huzink eens lekker een wedstrijdje vooraan wil meedoen
Robert Rally schreef:wat zit er in de tas.
ik heb zelf de route al.
dan wil ik weten wat er nog meer inzit.
of het nodig is om er nog 1 aan te schaffen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten