JVC Rallying schreef:Heuvel is weer onderweg ja, schade valt mee
even op z'ndak gelegen ,,,.....
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Michielj schreef:Ik lees hier constant vragen van welke proef begint waar en hoe laat.. is er dan nooit iemand die in de loop van de week even een normale timetable kan posten![]()
Die paar mensen die dat lezen op het forum, daar zal de organisatie niet arm van worden. Vaak zijn de pakketten ook nog eens uitverkocht als je op zatermiddag aan komt rijden. Heb het zelfs meegemaakt dat vrijdagavond alle tasjes op waren en we moesten wachten op nieuwe aanvoer.
Bij ons staat Hellendoorn niet meer op de agenda. Het heeft mij al eens bijna mijn rijbewijs gekost en zeker 250 euro. De 80 km/h weg was "even" getransformeerd tot 60 wegPiepklein tijdelijk bordje langs de weg. Jaar daarvoor geflitst met 4 km overschrijding. Stakkers daar
Michielj schreef:Ik lees hier constant vragen van welke proef begint waar en hoe laat.. is er dan nooit iemand die in de loop van de week even een normale timetable kan posten![]()
Michielj schreef:Die paar mensen die dat lezen op het forum, daar zal de organisatie niet arm van worden. Vaak zijn de pakketten ook nog eens uitverkocht als je op zatermiddag aan komt rijden. Heb het zelfs meegemaakt dat vrijdagavond alle tasjes op waren en we moesten wachten op nieuwe aanvoer.
Michielj schreef:Bij ons staat Hellendoorn niet meer op de agenda. Het heeft mij al eens bijna mijn rijbewijs gekost en zeker 250 euro. De 80 km/h weg was "even" getransformeerd tot 60 wegPiepklein tijdelijk bordje langs de weg. Jaar daarvoor geflitst met 4 km overschrijding. Stakkers daar
Götz schreef:Han schreef:RG-Rallysport schreef:Micheal Coers gaat ook super in de 20540 ste algemeen na 3 kp's .........
Zal nog wel een correctie komen
waarop baseer jij dat?? Tijden schelen max 30 seconden per proef.....
Zo'n 205-je gaat gewoon erg hard met een goede equipe
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten