ypres 2005

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor rallydre » za jun 25, 2005 18:01

Vergeet niet dat alle toppers uit Ieper (ik noem een Lundgaard, Aghini en anderen die meekunnen of konden in de top) altijd hebben aangegeven dat je Ieper minimaal een keer of twee moet rijden wil je er mee kunnen doen voor de ereplaatsen. Dan denk ik dat Jasper t heel erg goed heeft gedaan. Peter heeft al vaker meegedaan..

Nu afwachten wat ze al dan niet gaan doen met twee minuten verkeerd inklokken.. Zou een schrijffout zijn geweest bij de voorgaande TC waarop ze hebben doorgerekend
rallydre

Berichtdoor martini racing » za jun 25, 2005 18:21

rallydre schreef:Nu afwachten wat ze al dan niet gaan doen met twee minuten verkeerd inklokken.. Zou een schrijffout zijn geweest bij de voorgaande TC waarop ze hebben doorgerekend

Bij wie hoort deze schrijffout thuis. Ik zie het nog nergens staan.
martini racing

Berichtdoor MartijnS » za jun 25, 2005 18:25

Equipe Bijvelds. Was op de radio.

Zou betekenen dat ze 2 minuten straf krijgen, moeten ze 20 sec. goedmaken op Casier, maar dat is geen probleem.
Laatst bijgewerkt door MartijnS op za jun 25, 2005 18:27, in totaal 1 keer bewerkt.
Martijn Schouten
MartijnS

Berichtdoor Ton Van Spanje » za jun 25, 2005 18:26

Even los van de tijden en de achterstanden. Jan de Winkel staat toch wel op een vijfde plek. En de als eeuwige student aangemerkte Nelis Verkooijen staat momenteel 11de.

De Nederlanders hebben in het verleden qua klasseringen toch wel slechter gepresteerd in Ieper...........................

Maar goed, zoals altijd komt het heftigste negatieve commentaar van de mensen die niet weten wat het is om competatief bezig te zijn in mechanische sporten.
Ton Van Spanje

Berichtdoor John » za jun 25, 2005 18:35

Hazeleger een keurige 8e plek op Krombeke, 20 seconden sneller dan Verkooijen, een mooie prestatie. Net als Jasper, zonde van zijn uitval maar hij liet toch wat Belgische groep N piloten voor.
John

ypres

Berichtdoor Frans van Aken » za jun 25, 2005 18:40

De Winkel op kp18 1min teveel??

John schreef:Hazeleger een keurige 8e plek op Krombeke, 20 seconden sneller dan Verkooijen, een mooie prestatie. Net als Jasper, zonde van zijn uitval maar hij liet toch wat Belgische groep N piloten voor.
Frans van Aken

Berichtdoor martini racing » za jun 25, 2005 18:55

Ton Van Spanje schreef:Maar goed, zoals altijd komt het heftigste negatieve commentaar van de mensen die niet weten wat het is om competatief bezig te zijn in mechanische sporten.

Waar doel je op Ton. Gaat dit over mijn reactie over de prestaties van vd Heuvel versus Bijvelds?

Lees de laatste nog eens, want volgens mij schreef ik daar dat hij nog iets meer moet oefenen en dat de toekomst e.e.a. moet gaan uitwijzen.

Als je iets anders bedoelt hoor ik dat graag.

PS. De mechanische sport is voor ook niet geheel onbekend.....
martini racing

Berichtdoor rallydre » za jun 25, 2005 19:40

Lek rijden op Heuvelland zou alles nog anders kunnen beslissen.. 't Zou niet de eerste keer zijn.. Maar nog steeds een leuk gevecht om plek 3.. Zelfs Winkel doet daar nog voor mee gezien de rare dingen die in 't verleden al eens op Heuvelland zijn gebeurd..
rallydre

Berichtdoor John » za jun 25, 2005 20:12

Bijvelds keurig 2e algemeen, een prima resultaat. Casier pakt op de laaste kp nog een scratch en daarmee stoot ie Loix van het podium.
John

Berichtdoor rallydre » za jun 25, 2005 20:18

Tenzij... het tien seconden verhaal.. Casier zou te vroeg zijn gestart en 10 seconden krijgen.. Weekendje erg mooie rallysport en erg knap van Winkel en Bijvelds.
rallydre

Berichtdoor John » za jun 25, 2005 20:25

Bijvelds wel 2 minuten straftijd, blijft overgens gewoon 2e
John

Berichtdoor Niels2 » zo jun 26, 2005 7:03

v/d Heuvel z'n motor klonk behoorlijk rot vlak bij het einde van Heuvelland, dus ivm de vergelijking Bijvelds/vd Heuvel ik weet niet hoeveel die motor hem toch al parten heeft gespeeld eerder in de rally.
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Niels2

Berichtdoor StevenK » zo jun 26, 2005 7:59

Ik vind 't een superprestatie van iedereen in de top: Princen, die laat zien dat 'ie met elke auto supersnel is, Bijvelds die laat zien dat zijn 2e plaats van vorig jaar geen toeval was (met overigens de complimenten voor de betrouwbaarheid van de auto), Loix die ondanks tegenslagen in het begin zich terugvecht naar het podium, Casier met de eerste wedstrijd in een auto die niet de naam heeft een referentie te zijn in de S1600 en uiteraard Jan de Winkel, die de top 5 completeert.

Ook voor de overige Nederlanders die de streep hebben gehaald vind ik 't super (Verkooijen-11, Hazeleger-12 en Eckhaus-20)

Het aantal deelnemers aan de finish houdt overigens niet echt over...
StevenK
Site Admin

Berichtdoor StevenK » zo jun 26, 2005 8:00

Ik vind 't een superprestatie van iedereen in de top: Princen, die laat zien dat 'ie met elke auto supersnel is, Bijvelds die laat zien dat zijn 2e plaats van vorig jaar geen toeval was (met overigens de complimenten voor de betrouwbaarheid van de auto), Loix die ondanks tegenslagen in het begin zich terugvecht naar het podium, Casier met de eerste wedstrijd in een auto die niet de naam heeft een referentie te zijn in de S1600 en uiteraard Jan de Winkel, die de top 5 completeert.

Ook voor de overige Nederlanders die de streep hebben gehaald vind ik 't super (Verkooijen-11, Hazeleger-12 en Eckhaus-20)

Het aantal deelnemers aan de finish houdt overigens niet echt over...
StevenK
Site Admin

Berichtdoor Niels2 » zo jun 26, 2005 8:05

Debackere verdient ook wel een compliment, zo wat rijdt die aanvallend in die 206!
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Niels2

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden