Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Red_Spike schreef:Vorig jaar was er ook een wedstrijd, toen op vrijdag avond, ging perfect, de fans zaten alleen de rally rijders heel vaag aan te kijken bij de mac toen ze daar kwamen om hun verdriet weg te eten (de voetbalfans wel te verstaan).
Toch jammer dat er niet van tevoren door de knvb en gemeente naar gekeken is, het had voorkomen kunnen worden, nu te laat en gaat de proef niet door.
Leôn schreef:Red_Spike schreef:Vorig jaar was er ook een wedstrijd, toen op vrijdag avond, ging perfect, de fans zaten alleen de rally rijders heel vaag aan te kijken bij de mac toen ze daar kwamen om hun verdriet weg te eten (de voetbalfans wel te verstaan).
Toch jammer dat er niet van tevoren door de knvb en gemeente naar gekeken is, het had voorkomen kunnen worden, nu te laat en gaat de proef niet door.
En ik had al zo de schurft aan voetballen
Red_Spike schreef:Vorig jaar was er ook een wedstrijd, toen op vrijdag avond, ging perfect, de fans zaten alleen de rally rijders heel vaag aan te kijken bij de mac toen ze daar kwamen om hun verdriet weg te eten (de voetbalfans wel te verstaan).
+Ruudje schreef:vorig jaar was het oko al Ajax meen ik en toen op zaterdagavond. Raar dat het toen wel s'avonds kon....
Maar even een andere vraag: Was gisteren op youtube nog even aan het kijken naar filmpjes en zag daar de tik die Ger Haverkate maakte in 2007 met de Octavia. Dit was wel een heel mooi bochtje eigenlijk. Weet iemand welke proef dit was?? en of die proef in november dit jaar weer verreden wordt? Was vorig jaar op zaterdag bij de proef bij de waarbeek en 's avonds op de rutbeek. Erg gaaf en zondag steevast vanaf 's ochtends op de diamantstraat met genoeg etenswaren en alcoholische versnaperingen!! Heerlijk heb er weer zin in dit jaar. Dan Fc Twente - Ajax maar in de herhalilng kijken!!
erikjan schreef:waar ik me een beetje over verwonder cq. erger zijn rallysupporters die met een krat bier een proef bezoeken...
afgelopen 'Hellendoorn' viel het me ook weer op, 's ochtends om 10.00u zit met (op het kratje) al de eerste flesjes leeg te drinken.
en dan heb ik het nog niet eens over de rotzooi die men achterlaat, trouwens ook de geheelonthouders bij een proef gaan niet vrijuit
zo, dat ben ik even kwijt.
een trouwe supporter van de Eurogiorally sinds de start ervan (medio jaren 80)
whemink schreef:Ruudje schreef:vorig jaar was het oko al Ajax meen ik en toen op zaterdagavond. Raar dat het toen wel s'avonds kon....
Toen wel kon? Het gaat over een nieuwe proef in Enschede Zuid, die is dus nog nooit verreden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten