Conrad Euregio Rally en Twente Rallysprint 2009

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Red_Spike » di sep 22, 2009 20:41

Vorig jaar was er ook een wedstrijd, toen op vrijdag avond, ging perfect, de fans zaten alleen de rally rijders heel vaag aan te kijken bij de mac toen ze daar kwamen om hun verdriet weg te eten (de voetbalfans wel te verstaan).

Toch jammer dat er niet van tevoren door de knvb en gemeente naar gekeken is, het had voorkomen kunnen worden, nu te laat en gaat de proef niet door.
Red_Spike

Berichtdoor Holkers » di sep 22, 2009 20:42

Speelschema eredivisie is pas laat juli bekend, dus dat zal vast wel mee geholpen hebben...
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor Leôn » di sep 22, 2009 21:00

Red_Spike schreef:Vorig jaar was er ook een wedstrijd, toen op vrijdag avond, ging perfect, de fans zaten alleen de rally rijders heel vaag aan te kijken bij de mac toen ze daar kwamen om hun verdriet weg te eten (de voetbalfans wel te verstaan).

Toch jammer dat er niet van tevoren door de knvb en gemeente naar gekeken is, het had voorkomen kunnen worden, nu te laat en gaat de proef niet door.

En ik had al zo de schurft aan voetballen :evil:
Leôn

Berichtdoor erikjan » wo sep 23, 2009 8:51

Leôn schreef:
Red_Spike schreef:Vorig jaar was er ook een wedstrijd, toen op vrijdag avond, ging perfect, de fans zaten alleen de rally rijders heel vaag aan te kijken bij de mac toen ze daar kwamen om hun verdriet weg te eten (de voetbalfans wel te verstaan).

En ik had al zo de schurft aan voetballen :evil:

inderdaad, voor dat stomme voetbal moet altijd alles wijken...
erikjan

Berichtdoor Holkers » wo sep 23, 2009 9:05

Vet, voetbal!
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor TWENGELTJE » wo sep 23, 2009 9:56

Holkers schreef:Vet, voetbal!

Ga je mond spoelen jij :roll:
TWENGELTJE

Berichtdoor TWENGELTJE » wo sep 23, 2009 10:00

Voor alle teams die een afwijkende grote aan seviceplek nodig hebben hier het verzoek om dit tijdig aan ons door te geven
(Via mail graag doorgeven a.u.b aan mij of via de site)
TWENGELTJE

Berichtdoor Hein » wo sep 23, 2009 10:56

Maar goed dat de rally toen ook op zaterdag en zondag was. Dan kan het inderdaad gewoon :wink:
Be yourself, there are too many others
Hein

Berichtdoor Ruudje » wo sep 23, 2009 11:37

vorig jaar was het oko al Ajax meen ik en toen op zaterdagavond. Raar dat het toen wel s'avonds kon....

Maar even een andere vraag: Was gisteren op youtube nog even aan het kijken naar filmpjes en zag daar de tik die Ger Haverkate maakte in 2007 met de Octavia. Dit was wel een heel mooi bochtje eigenlijk. Weet iemand welke proef dit was?? en of die proef in november dit jaar weer verreden wordt? Was vorig jaar op zaterdag bij de proef bij de waarbeek en 's avonds op de rutbeek. Erg gaaf en zondag steevast vanaf 's ochtends op de diamantstraat met genoeg etenswaren en alcoholische versnaperingen!! Heerlijk heb er weer zin in dit jaar. Dan Fc Twente - Ajax maar in de herhalilng kijken!!
Ruudje

Berichtdoor dennis tragter » wo sep 23, 2009 12:25

inderdaad vorig jaar was ook twente-ajax en ook op zondag middag
dennis tragter

Berichtdoor mastersevius » wo sep 23, 2009 12:30

Ruudje schreef:vorig jaar was het oko al Ajax meen ik en toen op zaterdagavond. Raar dat het toen wel s'avonds kon....

Maar even een andere vraag: Was gisteren op youtube nog even aan het kijken naar filmpjes en zag daar de tik die Ger Haverkate maakte in 2007 met de Octavia. Dit was wel een heel mooi bochtje eigenlijk. Weet iemand welke proef dit was?? en of die proef in november dit jaar weer verreden wordt? Was vorig jaar op zaterdag bij de proef bij de waarbeek en 's avonds op de rutbeek. Erg gaaf en zondag steevast vanaf 's ochtends op de diamantstraat met genoeg etenswaren en alcoholische versnaperingen!! Heerlijk heb er weer zin in dit jaar. Dan Fc Twente - Ajax maar in de herhalilng kijken!!
+

Deze proef ligt tussen Hengelo en Boekelo in

Zoals die toen verreden werd was het komend van de hogedijk en dan linksaf de kwinkelerweg op. Hij word ook wel eens andersom verreden. Op zich is het punt makkelijk te berijken. Of die verreden word dat weet ik verder niet
mastersevius

Berichtdoor whemink » wo sep 23, 2009 12:35

Ruudje schreef:vorig jaar was het oko al Ajax meen ik en toen op zaterdagavond. Raar dat het toen wel s'avonds kon....

Toen wel kon? Het gaat over een nieuwe proef in Enschede Zuid, die is dus nog nooit verreden.
whemink

Berichtdoor erikjan » wo sep 23, 2009 12:45

waar ik me een beetje over verwonder cq. erger zijn rallysupporters die met een krat bier een proef bezoeken...

afgelopen 'Hellendoorn' viel het me ook weer op, 's ochtends om 10.00u zit met (op het kratje) al de eerste flesjes leeg te drinken.

en dan heb ik het nog niet eens over de rotzooi die men achterlaat, trouwens ook de geheelonthouders bij een proef gaan niet vrijuit ;-)

zo, dat ben ik even kwijt.

een trouwe supporter van de Eurogiorally sinds de start ervan (medio jaren 80)
erikjan

Berichtdoor CoenRallySportRoosendaal » wo sep 23, 2009 12:54

erikjan schreef:waar ik me een beetje over verwonder cq. erger zijn rallysupporters die met een krat bier een proef bezoeken...

afgelopen 'Hellendoorn' viel het me ook weer op, 's ochtends om 10.00u zit met (op het kratje) al de eerste flesjes leeg te drinken.

en dan heb ik het nog niet eens over de rotzooi die men achterlaat, trouwens ook de geheelonthouders bij een proef gaan niet vrijuit ;-)

zo, dat ben ik even kwijt.

een trouwe supporter van de Eurogiorally sinds de start ervan (medio jaren 80)

Dat valt mij ook zo erg op.
Wat mijn mening is dat er geen bier mee mag worden genomen op de proef.
Maar dat is mijn mening dan. :roll:
CoenRallySportRoosendaal

Berichtdoor Ruudje » wo sep 23, 2009 13:12

whemink schreef:

Toen wel kon? Het gaat over een nieuwe proef in Enschede Zuid, die is dus nog nooit verreden.

Ik doel ook op die voetbalwedstrijd, die kon toen wel op de avond gespeeld worden en nu moet het zonodig op zondag. Eeuwig zonde... Ik had de auto's ook welles over de wesselerbrink willen zien rijden..
Ruudje

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden