Hein schreef:Ik heb maling aan m'n poule. Ik hoop dat Kevin het goede presteren van vandaag nog twee dagen door kan trekken en dat Hans een beetje grip vind zodat hij eventueel nog wat kan doen.
idd
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Hein schreef:Ik heb maling aan m'n poule. Ik hoop dat Kevin het goede presteren van vandaag nog twee dagen door kan trekken en dat Hans een beetje grip vind zodat hij eventueel nog wat kan doen.
gisissi schreef:Dik 3 minuten op Weijs. Is dat niet heel erg veel, zelfs met setup probleempjes, in een ( in de basis ) snellere auto?
gisissi schreef:Dik 3 minuten op Weijs. Is dat niet heel erg veel, zelfs met setup probleempjes, in een ( in de basis ) snellere auto?
Leo schreef:gisissi schreef:Dik 3 minuten op Weijs. Is dat niet heel erg veel, zelfs met setup probleempjes, in een ( in de basis ) snellere auto?
Ja dat is zeker (te) veel.
De Knaf wed op 2 paarden, maar kunnen volgend jaar beter met Abbering en een dikkere beurs verdergaan.
tiemen schreef:Leo schreef:Ja dat is zeker (te) veel.
De Knaf wed op 2 paarden, maar kunnen volgend jaar beter met Abbering en een dikkere beurs verdergaan.
Even opletten brother, wel de naam goed spellen: Abbring
WRC fan schreef:En met een dertiende plaats algemeen is dat zowat het beste resultaat dat een Nederlander in een WRC rally heeft behaald. En zeker voor een tweewiel aangedreven auto een goede prestatie.Hopen dat hij het vol houd de komende twee dagen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten