Voorlopige Nederlandse rally kalender 2010

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Wolter » do okt 08, 2009 14:13

Wim schreef:Vanwege de crisis is het verstandig om 'slechts' 1 buitenlands evenement in de NK kalender op te nemen.

Voor mij heeft Sulingen evenveel gekost als een wedstrijd in Nederland. De (beperkte) reiskosten en de overnachtingskosten worden ruimschoots gecompenseerd door het lage inschrijfgeld (150 euro als ik me niet vergis).
Ik weet niet hoe hoog het inschrijfgeld bij andere wedstrijden is. Eiffel was wel iets duurder dacht ik.
Wolter

Berichtdoor Sjeft » do okt 08, 2009 14:18

Wolter schreef:
Wim schreef:Vanwege de crisis is het verstandig om 'slechts' 1 buitenlands evenement in de NK kalender op te nemen.

Voor mij heeft Sulingen evenveel gekost als een wedstrijd in Nederland. De (beperkte) reiskosten en de overnachtingskosten worden ruimschoots gecompenseerd door het lage inschrijfgeld (150 euro als ik me niet vergis).
Ik weet niet hoe hoog het inschrijfgeld bij andere wedstrijden is. Eiffel was wel iets duurder dacht ik.

Denk dat Wim doelt op de organisaties in Nederland dat het beter is om deel te nemen met alle rallysporters ipv buitenlandse wedstrijden te "sponsoren".

Logistiek was Sulingen voor mij zelfs het duurste, maar ja, wie komt er dan ook uit Hulst als rallysporter he ;)
Sjeft

Berichtdoor briljant » do okt 08, 2009 17:19

Sjeft schreef:
Wolter schreef:

Denk dat Wim doelt op de organisaties in Nederland dat het beter is om deel te nemen met alle rallysporters ipv buitenlandse wedstrijden te "sponsoren".

Logistiek was Sulingen voor mij zelfs het duurste, maar ja, wie komt er dan ook uit Hulst als rallysporter he ;)
Maar wat is je mening dan over Sulingen?
Met name de verschillende proeven?
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor Wim » do okt 08, 2009 18:55

Sjeft schreef:Denk dat Wim doelt op de organisaties in Nederland dat het beter is om deel te nemen met alle rallysporters ipv buitenlandse wedstrijden te "sponsoren".

Inderdaad, dat bedoelde ik.
Wim

Berichtdoor kolkie » do okt 08, 2009 20:27

De ACHOE-rally (achterhoek-rally). Mooi gebied, afwisselende (asfalt)-wegen, ruimte, fietst net de euregio niet in de weg, ligt voor veel rallyrijders (m.u.v. de zeeuwen :lol: ) best centraal. Nu nog een organisatie :wink: . Nu hopen dat er daar niet teveel waterwingebieden en andere **** in de weg ligt :wink: .
kolkie

Berichtdoor Sjeft » do okt 08, 2009 21:57

briljant schreef:
Sjeft schreef:
Wolter schreef:

Maar wat is je mening dan over Sulingen?
Met name de verschillende proeven?

Dat het superuitdagend was. Proeven die je gewoon niet in Nederland tegenkomt en idd heel veel geleerd op 1 wedstrijd!
Sjeft

Berichtdoor Wim » vr okt 09, 2009 13:10

Kan iemand mij zeggen in welke jaren de ADAC Rallye Deutschland deel uitmaakte van het Nederlands Kampioenschap? Dank bij voorbaat.
Wim

Berichtdoor TWENGELTJE » wo nov 18, 2009 15:37

Deze week opgevangen dat de rally in sullingen aan de kalender zal worden toegevoegd (officieus dus) begin mei
TWENGELTJE

Berichtdoor Campos » wo nov 18, 2009 16:14

TWENGELTJE schreef:Deze week opgevangen dat de rally in sullingen aan de kalender zal worden toegevoegd (officieus dus) begin mei

Opvallend..! Ben benieuwd hoe ze dat qua WRC's gaan doen, of ze moeten daar kiezen voor het RDO en niet voor de ADAC Rallye Masters.
Voor mij betekent het weinig verschil qua kalender, was al van plan om Sulingen te rijden :)
Campos

Berichtdoor TWENGELTJE » wo nov 18, 2009 16:24

Campos schreef:
TWENGELTJE schreef:Deze week opgevangen dat de rally in sullingen aan de kalender zal worden toegevoegd (officieus dus) begin mei

Opvallend..! Ben benieuwd hoe ze dat qua WRC's gaan doen, of ze moeten daar kiezen voor het RDO en niet voor de ADAC Rallye Masters.
Voor mij betekent het weinig verschil qua kalender, was al van plan om Sulingen te rijden :)

Werd idd gezegd dat men niet de zelfde fout moest maken als in Lausitz
TWENGELTJE

Berichtdoor rallyfreak1 » wo nov 18, 2009 16:40

Zou een onverhard/gravel rally/sprint er tussen niet een keer spectaculair zijn mischien?
persoonlijk lijkt het me wel gaaf om een keer zoiets te rijden.
dus mischien zijn er wel meer om een beetje afwisseling van ondergrond in het kampioenschap te duwen. :roll: :wink:
rallyfreak1

Berichtdoor Wolter » wo nov 18, 2009 18:39

rallyfreak1 schreef:Zou een onverhard/gravel rally/sprint er tussen niet een keer spectaculair zijn mischien?
persoonlijk lijkt het me wel gaaf om een keer zoiets te rijden.
dus mischien zijn er wel meer om een beetje afwisseling van ondergrond in het kampioenschap te duwen. :roll: :wink:

Sezoensrally Bocholt heeft al het een en ander aan onverhard en telt mee voor het RDO.
Wolter

Berichtdoor bulli » wo nov 18, 2009 19:06

kolkie schreef:De ACHOE-rally (achterhoek-rally). Mooi gebied, afwisselende (asfalt)-wegen, ruimte, fietst net de euregio niet in de weg, ligt voor veel rallyrijders (m.u.v. de zeeuwen :lol: ) best centraal. Nu nog een organisatie :wink: . Nu hopen dat er daar niet teveel waterwingebieden en andere **** in de weg ligt :wink: .

Jaren terug was er de doetinchem rallysprint.
bulli

Berichtdoor Sjeik1981 » do nov 19, 2009 22:11

Ik las op de Duitse site, dat de Lausitz defenitief niet op de DRM kalender staat, omdat ze WRC`s toelaten. Dus is het nu wel definitief lijkt me.
Sjeik1981

Berichtdoor uw official op stap » do nov 19, 2009 23:50

doeffgek schreef:Als ik een ballonnetje op mag laten over een mogelijke kalender voor 2010, die een beetje de moeite waard is, en waar de wedstrijden mooi verdeeld over het jaar zijn kom op ik het volgende:

19/20 - 03 Tank S Rally
?? - 04 Rally de Wallonie
?? - 05 Seizoensrally
04/05 - 06 Paradigit ELE Rally
09/10 - 07 Exotic Green Rally
17/18 - 09 Schutte Informatisering Hellendoorn Rally
09 - 10 Veenhuizen Groep Nederland Rally
06/07 - 11 Conrad Euregio Rally

Sulingen was idd een alternatief begin mei, maar ik denk dat daar geen WRC's toegelaten worden gezien de startlijst van dit jaar. En nee, het is me niet te doen om de afstanden voor mij wat te beperken. Ook Namen is nog een stukje sturen vanuit hier... Als het wat mooier had gepast had ik er ook een duits evenement bij gezet, maar helaas. En ik ben van mening dat er nog steeds te weinig ruimte tussen Bocholt en ELE zit, maar anders wordt het heel moeilijk. Op deze manier heb je een mooie kalender met 8 wedstrijden.

Iemand andere ideeën? Er zal heus nog wel een nog mooiere kalender te maken zijn...

Wat dacht je van 6 maart? Als wij het seizoen weer aftrappen?
Als wij iedereen weer uit de winterslaap gaan halen?
Laatst bijgewerkt door uw official op stap op vr nov 20, 2009 0:21, in totaal 1 keer bewerkt.
uw official op stap

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden