Tank S rally 2010

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor roadster36 » ma maart 22, 2010 10:04

was dat de bocht waar Noortje eraf ging?
ik stond een bocht eerder
of bedoel je eerste proef van de zaterdag?
Jan
roadster36

Berichtdoor RobinV-Rally » ma maart 22, 2010 10:07

Ja een beetje eerder (knikje neer links na die rechtse), bij een grote stal (vol koeien). Noortje ging 1 knikje later eraf. Bij ons stonden wel 2 cameramannen (1 van RR en 1 stagiair van CarChannel). Aan de overkant stond een boer met tractor in het weiland.
RobinV-Rally
Rallynieuws uit binnen en buitenland
www.robinv-web.nl
RobinV-Rally

Berichtdoor ZZR Fan » ma maart 22, 2010 10:19

Mooie punten onbereikbaar ben ik het niet mee eens. Je moet er alleen een beetje moeite voor doen, of voor aanvang goed op de kaart kijken. Met uitzondering van Kampereiland is de rest gewoon goed te bereiken. Dus wat hier allemaal wordt verteld is deels onzin. Maar de mentaliteit van de gemiddelde rallykijker is zo snel mogelijk weer weg naar de volgende proef en het liefst op de proef parkeren. Ja, dat is bij Kampen moeilijk. Maar onbereikbaar is de grootste onzin in tip 60 pagina's vullende topic.
Afbeelding
ZZR Fan

Berichtdoor WRC fan » ma maart 22, 2010 10:34

Ik heb deze rally vorig jaar bezocht en ik heb genoten. Op deze dijkwegen heb je toch juist veel overzicht. De auto's blijven lang in het zicht. Kon dit jaar helaas niet maar ik was graag gegaan. Iedereen zal toch begrijpen dat het in verband met de veiligheid niet te doen is om overal met je neus bovenop te staan.
WRC fan

Berichtdoor ijsbeer » ma maart 22, 2010 10:48

ah je kan niet altijd iedereen tevreden stellen. :)
ijsbeer

Berichtdoor Arjan19 » ma maart 22, 2010 11:14

Als je gewoon de moeite neemt om te lopen dan kan zelfs de niet rally fan op een plek komen waar hij ter plekke rally fan word!
Je moet alleen de moeite nemen!

Proef richting blankenham? Goed te doen.. we moesten alleen een stuk lopen! So what? Als fan zijnde heb je dat er voor over!
Wij stonden prachtig! vanaf de stopfinish!
Samen met de enigste persman die er stond! ( meneer met de PET!) hebben we prachtige kiekjes kunnen maken!

Degene die niet de Moeite nemen om een stukje aan de wandel te willen omdat ze ZSM weg willen voor de volgende proeg moeten zich toch echt gaan afvragen of ze nog wel de moeite kunnen nemen om uberhaupt naar een rally te gaan!

*ik voel een mooie discussie op komen!*
Arjan19

Berichtdoor Robert_ » ma maart 22, 2010 11:30

Wat een onzin, dat moet iedereen toch lekker zelf weten? Mensen die tot die categorie behoren zul je waarschijnlijk ook niet horen klagen dat ze altijd op dezelfde punten uitkomen, daar kiezen ze zelf voor.

Maar ik begrijp uberhaupt niet waar dit over gaat. Met proeven van amper 5km hoef je toch nooit ver te lopen? Luie beesten... Nooit een WK rally bezocht zeker? :mrgreen:
Afbeelding
www.robertvierhout.nl
Robert_

Berichtdoor Wolter » ma maart 22, 2010 11:35

Wie waren de personen met een simpel oranje hesje met daarop ''media'' ?
Volgens mij werd er een soort van fotocursus gegeven. Het waren eenvoudige hesjes die je voor een tientje kunt kopen bij een fotozaak. Maar ze mochten (van de officials) daarmee wel voor het lint staan en ik vraag me af of die mensen een vrijwaring hebben getekend.
Iemand die deze mensen ook gezien heeft?
Wolter

Berichtdoor MartijnS » ma maart 22, 2010 11:36

Groene hesjes waren op een gegeven moment op volgens mij, was normale pers.
Martijn Schouten
MartijnS

Berichtdoor mafiabaas101 » ma maart 22, 2010 11:36

oranje media waren ook gewoon van de organisatie hoor.

ook netjes met vrijwaring
mafiabaas101

Berichtdoor Wolter » ma maart 22, 2010 11:38

Ok, dan weet ik dat. Vroeg het me af. ;)
Wolter

Berichtdoor John Raven » ma maart 22, 2010 12:15

Robert_ schreef:Wat een onzin, dat moet iedereen toch lekker zelf weten? Mensen die tot die categorie behoren zul je waarschijnlijk ook niet horen klagen dat ze altijd op dezelfde punten uitkomen, daar kiezen ze zelf voor.

Maar ik begrijp uberhaupt niet waar dit over gaat. Met proeven van amper 5km hoef je toch nooit ver te lopen? Luie beesten... Nooit een WK rally bezocht zeker? :mrgreen:

Deze reactie wilde ik ook maken.

Looptochten van 5 km+ zijn bij WK's zéér gebruikelijk!
John Raven

Berichtdoor WILS SPORT » ma maart 22, 2010 12:37

roadster36 schreef:was dat de bocht waar Noortje eraf ging?
ik stond een bocht eerder
of bedoel je eerste proef van de zaterdag?
Jan

HÉ, da's niet voor te lachen. :wink:
Sander van Barschot
WILS SPORT

Berichtdoor ijsbeer » ma maart 22, 2010 12:51

John Raven schreef:
Robert_ schreef:Wat een onzin, dat moet iedereen toch lekker zelf weten? Mensen die tot die categorie behoren zul je waarschijnlijk ook niet horen klagen dat ze altijd op dezelfde punten uitkomen, daar kiezen ze zelf voor.

Deze reactie wilde ik ook maken.

Looptochten van 5 km+ zijn bij WK's zéér gebruikelijk!

Absoluut mee eens!
Sterker nog, we blijven vaak zelfs aan de proef slapen de dag ervoor. Zo kan je hele proef na rijden en een mooiste plek uitzoeken.
En savonds 300% gezelligheid gegarandeerd...je bent nooit de enige en het is altijd super gezellig!
ijsbeer

Berichtdoor mitsufan3 » ma maart 22, 2010 13:34

Wolter schreef:Wie waren de personen met een simpel oranje hesje met daarop ''media'' ?
Volgens mij werd er een soort van fotocursus gegeven. Het waren eenvoudige hesjes die je voor een tientje kunt kopen bij een fotozaak. Maar ze mochten (van de officials) daarmee wel voor het lint staan en ik vraag me af of die mensen een vrijwaring hebben getekend.
Iemand die deze mensen ook gezien heeft?

Op kp 12 ook een mooie kudde 'canonhesjes'. Was wel een mooi gezicht, 40 enorme camera's op een vierkante meter. Met kreten als: Goddomme weer de reet van Henk dr op :lol:
Laatst bijgewerkt door mitsufan3 op ma maart 22, 2010 14:09, in totaal 1 keer bewerkt.
mitsufan3

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden