marijn12 schreef:doet van merkesteijn jr nouw wel mee of niet
want hij staat wel op de startlijst van het infopakket
hij doet niet mee.
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
topsport schreef:marijn12 schreef:doet van merkesteijn jr nouw wel mee of niet
Kijk hier ff:
http://www.vm-motorsport.nl/nl/nieuws.p ... ItemID=349

FocusMSD schreef:Vanmorgen vroeg is voor mij de rally al begonnen.Rond 7.30 hoorde ik vanuit de stal een zachte brom opkomen.Keek door een raam naar buiten,en ja hoor.Daar waren ze.De auto's uit de stallen van Weverssport.In kolonne ,5 stuks.Het mooiste kwam nog.De aanblik van de 5 auto's in de ochtendzon half in de laaghangende mist,rijdend over de provinciale weg richting Rijssen.Jammer Niek,volgens mij was dit een plaatje geweest dat eens in de zoveel tijd voorkomt.Bij deze aanblik gaat echt menig rallyliefhebbershart sneller slaan.![]()
![]()
![]()
FocusMSD schreef:Vanmorgen vroeg is voor mij de rally al begonnen.Rond 7.30 hoorde ik vanuit de stal een zachte brom opkomen.Keek door een raam naar buiten,en ja hoor.Daar waren ze.De auto's uit de stallen van Weverssport.In kolonne ,5 stuks.Het mooiste kwam nog.De aanblik van de 5 auto's in de ochtendzon half in de laaghangende mist,rijdend over de provinciale weg richting Rijssen.Jammer Niek,volgens mij was dit een plaatje geweest dat eens in de zoveel tijd voorkomt.Bij deze aanblik gaat echt menig rallyliefhebbershart sneller slaan.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MDJK schreef:Vandaag is de keuring van de hellendoorn rally.
Deze wordt gehouden bij Teunis in rijssen.
Daar kan je dus vandaag rondkijken terwijl auto's worden gekeurd!!
DENNIS75 schreef:MDJK schreef:Vandaag is de keuring van de hellendoorn rally.
Deze wordt gehouden bij Teunis in rijssen.
Daar kan je dus vandaag rondkijken terwijl auto's worden gekeurd!!
Is er ook nog een bepaalde (start)volgorde bij de keuring?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten