DENNIS75 schreef:pedduhwick schreef:Zo net terug van de service & de keuring.
Wevers, vd Heuvel, v Eldik & de KTF mannen pakken allen groots uit, als je daar loopt heb je zo het gevoel van, ik ben in een WRC rally terecht gekomen
Wat me verder opviel, Tsjoen met een creme/witte achterklep dus een 'nieuwe' en verder veel cameraatjes op de auto's! Hopen dat Frank mooie beelden maakt voor as zondag, hij was overigens net al op de service

Wat mij opviel was dat Huzink "gewoon" met de skoda komt. En ik kreeg het idee dat de economische crisis dit weekend aan Hellendoorn voorbij gaat, als je ziet wat er voorbij kwam. ik zal even wat foto's posten.
Ik was er ook, Tsjoen heeft een halve nieuwe auto! Die waren ze nog aan het bestickeren op de service. Frank had de afsluiting van de komende aflevering opgenomen en liep zoals hij loopt over het serviceterrein met zn gestreepte blouse. TK was ook wel apart, iedereen ging linksaf bij de uitgang behalve M&M team, die gingen rechts? Wordt een prachtrally, rond 9 uur zal ik wat foto's online zetten van Serviceterrein en TK.
Maar wat zijn de mannen daar zenuwachtig, de hele top 10 monteurs was al aan het rennen en het was nog geen half 2. Wevers' Focus lag nog uit elkaar op de service, nog niet bij de TK geweest om half 2, kwart voor 2 ook niet. We zien het wel

tot morgen achter het lintje!!