E.L.E rally

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: E.L.E rally

Berichtdoor Martijn_Braat » ma jun 07, 2004 19:09

Klopt, petje af.
Jammer dat Piepers uitviel want die had het hem nog heel moeilijk kunnen maken.
Maar keurig gereden van Gert-Jan en wat een bom van een auto ook. Het viel me vooral op dat ie een heel korte bak heeft, zeker in vergelijking met de andere N3's.
En Gert-Jan, in de BHV krijg je met twee 306-jes af te rekenen. Gefeliciteerd en tot in Roosendaal.
groetjes, Martijn Braat
[url]http://i2.ytimg.com/vi/9Z45svvy_lU/default.jpg[url
Avatar gebruiker
Martijn_Braat
 
Berichten: 459
Geregistreerd: vr apr 09, 2004 8:56

Re: Re: Re: E.L.E rally

Berichtdoor Holkers » ma jun 07, 2004 19:10

nkroeze wrote:
Holkers wrote:
He niels,
Schaf eens een 240 turbo aan en kijk dan volgend jaar of je Sevius bij kunt houden. ik heb er wel vertrouwen in. in het wedstrijdje 'dwarser dan dwars' win je al
Geweldig :D



Hahahahaha, super!

Dank je Holkers, dit is waar ik het voor doe! Waar stond je, op Son toevallig? Op het parkeerterrein van een bedrijfje? :)

Ik ben echt SUPER DE SUPER tevreden met mn 2e plaats in de volvocup. Waar de rest met 140 pk of meer rijdt (en kortere eindoverbrenging etc.) rijdt ik gewoon nog VOLLEDIG standaard met 116 pk, dat is ook de reden dat ik echt SUPER blij en trots ben!

Maar echt, DAT zijn de reacties waarvoor ik in een volvo rij!


waar ik stond. op Son bij de VIP tent (3de keer) en de keer ervoor bij de drempel voor de containers.
Vooral bij de VIPtent was je al ruimschoots van tevoren aan te horen komen.

(heb je al een mooie B23E gevonden?
If the world didn't suck, we would all fall off!
Avatar gebruiker
Holkers
 
Berichten: 6363
Geregistreerd: ma maart 24, 2003 19:07
Woonplaats: Valkenburg

Re: E.L.E rally

Berichtdoor nkroeze » ma jun 07, 2004 19:14

Haha, ja, dat was echt een GEWELDIG punt! Zo enorm veel ruimte (en snelheid) om te gooien, dus why not :)

Nee, nog niet gevonden, denk dat deze ook pas komende winter erin komt..... (financien)
Groeten Niels Kroeze
nkroeze@dds.nl
"Alles voor de kijkcijfers"
Afbeelding
nkroeze
 
Berichten: 2215
Geregistreerd: za jan 19, 2002 0:46

Re: E.L.E rally

Berichtdoor antoine » ma jun 07, 2004 19:22

Hadden jullie bij son 2 een kapotte uitlaat?Het ging wel lekker daar in die bocht.Net zoals de omega trouwens.Maarja die reden ook bijna in zijn eigen achtertuin.
Afbeelding
Avatar gebruiker
antoine
 
Berichten: 3430
Geregistreerd: zo apr 07, 2002 14:02
Woonplaats: Ben jij gek

Re: E.L.E rally

Berichtdoor nkroeze » ma jun 07, 2004 19:33

Kapotte uitlaat? Helemaal geen uitlaat meer :)

De uitlaat scheurde op St Oedenrode 2 volledig door! Die hebben we op de service eronder uit getrokken, de laatste boucle zonder gereden en op de laatste service t zaakje weer aan elkaar gelast. Waarvoor dank aan de monteurs van Bosscha & Schermerhorn!
Groeten Niels Kroeze
nkroeze@dds.nl
"Alles voor de kijkcijfers"
Afbeelding
nkroeze
 
Berichten: 2215
Geregistreerd: za jan 19, 2002 0:46

Re: Re: E.L.E rally

Berichtdoor Holkers » ma jun 07, 2004 19:42

nkroeze wrote:
Kapotte uitlaat? Helemaal geen uitlaat meer :)

De uitlaat scheurde op St Oedenrode 2 volledig door! Die hebben we op de service eronder uit getrokken, de laatste boucle zonder gereden en op de laatste service t zaakje weer aan elkaar gelast. Waarvoor dank aan de monteurs van Bosscha & Schermerhorn!


de buurt was in Helmond was erug blij met je denk ik :D
If the world didn't suck, we would all fall off!
Avatar gebruiker
Holkers
 
Berichten: 6363
Geregistreerd: ma maart 24, 2003 19:07
Woonplaats: Valkenburg

Re: E.L.E rally

Berichtdoor MaxHuyse » ma jun 07, 2004 20:28

Bedankt voor je complimenten Theo.
We hadden dit weekend een enorm personeelstekort en hebben het toch weten te rooien. Het heeft er bij mij (Als proevenchef of Helmond BZOB) toe geleid dat ik samen met m'n broer op zaterdag bijna de hele proef heb afgelint (met z'n tweeen dus! Hulp die ik had werd weggeroepen om op Stiphout te draaien.) en zondag zijn we tien minuten later gestart dan ideaal om alle posten nog bemand te krijgen.

Verder was het weer alles behalve wat je verwacht van een ELE rally; geen spatje regen :-)

En tot slot meld ik nog even dat ik het nieuwe wedstrijdcentrum qua locatie, ligging en bereikbaarheid een enorme vooruitgang vind!

Max
MaxHuyse
 
Berichten: 196
Geregistreerd: di jan 22, 2002 17:41
Woonplaats: Velserbroek

Re: E.L.E rally

Berichtdoor clemens » ma jun 07, 2004 20:39

De foto's staan online.
*************.nl
Sorry....
kijk maar in mijn profile.

Een beetje laat...maar ik hoop dat de foto's wat goed maken.


clemens.

[Edited by admin on 06-08-2004 at 07:46 AM GMT]

[Edited by clemens on 06-12-2004 at 09:25 AM GMT]

[Edited by clemens on 06-12-2004 at 09:25 AM GMT]
clemens
 
Berichten: 201
Geregistreerd: di jun 25, 2002 18:40

Re: Re: E.L.E rally

Berichtdoor StevenK » ma jun 07, 2004 21:25

Toivonen wrote:
Klopt, petje af.
Jammer dat Piepers uitviel want die had het hem nog heel moeilijk kunnen maken.
Maar keurig gereden van Gert-Jan en wat een bom van een auto ook. Het viel me vooral op dat ie een heel korte bak heeft, zeker in vergelijking met de andere N3's.

Voor zover ik weet rijdt 'ie met dezelfde verhoudingen als ik. Alleen zal zijn fabrieksmotor iets meer pk's hebben.
En Gert-Jan, in de BHV krijg je met twee 306-jes af te rekenen. Gefeliciteerd en tot in Roosendaal.
groetjes, Martijn Braat[/quote]
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Re: E.L.E rally

Berichtdoor Mr.T » ma jun 07, 2004 23:22

Voor zover ik weet rijdt 'ie met dezelfde verhoudingen als ik. Alleen zal zijn fabrieksmotor iets meer pk's hebben.
En Gert-Jan, in de BHV krijg je met twee 306-jes af te rekenen. Gefeliciteerd en tot in Roosendaal.
groetjes, Martijn Braat

Nou, Braat Piepers lag voor hij uitviel 4e in N3 achter 3 Clio's dus of Gert-Jan en de andere Clio rijders zich hier druk over moeten maken weet ik niet. Eén ding weet ik wel Piepers kan niet onder druk rijden waardoor hij grote fouten maakt.
Женщины, которые иногда Я ненавижу их :(
Avatar gebruiker
Mr.T
 
Berichten: 1746
Geregistreerd: do apr 15, 2004 21:18
Woonplaats: iid geval niet hier

Re: Re: E.L.E rally

Berichtdoor StevenK » di jun 08, 2004 5:18

Mr.T wrote:
Voor zover ik weet rijdt 'ie met dezelfde verhoudingen als ik. Alleen zal zijn fabrieksmotor iets meer pk's hebben.
En Gert-Jan, in de BHV krijg je met twee 306-jes af te rekenen. Gefeliciteerd en tot in Roosendaal.
groetjes, Martijn Braat

Nou, Braat Piepers lag voor hij uitviel 4e in N3 achter 3 Clio's dus of Gert-Jan en de andere Clio rijders zich hier druk over moeten maken weet ik niet. Eén ding weet ik wel Piepers kan niet onder druk rijden waardoor hij grote fouten maakt.

Marcel lag vierde door technische problemen, maar hij was verder wel de snelste in de klasse. Om hem nu meteen af te schrijven is een beetje kort door de bocht. Volgens mij heeft 'ie ook in de ZZR de klasse gewonnen ?
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Re: Re: Re: E.L.E rally

Berichtdoor Smakkie » di jun 08, 2004 7:34

steven wrote:
Marcel lag vierde door technische problemen, maar hij was verder wel de snelste in de klasse. Om hem nu meteen af te schrijven is een beetje kort door de bocht. Volgens mij heeft 'ie ook in de ZZR de klasse gewonnen ?


Ik hoorde wel dat Piepers er heel hard afgegaan is bij de FF van Best2. Equipe gelukkig ok, maar de 306 scheen zware schade te hebben. Ik hoop dat ze er weer bij zijn in de BHV, want die 306 is zeker niet langzaam. Weet iemand daar al meer over?

Heren, in ieder geval succes met opbouwen
Groeten,

Maurits
Smakkie
 
Berichten: 63
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 16:56

Re: Re: Re: Re: E.L.E rally

Berichtdoor StevenK » di jun 08, 2004 7:47

Smakkie wrote:
steven wrote:
Marcel lag vierde door technische problemen, maar hij was verder wel de snelste in de klasse. Om hem nu meteen af te schrijven is een beetje kort door de bocht. Volgens mij heeft 'ie ook in de ZZR de klasse gewonnen ?


Ik hoorde wel dat Piepers er heel hard afgegaan is bij de FF van Best2. Equipe gelukkig ok, maar de 306 scheen zware schade te hebben. Ik hoop dat ze er weer bij zijn in de BHV, want die 306 is zeker niet langzaam. Weet iemand daar al meer over?

Heren, in ieder geval succes met opbouwen

Klopt, ze zijn gerold aan het einde van KP Best.

Schade aan de auto weet ik niet, maar ik heb Marcel nog wel gesproken en met hem en Erik was alles OK.
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten