Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
kraats wrote:
Nou dus jij weet wat het verschil technisch is tussen een Evo 8 grp N en een Evo 7 A8. Anders zou je niet dit soort uitspraken doen....
Vertel eens... Wat is het verschil technisch gezien?
mantaboy wrote:
Zo ook weer thuis. Gisteren aan de stopfinish van kp Bakel (2 en 4) gestaan en vandaag aan de start van Kp Asten (13,16 en 19). Gelukkig op zaterdag niet al teveel problemen alleen jammer genoeg veel lekke banden gezien. Het onverhard van Bakel werd behoorlijk kapot gereden en daardoor kwamen veel stenen naar boven. Ook de melding gekregen dat er een grote witte steen op de proef was gelegd.
Zondag op Asten behalve een lastige lokale 4x4 en lokale tractor niet veel problemen. Nog wat lastige fietsers die in hun auto de verkeersregels goed kennen maar zodra ze op de fiets stappen deze vergeten. :D
Het geluid van de Clio van de Winkel bij de start is geweldig en die van Nelis Verkooijen doof makend. De Omega van de Heijde hoorde je van verre aankomen bij de stopfinish.
Al met al was het echt genieten en gezellig op de proeven. Hopen dat het volgend jaar net zo word.
extaxi wrote:kraats wrote:
Nou dus jij weet wat het verschil technisch is tussen een Evo 8 grp N en een Evo 7 A8. Anders zou je niet dit soort uitspraken doen....
Vertel eens... Wat is het verschil technisch gezien?
Theo, begrijp je niet wat ik bedoel? Jasper in een groep A (dus een soortgelijke auto als Bijvelds) is toch sneller als die groep N die hij nu heeft? En aangezien het seconden-werk is denk ik dus dat Jasper in een niet-standaard EVO het Wevers heel moelijk gaat maken.
mantaboy wrote:
Zo ook weer thuis. Gisteren aan de stopfinish van kp Bakel (2 en 4) gestaan en vandaag aan de start van Kp Asten (13,16 en 19). Gelukkig op zaterdag niet al teveel problemen alleen jammer genoeg veel lekke banden gezien. Het onverhard van Bakel werd behoorlijk kapot gereden en daardoor kwamen veel stenen naar boven. Ook de melding gekregen dat er een grote witte steen op de proef was gelegd.
Steven wrote:
Trouwens, nog even een positieve noot: op één van KP's stond gisteren het publiek in de uitremzone van het onverhard, en nadat we dat meldden bij de stopfinish werd dat meteen opgelost.
En nogmaals: ik vond het een fantastisch evenement, alles was, voor zover ik het kon zien, uitstekend voor elkaar: trailerpark met kampeergelegenheid, tijdschema, service, parc fermé en rallycentrum vlak bij elkaar en de proeven zelf waren ook erg mooi !
v.d.g rally team wrote:Steven wrote:
Trouwens, nog even een positieve noot: op één van KP's stond gisteren het publiek in de uitremzone van het onverhard, en nadat we dat meldden bij de stopfinish werd dat meteen opgelost.
En nogmaals: ik vond het een fantastisch evenement, alles was, voor zover ik het kon zien, uitstekend voor elkaar: trailerpark met kampeergelegenheid, tijdschema, service, parc fermé en rallycentrum vlak bij elkaar en de proeven zelf waren ook erg mooi !
steven waardoor ben jij uitgevallen wij met remproblemen na kp son.
MarkL wrote:
want voor we het in de gaten hadden stonden we met een biertje in de handen en werd de BBQ uit de stal gereden.(Echt helemaal TOP!)
Holkers wrote:
He niels,
Schaf eens een 240 turbo aan en kijk dan volgend jaar of je Sevius bij kunt houden. ik heb er wel vertrouwen in. in het wedstrijdje 'dwarser dan dwars' win je al
Geweldig
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten