E.L.E rally

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: E.L.E rally

Berichtdoor mantaboy » zo jun 06, 2004 17:28

Zo ook weer thuis. Gisteren aan de stopfinish van kp Bakel (2 en 4) gestaan en vandaag aan de start van Kp Asten (13,16 en 19). Gelukkig op zaterdag niet al teveel problemen alleen jammer genoeg veel lekke banden gezien. Het onverhard van Bakel werd behoorlijk kapot gereden en daardoor kwamen veel stenen naar boven. Ook de melding gekregen dat er een grote witte steen op de proef was gelegd.

Zondag op Asten behalve een lastige lokale 4x4 en lokale tractor niet veel problemen. Nog wat lastige fietsers die in hun auto de verkeersregels goed kennen maar zodra ze op de fiets stappen deze vergeten. :D:D

Het geluid van de Clio van de Winkel bij de start is geweldig en die van Nelis Verkooijen doof makend. De Omega van de Heijde hoorde je van verre aankomen bij de stopfinish.

Al met al was het echt genieten en gezellig op de proeven. Hopen dat het volgend jaar net zo word.
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
Avatar gebruiker
mantaboy
 
Berichten: 10596
Geregistreerd: za okt 04, 2003 10:46
Woonplaats: Rucphen/AW

Re: E.L.E rally

Berichtdoor Paskal Morriën » zo jun 06, 2004 17:40

Ben ook weer terug na 2 dagen rally-geweld in (bijna) mijn achtertuin. Ik vond e.e.a. prima georganiseerd. Op za. 2 keer Bakel en 2 keer Ekkersrijt gezien en op zo. Asten en Vossenbeemd 2x. Het parkeren op Ekkersrijt had echter wel wat beter georganiseerd kunnen worden. De P bij Ikea was lang niet vol.

Wat mij opgevallen is:
- enorme drukte op Ekkersrijt
- Ekkersrijt vond ik toch weer het mooiste
- Wevers ging erg hard en gooit met die wagen alsof het niks is
- voorwiel-los van onze Zweed in zijn Volvo
- Jan's Clio klinkt super.

Heb weer heerlijk genoten en uiteraard ook wat foto's gemaakt die je kunt vinden op de site in mijn profiel.

Paskal
Paskal Morriën
 
Berichten: 12
Geregistreerd: zo sep 07, 2003 22:15
Woonplaats: Helmond

Re: Re: E.L.E rally

Berichtdoor ExTaxi » zo jun 06, 2004 18:29

kraats wrote:

Nou dus jij weet wat het verschil technisch is tussen een Evo 8 grp N en een Evo 7 A8. Anders zou je niet dit soort uitspraken doen....

Vertel eens... Wat is het verschil technisch gezien?


Theo, begrijp je niet wat ik bedoel? Jasper in een groep A (dus een soortgelijke auto als Bijvelds) is toch sneller als die groep N die hij nu heeft? En aangezien het seconden-werk is denk ik dus dat Jasper in een niet-standaard EVO het Wevers heel moelijk gaat maken.
_________________
Neem een kijkje op de vernieuwde website!
http://www.autopics.nl
ExTaxi
 
Berichten: 1883
Geregistreerd: ma jan 21, 2002 19:26
Woonplaats: Nieuwegein

Re: Re: E.L.E rally

Berichtdoor evoliene » zo jun 06, 2004 18:32

mantaboy wrote:
Zo ook weer thuis. Gisteren aan de stopfinish van kp Bakel (2 en 4) gestaan en vandaag aan de start van Kp Asten (13,16 en 19). Gelukkig op zaterdag niet al teveel problemen alleen jammer genoeg veel lekke banden gezien. Het onverhard van Bakel werd behoorlijk kapot gereden en daardoor kwamen veel stenen naar boven. Ook de melding gekregen dat er een grote witte steen op de proef was gelegd.

Zondag op Asten behalve een lastige lokale 4x4 en lokale tractor niet veel problemen. Nog wat lastige fietsers die in hun auto de verkeersregels goed kennen maar zodra ze op de fiets stappen deze vergeten. :D:D

Het geluid van de Clio van de Winkel bij de start is geweldig en die van Nelis Verkooijen doof makend. De Omega van de Heijde hoorde je van verre aankomen bij de stopfinish.

Al met al was het echt genieten en gezellig op de proeven. Hopen dat het volgend jaar net zo word.

Ja dat van die steen klopt!!Dankzij die steen stond onze auto ook na kp 4 op de trailer!!Bedankt voor de kl.....k die hem er heeft neergelegt.Alleen snap ik niet dat er niets mee werd gedaan ondanks dat Frans Verbaas er wat van had gezecht aan de stopfinish???? Hij was toch voorrijder?? Maar van de eerste 10 auto,s heb ik er wel 4 zien wisselen na de proef.Bij ons zelfs 2 wielen!!
Jos van Riemsdijk
evoliene
 
Berichten: 151
Geregistreerd: di maart 11, 2003 17:43
Woonplaats: Oud-Beijerland

Re: E.L.E rally

Berichtdoor Franky » zo jun 06, 2004 18:58

Ik heb ook nog wat foto's online gezet.
Niet gesorteerd overigens.

zie profiel
Afbeelding
Frank Cruts
Avatar gebruiker
Franky
 
Berichten: 1121
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 22:21

Re: Re: Re: E.L.E rally

Berichtdoor kraats » zo jun 06, 2004 19:04

extaxi wrote:
kraats wrote:

Nou dus jij weet wat het verschil technisch is tussen een Evo 8 grp N en een Evo 7 A8. Anders zou je niet dit soort uitspraken doen....

Vertel eens... Wat is het verschil technisch gezien?


Theo, begrijp je niet wat ik bedoel? Jasper in een groep A (dus een soortgelijke auto als Bijvelds) is toch sneller als die groep N die hij nu heeft? En aangezien het seconden-werk is denk ik dus dat Jasper in een niet-standaard EVO het Wevers heel moelijk gaat maken.

==========================
Nou ik dacht dat jij bedoelde dat het zo knap van m was om sneller te zijn in een Evo8 Grp N dan van Eerd in een Evo7 A8. Maar dat kwam bij mij over dat je bedoelde dat een Grp A bij voorbaat sneller zou moeten zijn dan een N4, vandaar mijn vraag.
Want Grp A of Groep N kan al een verschil zijn tussen de plaats waar de accu wordt geplaatst, en hoeft dus niks te zeggen over de snelheid. vandaar mijn vraag
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team
 
Berichten: 1832
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 19:39
Woonplaats: naast de buren

Re: Re: E.L.E rally

Berichtdoor StevenK » zo jun 06, 2004 19:20

mantaboy wrote:
Zo ook weer thuis. Gisteren aan de stopfinish van kp Bakel (2 en 4) gestaan en vandaag aan de start van Kp Asten (13,16 en 19). Gelukkig op zaterdag niet al teveel problemen alleen jammer genoeg veel lekke banden gezien. Het onverhard van Bakel werd behoorlijk kapot gereden en daardoor kwamen veel stenen naar boven. Ook de melding gekregen dat er een grote witte steen op de proef was gelegd.

Die zag er zeker uit alsof 'ie er neer was gelegd; de tweede keer was 'ie ook weg. Maar toen was bij een aantal mensen al genoeg schade aangericht.
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Re: E.L.E rally

Berichtdoor StevenK » zo jun 06, 2004 19:36

Trouwens, nog even een positieve noot: op één van KP's stond gisteren het publiek in de uitremzone van het onverhard, en nadat we dat meldden bij de stopfinish werd dat meteen opgelost.

En nogmaals: ik vond het een fantastisch evenement, alles was, voor zover ik het kon zien, uitstekend voor elkaar: trailerpark met kampeergelegenheid, tijdschema, service, parc fermé en rallycentrum vlak bij elkaar en de proeven zelf waren ook erg mooi !
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Re: Re: E.L.E rally

Berichtdoor V.D.G Rally team » zo jun 06, 2004 19:42

Steven wrote:
Trouwens, nog even een positieve noot: op één van KP's stond gisteren het publiek in de uitremzone van het onverhard, en nadat we dat meldden bij de stopfinish werd dat meteen opgelost.

En nogmaals: ik vond het een fantastisch evenement, alles was, voor zover ik het kon zien, uitstekend voor elkaar: trailerpark met kampeergelegenheid, tijdschema, service, parc fermé en rallycentrum vlak bij elkaar en de proeven zelf waren ook erg mooi !


steven waardoor ben jij uitgevallen wij met remproblemen na kp son.
Peter v.d Gevel
V.D.G Rally team
 
Berichten: 940
Geregistreerd: di mei 06, 2003 16:41
Woonplaats: veldhoven

Re: Re: Re: E.L.E rally

Berichtdoor StevenK » zo jun 06, 2004 19:48

v.d.g rally team wrote:
Steven wrote:
Trouwens, nog even een positieve noot: op één van KP's stond gisteren het publiek in de uitremzone van het onverhard, en nadat we dat meldden bij de stopfinish werd dat meteen opgelost.

En nogmaals: ik vond het een fantastisch evenement, alles was, voor zover ik het kon zien, uitstekend voor elkaar: trailerpark met kampeergelegenheid, tijdschema, service, parc fermé en rallycentrum vlak bij elkaar en de proeven zelf waren ook erg mooi !


steven waardoor ben jij uitgevallen wij met remproblemen na kp son.

Draadeinden van het voorwielen afgebroken in het parc fermé; daarna op de verbinding begon het nieuwe rechtervoorwiel te stuiteren en had ik er geen vertrouwen meer in.
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Re: E.L.E rally

Berichtdoor MarkL » zo jun 06, 2004 19:53

Zo, wij zijn ook weer thuis na de ELE.
Het was voor ons de eerste wedstrijd met onze Kadett 16V. Helaas duurde de wedstrijd voor ons, maar 1,5 proeven. Op proef 2 zei de versnellingsbak dat ik het zelf maar moest doen. Dus hevig krakend zijn wij bij een aantal gezellige Brabanders tot stilstand gekomen om er vervolgens achter te komen dat het voor ons toch echt over was.
Balen natuurlijk. Echter konden we direct de Brabantse gast vrijheid proeven, want voor we het in de gaten hadden stonden we met een biertje in de handen en werd de BBQ uit de stal gereden.:)(Echt helemaal TOP!)

Nadat de proef was afgelopen kon ons service team bij ons komen om de auto weg te halen. Na wat sputteren zijn wij uit eindelijk toch maar mee gegaan.(het was erg gezellig daarD)
Wel moet ik zeggen dat het echt fantastische proeven waren en dat de rally voor mijn gevoel goed in elkaar stak. En uiteraard wil ik het publiek op KP Bakel bedanken voor hun gastvrijheid!
Wij gaan weer fijn een stukje sleutelen aan onze Opel en hopen er met de BHV weer bij te zijn.....
Mark Loor
*Je hoeft niet ziek te zijn om beter te worden*
Avatar gebruiker
MarkL
 
Berichten: 176
Geregistreerd: za maart 16, 2002 11:26
Woonplaats: Nieuwegein

Re: Re: E.L.E rally

Berichtdoor StevenK » zo jun 06, 2004 20:02

MarkL wrote:
want voor we het in de gaten hadden stonden we met een biertje in de handen en werd de BBQ uit de stal gereden.:)(Echt helemaal TOP!)

Ik ben wel eens na uitvallen op koffie onthaald door de aanwonende waar ik geparkeerd stond met de golf, maar dit vind ik wel het toppunt van gastvrijheid !
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Re: E.L.E rally

Berichtdoor Holkers » zo jun 06, 2004 21:26

He niels,
Schaf eens een 240 turbo aan en kijk dan volgend jaar of je Sevius bij kunt houden. ik heb er wel vertrouwen in. in het wedstrijdje 'dwarser dan dwars' win je al
Geweldig :D
If the world didn't suck, we would all fall off!
Avatar gebruiker
Holkers
 
Berichten: 6363
Geregistreerd: ma maart 24, 2003 19:07
Woonplaats: Valkenburg

Re: E.L.E rally

Berichtdoor antoine » zo jun 06, 2004 21:55

Heeft iemand informatie over de 240 turbo van kim sevius?
Ik heb begrepen dat dit een ex fabrieks auto is waarvan er maar 12 zijn gemaakt.Er zouden er nu nog maar 2 over zijn , 300+ pk .Dus heeft iemand meer info over deze wagen?
Afbeelding
Avatar gebruiker
antoine
 
Berichten: 3430
Geregistreerd: zo apr 07, 2002 14:02
Woonplaats: Ben jij gek

Re: Re: E.L.E rally

Berichtdoor nkroeze » zo jun 06, 2004 22:17

Holkers wrote:
He niels,
Schaf eens een 240 turbo aan en kijk dan volgend jaar of je Sevius bij kunt houden. ik heb er wel vertrouwen in. in het wedstrijdje 'dwarser dan dwars' win je al
Geweldig :D



Hahahahaha, super!

Dank je Holkers, dit is waar ik het voor doe! Waar stond je, op Son toevallig? Op het parkeerterrein van een bedrijfje? :)

Ik ben echt SUPER DE SUPER tevreden met mn 2e plaats in de volvocup. Waar de rest met 140 pk of meer rijdt (en kortere eindoverbrenging etc.) rijdt ik gewoon nog VOLLEDIG standaard met 116 pk, dat is ook de reden dat ik echt SUPER blij en trots ben!

Maar echt, DAT zijn de reacties waarvoor ik in een volvo rij!
Groeten Niels Kroeze
nkroeze@dds.nl
"Alles voor de kijkcijfers"
Afbeelding
nkroeze
 
Berichten: 2215
Geregistreerd: za jan 19, 2002 0:46

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten