E.L.E rally

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: E.L.E rally

Berichtdoor pipo » vr jun 04, 2004 20:17

Helmond (Torenstraat ,)
pipo
 
Berichten: 1547
Geregistreerd: ma dec 08, 2003 10:44

Re: E.L.E rally

Berichtdoor Ruud » za jun 05, 2004 22:23

Hoi,

Ik ben net weer thuis van een mooie rallydag. Veel rallywagens gezien en ook nog eens mooi weer, naja, in ieder geval droog!
Ik heb ook weer veel foto's gemaakt, mail even je startnummer, auto, kleur ed en dan zal ik kijken of ik een foto van je heb.
Morgen weer vroeg opstaan, want om 10.00 uur begint het spectakel weer!

Met vriendelijke groet,

Ruud
Wie zei dat een Cinquecento een vrouwenauto was, alleen bedoelt voor de boodschapjes? :)
Ruud
 
Berichten: 48
Geregistreerd: di apr 20, 2004 9:24
Woonplaats: Veldhoven

Re: E.L.E rally

Berichtdoor Super 1600 » za jun 05, 2004 22:55

Bijvelds had een kapotte turboslang op KP1, dus ging daardoor niet lekker! Op KP9 is hij uitgevallen en hij is er niet meer bij. Verder een erg leuke wedstrijd met idd een mooie proef bij Stiphout. Weinig superspectaculaire dingen gezien maar wel genoten van de vele mooie wagens. Vooral die Impreza van Verkooijen en Clio van Heutink zijn erg mooi! Enige minpunt is de temperatuur, 5 graadjes meer en het was een stuk lekkerder!
Concurrentie uit onverwachte hoek....over een paar jaar rijd ik ze allemaal zoek!
Super 1600
 
Berichten: 279
Geregistreerd: do aug 29, 2002 20:36
Woonplaats: Zuid Nederland

Re: E.L.E rally

Berichtdoor ExTaxi » za jun 05, 2004 22:58

Zo de eerste dag zit er op! Ik vond het een prima tijdsschema. Geen gehaast.....soms zelfs iets te lang wachten op de volgende KP, maar kwa tijdsschema heb ik geen klagen!

Vind zelf dat ik nou niet echt op de mooiste punten heb gestaan, maar toch nog aardige plaatjes kunnen schieten.

Johan Deen op KP1 SUPER-spectaculair!! Wat kan die man toch rijden. Wevers als een bezetene...mooi om te zien.

Morgen nog 3 proefjes, heb er nu alweer zin in ;-)

Oh, de foto's staan trouwens online op mijn site!

ExTaxi
_________________
Neem een kijkje op de vernieuwde website!
http://www.autopics.nl
ExTaxi
 
Berichten: 1883
Geregistreerd: ma jan 21, 2002 19:26
Woonplaats: Nieuwegein

Re: E.L.E rally

Berichtdoor Super 1600 » za jun 05, 2004 23:02

Foto's zien er echt supermooi uit hoor!
Deen had de vaart er idd goed inzitten, is helaas wel uitgevallen. Ik vind ook dat Debackere en Haverkate erg lekker rijden.
Concurrentie uit onverwachte hoek....over een paar jaar rijd ik ze allemaal zoek!
Super 1600
 
Berichten: 279
Geregistreerd: do aug 29, 2002 20:36
Woonplaats: Zuid Nederland

Re: E.L.E rally

Berichtdoor ExTaxi » za jun 05, 2004 23:17

Ik zit de stand eens te bekijken en zie dat Jasper toch wel erg dicht op de hielen zit van Piet. Het zal toch niet.......

De strijd in de groep N4 is leuk! Jasper gaat die normaal gesproken natuurlijk winnen, maar wie wordt er 2e? Vossen rijdt sterk......In A7 gaat Weijs aan de leiding, dat gaat vast niet meer veranderen. De N3 is ook spannend, gaat Heutink er in slagen om zijn eerste rally in de Clio af te sluiten met een winst in N3?

Tis nog niet afgelopen, kan nog spannend worden morgen!
_________________
Neem een kijkje op de vernieuwde website!
http://www.autopics.nl
ExTaxi
 
Berichten: 1883
Geregistreerd: ma jan 21, 2002 19:26
Woonplaats: Nieuwegein

Re: Re: E.L.E rally

Berichtdoor Mivali » za jun 05, 2004 23:48

Toivonen wrote:
Ee Veenhuizen, je hebt je punt gemaakt.
Iedereen weet het en is het nog met je eens ook. Je kunt nu dus alsnog gewoon starten.
succes en tot zaterdag.


Goed plan van Patrick, voortaan alle voortrekkers voorop in de startlijst en daarna pas alle 4WD's......nog niet zo'n gek idee! ;-)
Michel van Lindert
Avatar gebruiker
Mivali
 
Berichten: 157
Geregistreerd: vr jun 28, 2002 11:55
Woonplaats: Amsterdam

Re: E.L.E rally

Berichtdoor MartijnS » zo jun 06, 2004 0:46

Ook weer terug. Mooie rally!! Foto's komen morgen wel, nu geen zin meer..:D
Martijn Schouten
MartijnS
 
Berichten: 5532
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 17:04
Woonplaats: Sprang-Capelle

Re: E.L.E rally

Berichtdoor Mivali » zo jun 06, 2004 10:53

Ik zie tot mijn grote vreugde dat Jan de Winkel zijn Clio flink onder de knie aan het krijgen is, fantastisch om te zien dat hij toch steeds sneller is dan vele N4's, een tweetal A8's en een paar goede A7's....Wat voor gevoel zou er door je heen gaan als je dat overkomt?! (bij alle partijen)

Bonne chance Jean le Magasin !
Michel van Lindert
Avatar gebruiker
Mivali
 
Berichten: 157
Geregistreerd: vr jun 28, 2002 11:55
Woonplaats: Amsterdam

Re: E.L.E rally

Berichtdoor MartijnS » zo jun 06, 2004 12:21

Mijn foto's zijn online!
Martijn Schouten
MartijnS
 
Berichten: 5532
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 17:04
Woonplaats: Sprang-Capelle

Re: E.L.E rally

Berichtdoor StevenK » zo jun 06, 2004 13:26

Jammer dat 'ie voor mij te vroeg afgelopen was, want ik vond het een fantastisch mooie wedstrijd ! We hebben genoten.
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Re: E.L.E rally

Berichtdoor cvgn » zo jun 06, 2004 15:26

Steven: Jammer dat 'ie voor mij te vroeg afgelopen was, want ik vond het een fantastisch mooie wedstrijd ! We hebben genoten.

--------------------------------------------

Wat is de reden van het uitvallen Steven. je ging gisteren zo lekker.

groeten uit Roosendaal en tot bij de BHV.

Lars en Carine
groeten uit Roosendaal.
Carine van Gastel
cvgn
 
Berichten: 753
Geregistreerd: za jun 15, 2002 12:08
Woonplaats: Roosendaal

Re: E.L.E rally

Berichtdoor antoine » zo jun 06, 2004 16:10

Mijn foto's en een 4 tal filmpjes staan ook online , natuurlijk niet zo mooi als de bovenstaande.Voor de link zie profiel.Wel ff .nl vervangen naar .net en dan --> rally.
Afbeelding
Avatar gebruiker
antoine
 
Berichten: 3430
Geregistreerd: zo apr 07, 2002 14:02
Woonplaats: Ben jij gek

Re: E.L.E rally

Berichtdoor ExTaxi » zo jun 06, 2004 16:36

Nou Wevers zet dus toch de ELE op zijn naam. Had het van te voren eerlijk gezegd niet verwacht. Maar ja, Bijvelds lag er al vroeg uit. Waar heeft hij nou allemaal last van gehad dit weekend want op KP1 ging er al iets niet goed.

De strijd in N4 is beslist en Henk Vossen heeft 'm gewonnen. Echt knap hoor. Henk is natuurlijk een zeer ervaren rijder, maar je zou toch stiekum verwachten dat de jonge garde hem nu wel eens te snel af zal zijn, maar nee!

De winnaar in N4, Jasper van de Heuvel....sja wat moet je zeggen? Hij blijft Frits van Eerd gewoon voor....zet die jongen in een A8 en Wevers wordt naar de 2e plek gedirigeerd heb ik het idee.

Ik heb genoten het weekend.....vond het een goed georganiseerd evenement, met een prachtig 'clubhuis' en mooie locatie voor de start/finish. Leuk ook om wat klassiekers te zien daar op het plein, zaten mooie auto's bij.

ExTaxi

PS Foto's staan online

[Edited by ExTaxi on 06-06-2004 at 03:39 PM GMT]
_________________
Neem een kijkje op de vernieuwde website!
http://www.autopics.nl
ExTaxi
 
Berichten: 1883
Geregistreerd: ma jan 21, 2002 19:26
Woonplaats: Nieuwegein

Re: E.L.E rally

Berichtdoor kraats » zo jun 06, 2004 16:56

De winnaar in N4, Jasper van de Heuvel....sja wat moet je zeggen? Hij blijft Frits van Eerd gewoon voor....zet die jongen in een A8 en Wevers wordt naar de 2e plek gedirigeerd heb ik het idee.
=========================
Nou dus jij weet wat het verschil technisch is tussen een Evo 8 grp N en een Evo 7 A8. Anders zou je niet dit soort uitspraken doen....

Vertel eens... Wat is het verschil technisch gezien?
---------------------
Verder moet ik zeggen dat er weer een aantal mensen geweldig veel voor de rallysport hebben betekend. Bijvoorbeeld een aantal officials die ongeveer 2.5 km van de proef stonden om het verkeer de juiste informatie te geven en te begeleiden. De vriendelijkheid die deze mensen opbrachten is echt geweldig. En dit soort mensen slaan zich echt niet op de borst dat ze het zo goed doen... nee die doen gewoon wat er van ze gevraagd wordt, en die hoor je niet. Dit soort mensen zijn de bouwstenen van de rallysport en ik wil de organisatie van de ELE rally feliciteren met deze geweldige krachten, en hen heel hartelijk danken voor hun inzet. Wees hier zuinig op!!

[Edited by kraats on 06-06-2004 at 06:24 PM GMT]
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team
 
Berichten: 1832
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 19:39
Woonplaats: naast de buren

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten

cron