Juust!
En zo moet 't!
Het zou tijd worden.
Hulde!
DOEI, Humphrey
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
pbro wrote:
Bij de aankomende BHV Expo Groep rally zal entreegeld worden gevraagd bij alle klassementsproeven maar ook op het serviceterrein! De start en finish is het centrum van Roosendaal blijven wel gratis toegankelijk. De laagste entreeprijs zal 5 euro gaan bedragen!
Dit door o.a. de toegenomen kosten EN het heen-en-weer rijden tussen de proeven te beperken ,allemaal voor de veiligheid............
Toivonen wrote:
Ik hoop dat ze een gedeelte van die te verwachten inkomsten gaan gebruiken voor het egaliseren van het onverhard.
Natuurlijk is overhard keileuk, maar ga niet geforceerd de meest slechte paden erbij trekken om maar een bepaald percentage onverhard te halen.
Ik weet eigenlijk niet of de organisatie dit egaliseren in het verleden al deed?
Ik zal er dit jaar zelf voor het eerst overheen (of doorheen; that's the question) moeten en wil het autootje een beetje sparen.
Weet iemand of er ingrijpende wijzigingen zijn t.o.v. de rally van vorig jaar. groetjes, Martijn Braat
clemens wrote:
In de wandelgangen heb ik gehoord dat een weekendpas 20 euro gaat kosten.
Ik ben op zich wel een voorstander maar als er meer rally's dit voorbeeld gaan volgen dan ben ik toch wel benieuwd wat er met het aantal bezoekers gaat gebeuren.
Met alle gevolgen van dien .
Minder bezoekers,minder sponsoren etc etc.
Steven wrote:
Is dat zo ?
Lees het stukje van Arnoud in de RCH-dinges eens.
Ik denk eerder dat minder, maar betalende, bezoekers leiden tot minder overlast, meer enthousiaste officials en tot meer ruimte voor de organisatie om dingen te organiseren voor relaties van de organisatie of van de deelnemers.
Daarnaast biedt betaalde toegang de mogelijkheid de sport voor een breder publiek toegankelijk te maken; het klinkt tegenstrijdig, maar als je toegangskaartjes hebt, kun je die ook bijv. via radio of tv weggeven. En deelnemers en relaties van de organistie kunnen kaarten weggeven aan hun relaties.
Soort van 'Kwaliteit ipv. kwantiteit'.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten