BHV Expo Groep Rally 2004

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

BHV Expo Groep Rally 2004

Berichtdoor Humphrey » wo mei 19, 2004 20:53

Juust!

En zo moet 't!
Het zou tijd worden.
Hulde!

DOEI, Humphrey
Avatar gebruiker
Humphrey
 
Berichten: 752
Geregistreerd: do maart 21, 2002 13:15

Re: BHV Expo Groep Rally 2004

Berichtdoor rallyboy » wo mei 19, 2004 21:02

dan mag er wel een mooi startveld komen met wat wrc's anders denk ik dat er weinig mensen(lees mensen die graag een keertje een rallyauto willen zien) komen, met uitzondering van de ECHTE rallyfans!
rallyboy
 
Berichten: 277
Geregistreerd: do feb 26, 2004 19:48
Woonplaats: Maarkel

Re: BHV Expo Groep Rally 2004

Berichtdoor marcel de jong » wo mei 19, 2004 21:52

komt er ook een weekend kaart voor alle proeven want ik was wel van plan om bijna alle proeven te zien (lees eerste 10 deelnemers)
M de Jong
marcel de jong
 
Berichten: 145
Geregistreerd: zo apr 28, 2002 22:53
Woonplaats: halsteren

Re: BHV Expo Groep Rally 2004

Berichtdoor Ton Van Spanje » wo mei 19, 2004 22:29

pbro wrote:
Bij de aankomende BHV Expo Groep rally zal entreegeld worden gevraagd bij alle klassementsproeven maar ook op het serviceterrein! De start en finish is het centrum van Roosendaal blijven wel gratis toegankelijk. De laagste entreeprijs zal 5 euro gaan bedragen!

Dit door o.a. de toegenomen kosten EN het heen-en-weer rijden tussen de proeven te beperken ,allemaal voor de veiligheid............

=====================================

Op zich geen verkeerd idee (even afhankelijk van wat een compleet pakket voor het gehele spektakel gaat kosten, want dat wordt hier even vergeten te melden :D)

Door de prijzen voor de proeven per stuk wat hoog te houden, scoort men leuk op de gelegenheidsbezoekers. Als dan de prijs voor een totaalpakket niet te gek is t.o.v. andere rally's, dan bedient men de echte fans idd goed, en zullen de verplaatsingen van de éénmalige bezoekers wel eens uit kunnen blijven.


[Edited by Ton Van Spanje on 05-20-2004 at 01:35 AM GMT]
Avatar gebruiker
Ton Van Spanje
 
Berichten: 2607
Geregistreerd: zo jan 20, 2002 19:45
Woonplaats: Prov. Zeeland

Re: BHV Expo Groep Rally 2004

Berichtdoor Ton Van Spanje » do mei 20, 2004 0:38

Mbt de BHV Expogroeprally..............., de KP bij Steenbergen is sinds afgelopen najaar nogal wat veranderd voor wat betreft de oriëntatiepunten voor rijders :)
Avatar gebruiker
Ton Van Spanje
 
Berichten: 2607
Geregistreerd: zo jan 20, 2002 19:45
Woonplaats: Prov. Zeeland

Re: BHV Expo Groep Rally 2004

Berichtdoor V.D.G Rally team » do mei 20, 2004 6:59

De € 5,- is dat per proef of voor alle proeven te kijken .
Peter v.d Gevel
V.D.G Rally team
 
Berichten: 940
Geregistreerd: di mei 06, 2003 16:41
Woonplaats: veldhoven

Re: BHV Expo Groep Rally 2004

Berichtdoor Martijn_Braat » do mei 20, 2004 8:43

Ik hoop dat ze een gedeelte van die te verwachten inkomsten gaan gebruiken voor het egaliseren van het onverhard.
Natuurlijk is overhard keileuk, maar ga niet geforceerd de meest slechte paden erbij trekken om maar een bepaald percentage onverhard te halen.
Ik weet eigenlijk niet of de organisatie dit egaliseren in het verleden al deed?
Ik zal er dit jaar zelf voor het eerst overheen (of doorheen; that's the question) moeten en wil het autootje een beetje sparen.
Weet iemand of er ingrijpende wijzigingen zijn t.o.v. de rally van vorig jaar. groetjes, Martijn Braat
[url]http://i2.ytimg.com/vi/9Z45svvy_lU/default.jpg[url
Avatar gebruiker
Martijn_Braat
 
Berichten: 459
Geregistreerd: vr apr 09, 2004 8:56

Re: Re: BHV Expo Groep Rally 2004

Berichtdoor StevenK » do mei 20, 2004 8:46

Toivonen wrote:
Ik hoop dat ze een gedeelte van die te verwachten inkomsten gaan gebruiken voor het egaliseren van het onverhard.
Natuurlijk is overhard keileuk, maar ga niet geforceerd de meest slechte paden erbij trekken om maar een bepaald percentage onverhard te halen.
Ik weet eigenlijk niet of de organisatie dit egaliseren in het verleden al deed?
Ik zal er dit jaar zelf voor het eerst overheen (of doorheen; that's the question) moeten en wil het autootje een beetje sparen.
Weet iemand of er ingrijpende wijzigingen zijn t.o.v. de rally van vorig jaar. groetjes, Martijn Braat

Als je nog niet gereden hebt, moet je ook niet over de proeven zeuren.

Daarnaast: als je auto er niet tegen kan, had 'ie maar geen rallyauto moeten worden. Je kunt er ook voor kiezen alleen asfalt wedstrijden te rijden.

Overigens zit er meestal in de BHV maar weinig onverhard, en slecht onverhard heb ik er nog nooit meegemaakt.
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Re: BHV Expo Groep Rally 2004

Berichtdoor clemens » do mei 20, 2004 9:28

In de wandelgangen heb ik gehoord dat een weekendpas 20 euro gaat kosten.

Ik ben op zich wel een voorstander maar als er meer rally's dit voorbeeld gaan volgen dan ben ik toch wel benieuwd wat er met het aantal bezoekers gaat gebeuren.
Met alle gevolgen van dien .

Minder bezoekers,minder sponsoren etc etc.
Het bekende spiraaltje.

De echte fan zal blijven komen maar ik denk niet dat wij in nederland een zelfde sterke rallycultuur hebben als in bijv: Belgie.

Ik vind het een intressante ontwikkeling en ben benieuwd naar de e.v.t gevolgen ervan.



clemens.


[Edited by clemens on 05-20-2004 at 08:29 AM GMT]

[Edited by clemens on 05-20-2004 at 08:30 AM GMT]
clemens
 
Berichten: 201
Geregistreerd: di jun 25, 2002 18:40

Re: Re: BHV Expo Groep Rally 2004

Berichtdoor StevenK » do mei 20, 2004 9:53

clemens wrote:
In de wandelgangen heb ik gehoord dat een weekendpas 20 euro gaat kosten.

Ik ben op zich wel een voorstander maar als er meer rally's dit voorbeeld gaan volgen dan ben ik toch wel benieuwd wat er met het aantal bezoekers gaat gebeuren.
Met alle gevolgen van dien .

Minder bezoekers,minder sponsoren etc etc.

Is dat zo ?

Lees het stukje van Arnoud in de RCH-dinges eens.

Ik denk eerder dat minder, maar betalende, bezoekers leiden tot minder overlast, meer enthousiaste officials en tot meer ruimte voor de organisatie om dingen te organiseren voor relaties van de organisatie of van de deelnemers.

Daarnaast biedt betaalde toegang de mogelijkheid de sport voor een breder publiek toegankelijk te maken; het klinkt tegenstrijdig, maar als je toegangskaartjes hebt, kun je die ook bijv. via radio of tv weggeven. En deelnemers en relaties van de organistie kunnen kaarten weggeven aan hun relaties.

Soort van 'Kwaliteit ipv. kwantiteit'.
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Re: BHV Expo Groep Rally 2004

Berichtdoor larsjuhhh » do mei 20, 2004 10:12

ik denk da ze nu voor de EUROPEESE LECENTIE RALLY willen halen. dus da het EUROPEESE rally kampioen schap terug komt naar nederland! en da zou natuurlijk mooi zijn als da in ROOSENDAAL gebeurt. en m'n ma ken de organisator goed en hij wou da allang doen, en vond dat het dit jaar een geschikte tijd was om het in te voeren. en vorig jaar waren de europeese commissie ( om het zo te noemen) van de rally sport in roosendaal om te kijke hoe het ging met deze rally en ze vonden het goed gaan dus dit jaar wordt denk een grote stap naar het europeese kampioenschap.
---->Rally 4 ever<---
Lars van Gastel
Steenbergen
Avatar gebruiker
larsjuhhh
 
Berichten: 248
Geregistreerd: do maart 11, 2004 18:48
Woonplaats: Steenbergen

Re: Re: Re: BHV Expo Groep Rally 2004

Berichtdoor clemens » do mei 20, 2004 10:47

Steven wrote:
Is dat zo ?

Lees het stukje van Arnoud in de RCH-dinges eens.

Ik denk eerder dat minder, maar betalende, bezoekers leiden tot minder overlast, meer enthousiaste officials en tot meer ruimte voor de organisatie om dingen te organiseren voor relaties van de organisatie of van de deelnemers.

Daarnaast biedt betaalde toegang de mogelijkheid de sport voor een breder publiek toegankelijk te maken; het klinkt tegenstrijdig, maar als je toegangskaartjes hebt, kun je die ook bijv. via radio of tv weggeven. En deelnemers en relaties van de organistie kunnen kaarten weggeven aan hun relaties.

Soort van 'Kwaliteit ipv. kwantiteit'.


Tja Steven hier kan ik het ook mee eens zijn.
Het is denk ik een probleem met vele verschillende inzichten.
De toekomst zal moeten uitwijzen of dit een goede beslissing zal zijn.


clemens
clemens
 
Berichten: 201
Geregistreerd: di jun 25, 2002 18:40

Re: BHV Expo Groep Rally 2004

Berichtdoor Holkers » do mei 20, 2004 11:20

In mijn wandelgangen is al een hoger bedrag genoemd. niet zozeer hoger, maar voor hetzelfde bedrag minder dagen (even nadenken).

Maar zeker als het de kosten kan drukken en het niveau van de proeven/service/deelnemers omhoog gaat door deze maatregel is het te overkomen.
If the world didn't suck, we would all fall off!
Avatar gebruiker
Holkers
 
Berichten: 6363
Geregistreerd: ma maart 24, 2003 19:07
Woonplaats: Valkenburg

Re: BHV Expo Groep Rally 2004

Berichtdoor V.D.G Rally team » do mei 20, 2004 11:49

Denken jullie echt dat het dan voor een breder publiek word die dan komen kijken.
En de echte rally fan blijft ook tussen de proeven op en neer rijden.
Persoonlijk denk ik dat er minder toeschouwers komen kijken.
Als iemand uit een gezin met twee kinderen b.v wil komen kijken en die zijn er genoeg die dat doen ,en dan intree moeten betalen ook voor de kinderen.
We hebben het jaren geleden tijdens verschillende vergarderingen ook al over gehad , alleen toen was het idee om intree te heffen zodat het inschrijfgeld omlaag kon.
Alleen toen werd er gezegd ,dat was niet mogelijk met verzekering enzo.
En nu er minder rijders komen omdat alles duurder word nu kan het wel.
Dat is dan wel twee strijdig.
Als ze dat twee jaar geleden al gedaan haden enzo het inschrijfgeld omlaag dan hadden we nu meer deelnemers.
Peter v.d Gevel
V.D.G Rally team
 
Berichten: 940
Geregistreerd: di mei 06, 2003 16:41
Woonplaats: veldhoven

Volgende

Keer terug naar Wedstrijden

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 24 gasten