BHV Expo Groep Rally 2004

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: Re: Re: Re: Re: Re: BHV Expo Groep Rally 2004

Berichtdoor V.D.G Rally team » wo jul 21, 2004 20:41

john wrote:
Dat doen ze tijdens de amsterdam sprint ook iedereen die iets geraakt heeft krijgt een rekening ,ook al heb je er met drie man tegen aan gereden



Let wel Peter dat dan de totale rekening van bijvoorbeeld een dranghek door het aantal rijders gaar. Dus een hek van 300 euri die door drie auto's is geraakt gaat 100 euri de man kosten. Net zo eerlijk natuurlijk.

Cya John[/quote]
als jij dat geloofd dan vind ik dat goed, ik heb anders mee gemaakt.
Peter v.d Gevel
V.D.G Rally team
 
Berichten: 940
Geregistreerd: di mei 06, 2003 16:41
Woonplaats: veldhoven

Re: Re: BHV Expo Groep Rally 2004

Berichtdoor Hein » wo jul 21, 2004 21:37

nkroeze wrote:
http://www.sportfotos.nl/Film/VOSDONK.wmv

Volledige onboard van publieks KP vosdonk

http://www.sportfotos.nl/Film/BHVONBOARD.wmv
En een compilatie van de overige gebeurtenissen (Ton op Steenbergen is oorzaak vh gevloek, voorwielophanging krom :S)


Niels,

Als er een grote doek achter gehangen was, waren de neutralisaties niet nodig geweest.

Tjonge, wat dweil jij met die auto. Maar wel erg mooi om te zien. Je rijdt op alsfalt alsof je op onverhard zit. Prachtig! Doe je het erom of ligt het aan de auto?

Ik heb wat filmpjes van Hans er naast gelegd op asfalt maar dat is niet één maar wel drie werelden van verschil.

Als ik een keer wat meer tijd heb. blijf ik staan tot je voorbij bent. Ik moet het een keer live zien.
Be yourself, there are too many others
Hein
 
Berichten: 2352
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 22:27
Woonplaats: Elst Gld

Re: Re: BHV Expo Groep Rally 2004

Berichtdoor thadon » wo jul 21, 2004 22:48

nkroeze wrote:
http://www.sportfotos.nl/Film/VOSDONK.wmv

Volledige onboard van publieks KP vosdonk

http://www.sportfotos.nl/Film/BHVONBOARD.wmv
En een compilatie van de overige gebeurtenissen (Ton op Steenbergen is oorzaak vh gevloek, voorwielophanging krom :S)



Briljant! Ooit de trotse bezitter van een 1.4 Volvo 340, herken ik me in je rijstijl Niels! ;-)

"Een bocht naar rechts, stuur je naar links in met een Volvo"

Niels "the dutch Sevius" Kroeze. Ik sluit me aan bij Hein, ook ik ga blijven staan om jullie te filmen....
Groet, Dennis Asselbergs
Afbeelding
thadon
 
Berichten: 124
Geregistreerd: di jul 08, 2003 18:08

Re: BHV Expo Groep Rally 2004

Berichtdoor nkroeze » wo jul 21, 2004 23:41

Ik doe het erom, ik kan het simpelweg niet laten als er publiek staat, de reacties zijn te mooi :)

De Amsterdam rallysprint zal ik starten met ook maar 1 doel..... SPECTACEL!

Hij telt toch niet voor de cup, dus de tijden zijn verre van interessant....
Groeten Niels Kroeze
nkroeze@dds.nl
"Alles voor de kijkcijfers"
Afbeelding
nkroeze
 
Berichten: 2215
Geregistreerd: za jan 19, 2002 0:46

Re: BHV Expo Groep Rally 2004

Berichtdoor Eddepet » do jul 22, 2004 0:15

Dank je Niels, ik zie me zelf staan bij de chicane in Steenbergen, wederom vastgelegd op de onboard net als vorig jaar :)

Foto in je mail ...
Eddepet
 
Berichten: 16
Geregistreerd: zo jul 20, 2003 23:53

Re: BHV Expo Groep Rally 2004

Berichtdoor Maarten » do jul 22, 2004 17:19

Wat een machtige filmpjes!
Je kunt er een videoband mee vullen :D
Gr. Maarten Ruijten
Maarten
 
Berichten: 1262
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 21:37
Woonplaats: Roosendaal

Re: BHV Expo Groep Rally 2004

Berichtdoor cvgn » vr jul 23, 2004 13:17

Niels, wat een leuke beeldjes. Op de compilatie zie je op een gegeven moment links Leemans staan en bijna op het einde na de gele vlag zie je Wevers in de sloot liggen.

Wist niet dat je met zo'n grote bak ook zo kon gooien wat te zien is op het filmpje van Kp Vosdonk.

groeten uit Roosendaal.
groeten uit Roosendaal.
Carine van Gastel
cvgn
 
Berichten: 753
Geregistreerd: za jun 15, 2002 12:08
Woonplaats: Roosendaal

Re: BHV Expo Groep Rally 2004

Berichtdoor rudi1508 » vr jul 23, 2004 14:12

over welke compilatie hebben jullie het Niels??
rudi1508
 
Berichten: 35
Geregistreerd: ma jan 12, 2004 11:53
Woonplaats: Lisse

Re: BHV Expo Groep Rally 2004

Berichtdoor Martijn_Braat » vr jul 23, 2004 14:36

Hoi,
Ik ben op zoek naar foto's van ons tijdens de BHV (zilvergrijze Peugeot 306 nummer 60).
Ik heb op de volgende sites al gekeken:
achterhetlint
ewrp
sportfotos
rallysport
Weet er iemand nog andere sites waar foto's van de BHV zijn te vinden?
of mocht er iemand foto's van ons gemaakt hebben dan zou ik deze heel graag willen ontvangen! martijnbraat@tiscali.nl

Nog even een uitleg waarom de 306 te koop staat (zie Vraag & Aanbod).
Ik droom er al mijn hele leven van een rally te rijden en dan bij voorkeur mijn thuisrally in Achtmaal. Dit is nu dus verwezenlijkt (wel zaterdagavond uitgevallen maar toch 3 of 4x een tweede tijd in N3 weten te draaien). De peu was daarnaast geheel gefinancierd en ik vind het te link om zo te blijven rijden. Als ik ooit geld over heb verschijn ik wel weer ten tonele. Daarnaast heb ik geen team of iemand die ook maar een beetje meedenkt en op die manier is de hele organisatie van zo'n rally iets teveel om te combineren met de rest van mijn leventje.

Mocht er iemand foto's van ons hebben of geïnteresseerd zijn in een oogstrelende, bloedsnelle potentiële klassewinnaar in N3; Let me know!
(en als niemand hem wil, wellicht tot in Barneveld?)
groetjes, Martijn Braat
[url]http://i2.ytimg.com/vi/9Z45svvy_lU/default.jpg[url
Avatar gebruiker
Martijn_Braat
 
Berichten: 459
Geregistreerd: vr apr 09, 2004 8:56

Re: BHV Expo Groep Rally 2004

Berichtdoor MartijnS » vr jul 23, 2004 14:40

Ik heb er eentje van zaterdag.
Martijn Schouten
MartijnS
 
Berichten: 5532
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 17:04
Woonplaats: Sprang-Capelle

Re: Re: BHV Expo Groep Rally 2004

Berichtdoor V.D.G Rally team » vr jul 23, 2004 16:29

Toivonen wrote:
Hoi,
Ik ben op zoek naar foto's van ons tijdens de BHV (zilvergrijze Peugeot 306 nummer 60).
Ik heb op de volgende sites al gekeken:
achterhetlint
ewrp
sportfotos
rallysport
Weet er iemand nog andere sites waar foto's van de BHV zijn te vinden?
of mocht er iemand foto's van ons gemaakt hebben dan zou ik deze heel graag willen ontvangen! martijnbraat@tiscali.nl

Nog even een uitleg waarom de 306 te koop staat (zie Vraag & Aanbod).
Ik droom er al mijn hele leven van een rally te rijden en dan bij voorkeur mijn thuisrally in Achtmaal. Dit is nu dus verwezenlijkt (wel zaterdagavond uitgevallen maar toch 3 of 4x een tweede tijd in N3 weten te draaien). De peu was daarnaast geheel gefinancierd en ik vind het te link om zo te blijven rijden. Als ik ooit geld over heb verschijn ik wel weer ten tonele. Daarnaast heb ik geen team of iemand die ook maar een beetje meedenkt en op die manier is de hele organisatie van zo'n rally iets teveel om te combineren met de rest van mijn leventje.

Mocht er iemand foto's van ons hebben of geïnteresseerd zijn in een oogstrelende, bloedsnelle potentiële klassewinnaar in N3; Let me know!
(en als niemand hem wil, wellicht tot in Barneveld?)
groetjes, Martijn Braat

Ik dacht dat de peug niet bij jou rijstijl paste omdat je hem wilde ruilen tegen de saxo. jij vond de saxo beter bij jou stijl passen.






Peter v.d Gevel
V.D.G Rally team
 
Berichten: 940
Geregistreerd: di mei 06, 2003 16:41
Woonplaats: veldhoven

Re: BHV Expo Groep Rally 2004

Berichtdoor Martijn_Braat » vr jul 23, 2004 18:41

Klopt, dat is de andere uitleg.
Met een auto die ik echt lekker vind rijden zou de eerdere uitleg wat minder zwaar wegen.
snapte?
[url]http://i2.ytimg.com/vi/9Z45svvy_lU/default.jpg[url
Avatar gebruiker
Martijn_Braat
 
Berichten: 459
Geregistreerd: vr apr 09, 2004 8:56

Re: Re: BHV Expo Groep Rally 2004

Berichtdoor Mr.T » vr jul 23, 2004 19:51

Toivonen wrote:
Klopt, dat is de andere uitleg.
Met een auto die ik echt lekker vind rijden zou de eerdere uitleg wat minder zwaar wegen.
snapte?


He Braat,

Je had alles van te voren kunnen weten over het opzetten van een team de kosten e.d.
Je weet ons anders ook te vinden, dus was eens langs gekomen en je had beter geïnformeerd kunnen zijn.
Женщины, которые иногда Я ненавижу их :(
Avatar gebruiker
Mr.T
 
Berichten: 1746
Geregistreerd: do apr 15, 2004 21:18
Woonplaats: iid geval niet hier

Re: BHV Expo Groep Rally 2004

Berichtdoor Martijn_Braat » vr jul 23, 2004 20:49

Ha mr. T. Tsja, het hele gebeuren een beetje onderschat, qua kosten, tijdsbesteding en het enthousiasme van directe omgeving.
Daarnaast heb ik inmiddels wel door dat met deze auto de hoogst haalbare plaats in N3 de tweede is (behalve als we south swedish gaan rijden; kan Gert Jan stof happen).
Vanaf Hellendoorn sta ik dus weer traditiegetrouw, met enkele pilsjes in de hand, de voorbijkomende equipes te bekritiseren.
Wat zette Gert Jan trouwens ongelooflijke tijden neer. Het zag er ook heel netjes uit hoorde ik van publiek. petje af.
Ik zag net dat ik Achtmaal heb gereden met twee totaal doormidden gescheurde schijfremmen. Is denk ik gebeurd bij stopfinish Halderberge, die een beetje opliep, en waar ik (beginner) op mijn rem heb getrapt. Weer iets bijgeleerd.
Niks voor jou touwens, de 306 ??
groetjes
[url]http://i2.ytimg.com/vi/9Z45svvy_lU/default.jpg[url
Avatar gebruiker
Martijn_Braat
 
Berichten: 459
Geregistreerd: vr apr 09, 2004 8:56

Re: BHV Expo Groep Rally 2004

Berichtdoor Maarten » vr jul 23, 2004 21:01

Jij staat volgens mij nooit meer met de voet op de rem voor een spoorwegovergang :D
Gr. Maarten Ruijten
Maarten
 
Berichten: 1262
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 21:37
Woonplaats: Roosendaal

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten