RAM Festival 2004

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: Re: Re: Re: RAM Festival 2004

Berichtdoor Hein » zo mei 30, 2004 22:22

v.d.g rally team wrote:
Steven wrote:
djgando wrote:
De nieuwe auto van Klippel ziet er by the way ook heel mooi uit, echt een stuk vak werk, in mijn ogen een echte HM-kitcar :).

Dat ziet er zeker heel mooi uit !


Leuke auto alleen hij kon mij niet bij houden, verder een perfecte aoto.


Wat ik ervan hoorde schijnt er nog een standaard versnellingsbak in zitten. Ik denk dat het een mooie auto met veel potentieel kan zijn.
Be yourself, there are too many others
Hein
 
Berichten: 2352
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 22:27
Woonplaats: Elst Gld

Re: Re: Re: Re: RAM Festival 2004

Berichtdoor Martijn_Braat » zo mei 30, 2004 22:28

v.d.g rally team wrote:
Steven wrote:
djgando wrote:
De nieuwe auto van Klippel ziet er by the way ook heel mooi uit, echt een stuk vak werk, in mijn ogen een echte HM-kitcar :).

Dat ziet er zeker heel mooi uit !


Leuke auto alleen hij kon mij niet bij houden, verder een perfecte aoto.


Erwin Klippel had problemen met de achterremmen die te snel blokkeerden. Zeker in de regen erg listig en hij wilde geen risico nemen met de nieuwe auto. Als het morgen droger is zal de rembalans beter zijn en kan er wat meer worden aangevallen. Het waren de allereerste meters met de auto en dan kun je deze kinderziektes tegenkomen. Auto heeft dus nog wat finetuning nodig maar er zit zeker veel potentieel in!
[url]http://i2.ytimg.com/vi/9Z45svvy_lU/default.jpg[url
Avatar gebruiker
Martijn_Braat
 
Berichten: 459
Geregistreerd: vr apr 09, 2004 8:56

Re: RAM Festival 2004

Berichtdoor clemens » zo mei 30, 2004 22:44

Man ...wat een weertje zeg.........
Ik heb het wel naar mijn zin gehad.
Lachen hoor die autocrossers....helemaal gestoord die gasten zeg!!

Mijn site zalover 2 dagen worden ge-update
Afbeelding

clemens
clemens
 
Berichten: 201
Geregistreerd: di jun 25, 2002 18:40

Re: RAM Festival 2004

Berichtdoor Holkers » zo mei 30, 2004 22:58

voor mij vandaag geen RAM maar F1. wil eventjes melden dat ik heerlijk bij gebruint ben bij het 25°C zonnetje, het bier koud was en goedkoop (relatief) en het geheel gratis was (even een oog hier en daar uitsteken :D LOL)
If the world didn't suck, we would all fall off!
Avatar gebruiker
Holkers
 
Berichten: 6363
Geregistreerd: ma maart 24, 2003 19:07
Woonplaats: Valkenburg

Re: Re: RAM Festival 2004

Berichtdoor V.D.G Rally team » ma mei 31, 2004 8:07

Holkers wrote:
voor mij vandaag geen RAM maar F1. wil eventjes melden dat ik heerlijk bij gebruint ben bij het 25°C zonnetje, het bier koud was en goedkoop (relatief) en het geheel gratis was (even een oog hier en daar uitsteken :D LOL)

Kijk weer een echte rallyfan als het slecht weer is blijven ze thuis

Peter v.d Gevel
V.D.G Rally team
 
Berichten: 940
Geregistreerd: di mei 06, 2003 16:41
Woonplaats: veldhoven

Re: Re: Re: RAM Festival 2004

Berichtdoor StevenK » ma mei 31, 2004 8:10

v.d.g rally team wrote:
Kijk weer een echte rallyfan als het slecht weer is blijven ze thuis

En dat zijn wel de fans waar je het meeste aan hebt: laat ze via internet de wedstrijd volgens, en zorg dat ook de sponsors van de deelnemers publiciteit krijgen :D
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Re: Re: Re: Re: Re: RAM Festival 2004

Berichtdoor V.D.G Rally team » ma mei 31, 2004 8:37

Toivonen wrote:
v.d.g rally team wrote:
Steven wrote:
djgando wrote:
De nieuwe auto van Klippel ziet er by the way ook heel mooi uit, echt een stuk vak werk, in mijn ogen een echte HM-kitcar :).

Dat ziet er zeker heel mooi uit !


Leuke auto alleen hij kon mij niet bij houden, verder een perfecte aoto.


Erwin Klippel had problemen met de achterremmen die te snel blokkeerden. Zeker in de regen erg listig en hij wilde geen risico nemen met de nieuwe auto. Als het morgen droger is zal de rembalans beter zijn en kan er wat meer worden aangevallen. Het waren de allereerste meters met de auto en dan kun je deze kinderziektes tegenkomen. Auto heeft dus nog wat finetuning nodig maar er zit zeker veel potentieel in!

Hij reed met een 2 liter groep A 240 pk ik rij met een 1.6 groep n 145 pk dus zijn auto moet sneller zijn op het rechte stuk
Peter v.d Gevel
V.D.G Rally team
 
Berichten: 940
Geregistreerd: di mei 06, 2003 16:41
Woonplaats: veldhoven

Re: Re: RAM Festival 2004

Berichtdoor mbvt » ma mei 31, 2004 8:39

Holkers wrote:
voor mij vandaag geen RAM maar F1. wil eventjes melden dat ik heerlijk bij gebruint ben bij het 25°C zonnetje, het bier koud was en goedkoop (relatief) en het geheel gratis was (even een oog hier en daar uitsteken :D LOL)


Ik heb thuis zo´n videorecorder. Handig jôh! Dan kan ik naar een rally gaan, en als ik dan ´s avonds thuis kom kan ik ook nog eens naar de F1 wedstrijd kijken. Je zou ook eens zo´n video-opnameapparaat moeten overwegen, echt een uitvinding! :)

Mja, wrijf het maar weer in, die 25° :)
grt. Michel Beijlevelt, Your Image
mbvt
 
Berichten: 44
Geregistreerd: di maart 23, 2004 19:04
Woonplaats: Almere

Re: Re: Re: Re: Re: Re: RAM Festival 2004

Berichtdoor Huufke » ma mei 31, 2004 8:44

v.d.g rally team wrote:
Toivonen wrote:
v.d.g rally team wrote:
Steven wrote:
djgando wrote:
De nieuwe auto van Klippel ziet er by the way ook heel mooi uit, echt een stuk vak werk, in mijn ogen een echte HM-kitcar :).

Dat ziet er zeker heel mooi uit !


Leuke auto alleen hij kon mij niet bij houden, verder een perfecte aoto.


Erwin Klippel had problemen met de achterremmen die te snel blokkeerden. Zeker in de regen erg listig en hij wilde geen risico nemen met de nieuwe auto. Als het morgen droger is zal de rembalans beter zijn en kan er wat meer worden aangevallen. Het waren de allereerste meters met de auto en dan kun je deze kinderziektes tegenkomen. Auto heeft dus nog wat finetuning nodig maar er zit zeker veel potentieel in!

Hij reed met een 2 liter groep A 240 pk ik rij met een 1.6 groep n 145 pk dus zijn auto moet sneller zijn op het rechte stuk



Ja maar Peter,

Jij begrijpt natuurlijk ook wel dat niemand opgewassen is tegen zo'n geweldig natuurtalent als jij..
In het land der blinden, is éénoog koning.
Huufke
 
Berichten: 1113
Geregistreerd: za jan 19, 2002 0:00
Woonplaats: Eindhoven

Re: Re: Re: RAM Festival 2004

Berichtdoor Holkers » ma mei 31, 2004 14:05

mbvt wrote:
Holkers wrote:
voor mij vandaag geen RAM maar F1. wil eventjes melden dat ik heerlijk bij gebruint ben bij het 25°C zonnetje, het bier koud was en goedkoop (relatief) en het geheel gratis was (even een oog hier en daar uitsteken :D LOL)


Ik heb thuis zo´n videorecorder. Handig jôh! Dan kan ik naar een rally gaan, en als ik dan ´s avonds thuis kom kan ik ook nog eens naar de F1 wedstrijd kijken. Je zou ook eens zo´n video-opnameapparaat moeten overwegen, echt een uitvinding! :)

Mja, wrijf het maar weer in, die 25° :)


ja, en ook nu zit ik thuis. ik schaam me diep... ben net wakker (15:00 uur) :D dus tegen de tijd dat ik daar ben is het afgelopen. Maar zo'n video ding heb ik wel degelijk, hij heeft zijn werk ook wel gedaan. alleen erbij zijn is iets waar je geen nee tegen zegt, zeker niet als alles gratis was. :D
If the world didn't suck, we would all fall off!
Avatar gebruiker
Holkers
 
Berichten: 6363
Geregistreerd: ma maart 24, 2003 19:07
Woonplaats: Valkenburg

Re: RAM Festival 2004

Berichtdoor ExTaxi » ma mei 31, 2004 19:28

Wat zal Biesheuvel blij zijn want dit had echt niemand verwacht volgens mij. Zo vreselijk veel publiek, ik weet zeker dat het nog drukker was dan de 2e dag in 2003! Fijn!

Wat is het toch "lekker" zo'n sprint, je parkeert je auto en je hebt de hele dag autosport om je heen. Het levert wat eentonige foto's op, maar ach....een keertje niet van hot naar her sjezen steeds is ook wel eens lekker.

Wat een show gaf die trike met straalmotor weg zeg......een F16 op wielen. Ik werd de eerste keer echt gewoon aan de kant geblazen, wat een geweld! Het leek me in eerste instantie wat link maar hij kon 'm goed onder controle houden zo te zien.

De rally.....wat gaan sommige rijders toch vreselijk hard....als voorbeeld Jeroen de Jong. Op een punt waar ik stond nam hij gewoon glijdend over 4 banden een (snelle) bocht uit! Mark van Eldik een zeer spectaculaire rijstijl, vol snijdend over stoepranden heen.

Al met al kijk ik in ieder geval op een geslaagde dag terug....

Mijn foto's staan inmiddels online!

[Edited by ExTaxi on 05-31-2004 at 07:33 PM GMT]
_________________
Neem een kijkje op de vernieuwde website!
http://www.autopics.nl
ExTaxi
 
Berichten: 1883
Geregistreerd: ma jan 21, 2002 19:26
Woonplaats: Nieuwegein

Re: RAM Festival 2004

Berichtdoor billy » ma mei 31, 2004 20:04

Wat is er met Van Eldik gebeurt? Ik had hem wel getipt als winnaar groep N.
William Heeren
billy
 
Berichten: 468
Geregistreerd: ma jul 07, 2003 15:48

Re: RAM Festival 2004

Berichtdoor MartijnS » ma mei 31, 2004 20:40

Abbring was snelste rallyrijder. Rest weet ik niet.

Mijn foto's van vandaag zijn online.
Martijn Schouten
MartijnS
 
Berichten: 5532
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 17:04
Woonplaats: Sprang-Capelle

Re: RAM Festival 2004

Berichtdoor Hein » ma mei 31, 2004 20:56

De filmpjes worden nu geupload. Zowel van gisteren als van vandaag.

Later op de avond ook fotomateriaal. Zie profiel voor site.
Be yourself, there are too many others
Hein
 
Berichten: 2352
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 22:27
Woonplaats: Elst Gld

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten