Ieper Westhoek rally 2004.

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: Re: Ieper Westhoek rally 2004.

Berichtdoor redsky » di jul 06, 2004 19:17

billy wrote:

Ik ben bang dat Bijvelds een hoop krediet heeft verspeeld met deze actie.



Ik denk dat Bijvelds bij sommige mensen, zoals Holkers, nooit zijn krediet zal verspelen, ook al was het verschil een halve meter ipv 0,2 mm (bij wijze van spreken). Het zal naiviteit zijn. Of misschien WILLEN sommigen niet geloven dat hun held bewust vals gespeeld heeft, hoeveel bewijzen er ook op tafel komen.

Wat maakt het ook uit, Bijvelds heeft zijn protest ingetrokken, dat zegt genoeg.
redsky
 
Berichten: 103
Geregistreerd: wo sep 04, 2002 11:11

Re: Ieper Westhoek rally 2004.

Berichtdoor V.D.G Rally team » di jul 06, 2004 19:39

Turbo's en restriktors zijn makelijk te keuren en de kleine dingen erom heen ook.
Maar als ze alle evo's op cilinder inhoud gaan keuren dan zijn er verschilende die met 2500 cc rijden.
Peter v.d Gevel
V.D.G Rally team
 
Berichten: 940
Geregistreerd: di mei 06, 2003 16:41
Woonplaats: veldhoven

Re: Re: Ieper Westhoek rally 2004.

Berichtdoor billy » di jul 06, 2004 19:43

V.D.G Rally team wrote:
Turbo's en restriktors zijn makelijk te keuren en de kleine dingen erom heen ook.
Maar als ze alle evo's op cilinder inhoud gaan keuren dan zijn er verschilende die met 2500 cc rijden.



Noem jij dan maar eens namen, want dit zijn de laagste dingen die je kunt doen. Je zet de sport in een hoek en niemand kan zich daartegen verdedigen. En jij zegt dat het alleen maar om EVO's gaat, dus ik ben benieuwd.
William Heeren
billy
 
Berichten: 468
Geregistreerd: ma jul 07, 2003 15:48

Re: Re: Re: Ieper Westhoek rally 2004.

Berichtdoor V.D.G Rally team » di jul 06, 2004 19:55

billy wrote:
V.D.G Rally team wrote:
Turbo's en restriktors zijn makelijk te keuren en de kleine dingen erom heen ook.
Maar als ze alle evo's op cilinder inhoud gaan keuren dan zijn er verschilende die met 2500 cc rijden.



Noem jij dan maar eens namen, want dit zijn de laagste dingen die je kunt doen. Je zet de sport in een hoek en niemand kan zich daartegen verdedigen. En jij zegt dat het alleen maar om EVO's gaat, dus ik ben benieuwd.


Ik zet de sport niet in een hoek en ik hoef geen namen te noemen deze dingen gebeuren er zijn er altijd die buiten het boekje gaan. En dit gaat niet alleen over de evo's
Peter v.d Gevel
V.D.G Rally team
 
Berichten: 940
Geregistreerd: di mei 06, 2003 16:41
Woonplaats: veldhoven

Re: Ieper Westhoek rally 2004.

Berichtdoor billy » di jul 06, 2004 20:14

Ik vind het een trieste opmerking van je om een aantal rijders zo weg te zetten, dat zij altijd scheef aangekeken worden als ze goed presteren.

Maar goed, in jouw ogen heb jij het beste voor met de sport. Ik vind jou een kansloos figuur die waarschijnlijk slecht tegen zijn verlies kan.
William Heeren
billy
 
Berichten: 468
Geregistreerd: ma jul 07, 2003 15:48

Re: Re: Re: Ieper Westhoek rally 2004.

Berichtdoor bennie2000 » di jul 06, 2004 20:34

redsky wrote:
billy wrote:





Wat maakt het ook uit, Bijvelds heeft zijn protest ingetrokken, dat zegt genoeg.



en het bespaart weer eurie 5000,00!!!
Trouwens bij de laatste hergroepering heb ik wel een paar leuke dingen gezien, zoals alleen bruno thiry 2 keer gewogen werd ,toen thiry alleen in het afgesloten gebied bevond.
Toen er al meerdere auto's zich in dit gebied bevonden , moest thiry nog een keer gewogen worden .
Jean joseph werd 2 keer gewogen.
Nadat van woensel al in het gebied was , kwam bijvelds het gebied binnen , nadat vader bijveld de auto al een paar keer had verreden, PETER was spoorloos .
Kwam er een mannetje van de T.C. en bijvelds moest als eerste van de al aanwezige +/-7 auto's de motorkap opendoen, en er werd wel wat gewezen maar kon weer snel dicht.
Van woensel moest toen de motorkap ook opendoen , toen werd er naar een ding links in de hoek zo ver mogelijk bij de voorruit, bij de navigator kant gewezen en het gezicht van woensel stond geschrokken. Vader bijveld kwam er gelijk bijstaan en er werd druk overweer gesprokken, maar uiteindelijk kon de kap weer dicht, Proef erna lag hij er uit!!
maar even over ieper in het algemeen, heb erg genoten van de onderlingen gevechten, wou Jan de Winkel nog helpen, stond al voorbij de linten , maar werd teruggedirigeerd , met de de woorden" bij een EK mag er niet geholpen worden en er mag ook niet gevlagd worden???. na een hevig discusie en in mijn ooghoek andere mensen al toegesneld zag , het er maar bij gelaten.
De marshalls is al een heel ander verhaal, bij de superspeciaal onder motorbegeleiding!!! na 4 keer mij toegangsgewijs getoond te hebben in groepjes naar de parkeerplaats gebracht. bij de ene marshal kon alles en de andere is helemaal in paniek als je naar de andere kant toe loopt terwijl er 1 minuut tussen de auto's zit.
Voor mijn gevoel en bevestigd door de campingbaas ( camping YPRA) de helft minder mensen aanwezig.
En volgens mij de enige wie ergt veel verdient heeft aan ieper is wel het lint bedrijf, och mensen hou toch op met dat overdreven linten, gewoon 1 lint aan de weg op knie hoogte en een lint op 10,20 en ook wel 30 meter afstand is wel genoeg.
Voor de rest... mcshea erg veel spektakel, Cols erg snel, bijna aan het vliegen,Van de heuvel ook erg snel , erg veel helicoptergeweld.
Maar als er volgend jaar nog meer super 1600 komen , ben ik er zeker weer bij.
Ben Rademaker (29) rallyfan vanaf 1996

Afbeelding
Avatar gebruiker
bennie2000
 
Berichten: 342
Geregistreerd: zo maart 30, 2003 1:48
Woonplaats: lelystad

Re: Re: Re: Ieper Westhoek rally 2004.

Berichtdoor Holkers » di jul 06, 2004 20:36

redsky wrote:
billy wrote:

Ik ben bang dat Bijvelds een hoop krediet heeft verspeeld met deze actie.



Ik denk dat Bijvelds bij sommige mensen, zoals Holkers, nooit zijn krediet zal verspelen, ook al was het verschil een halve meter ipv 0,2 mm (bij wijze van spreken). Het zal naiviteit zijn. Of misschien WILLEN sommigen niet geloven dat hun held bewust vals gespeeld heeft, hoeveel bewijzen er ook op tafel komen.

Wat maakt het ook uit, Bijvelds heeft zijn protest ingetrokken, dat zegt genoeg.


sommige mensen WILLEN andere ook altijd aan de schandpaal hangen. jij bent daan nu een voorbeeld van. Tevens is bijvelds niet mijn held (fictie niet met de werkelijkheid verwisselen) en de reden om het protest in te trekken is mede door de belachelijk hoge bedragen die ervoor staan (5000 euri!)
If the world didn't suck, we would all fall off!
Avatar gebruiker
Holkers
 
Berichten: 6363
Geregistreerd: ma maart 24, 2003 19:07
Woonplaats: Valkenburg

Re: Re: Ieper Westhoek rally 2004.

Berichtdoor V.D.G Rally team » di jul 06, 2004 20:38

billy wrote:
Ik vind het een trieste opmerking van je om een aantal rijders zo weg te zetten, dat zij altijd scheef aangekeken worden als ze goed presteren.

Maar goed, in jouw ogen heb jij het beste voor met de sport. Ik vind jou een kansloos figuur die waarschijnlijk slecht tegen zijn verlies kan.


En dat uit de mond van jou en ik kan heel goed tegen mijn verlies en kansloos ?? ik weet niet of jij ook deelnemer bent .
Als ik terug lees ben je een fan van bijvelds.
Peter v.d Gevel
V.D.G Rally team
 
Berichten: 940
Geregistreerd: di mei 06, 2003 16:41
Woonplaats: veldhoven

Re: Re: Ieper Westhoek rally 2004.

Berichtdoor StevenK » di jul 06, 2004 21:10

V.D.G Rally team wrote:
Turbo's en restriktors zijn makelijk te keuren en de kleine dingen erom heen ook.
Maar als ze alle evo's op cilinder inhoud gaan keuren dan zijn er verschilende die met 2500 cc rijden.

En ik denk dat als je de diverse grN1,2,3 en 5 motoren uit elkaar trekt, dat je heel veel grA onderdelen (drijfstangen etc) tegenkomt.

Niet om de prestaties te verbeteren, maar puur om alles heel te houden, en daarmee betaalbaar.
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Re: Re: Re: Ieper Westhoek rally 2004.

Berichtdoor V.D.G Rally team » di jul 06, 2004 21:25

Steven wrote:
V.D.G Rally team wrote:
Turbo's en restriktors zijn makelijk te keuren en de kleine dingen erom heen ook.
Maar als ze alle evo's op cilinder inhoud gaan keuren dan zijn er verschilende die met 2500 cc rijden.

En ik denk dat als je de diverse grN1,2,3 en 5 motoren uit elkaar trekt, dat je heel veel grA onderdelen (drijfstangen etc) tegenkomt.

Niet om de prestaties te verbeteren, maar puur om alles heel te houden, en daarmee betaalbaar.

Daar heb je wel gelijk in ,er word hier en daar wel wat verbeterd, maar zoals jij en ook andere weten bijveld komt altijd ter sprake vanaf dat ie al met de nissan is gaan rijden.
Peter v.d Gevel
V.D.G Rally team
 
Berichten: 940
Geregistreerd: di mei 06, 2003 16:41
Woonplaats: veldhoven

Re: Re: Re: Re: Ieper Westhoek rally 2004.

Berichtdoor V.D.G Rally team » di jul 06, 2004 21:31

V.D.G Rally team wrote:
Steven wrote:
V.D.G Rally team wrote:
Turbo's en restriktors zijn makelijk te keuren en de kleine dingen erom heen ook.
Maar als ze alle evo's op cilinder inhoud gaan keuren dan zijn er verschilende die met 2500 cc rijden.

En ik denk dat als je de diverse grN1,2,3 en 5 motoren uit elkaar trekt, dat je heel veel grA onderdelen (drijfstangen etc) tegenkomt.

Niet om de prestaties te verbeteren, maar puur om alles heel te houden, en daarmee betaalbaar.

Daar heb je wel gelijk in ,er word hier en daar wel wat verbeterd, maar zoals jij en ook andere weten bijvelds komt altijd ter sprake vanaf dat ie al met de nissan is gaan rijden.
Peter v.d Gevel
V.D.G Rally team
 
Berichten: 940
Geregistreerd: di mei 06, 2003 16:41
Woonplaats: veldhoven

Re: Re: Re: Ieper Westhoek rally 2004.

Berichtdoor billy » di jul 06, 2004 21:45

V.D.G Rally team wrote:
billy wrote:
Ik vind het een trieste opmerking van je om een aantal rijders zo weg te zetten, dat zij altijd scheef aangekeken worden als ze goed presteren.

Maar goed, in jouw ogen heb jij het beste voor met de sport. Ik vind jou een kansloos figuur die waarschijnlijk slecht tegen zijn verlies kan.


En dat uit de mond van jou en ik kan heel goed tegen mijn verlies en kansloos ?? ik weet niet of jij ook deelnemer bent .
Als ik terug lees ben je een fan van bijvelds.




Het zegt heel veel over jouw persoonlijkheid dat je iemand een fan van Bijvelds noemt met als intentie een sneer.

En nee, ik ben geen deelnemer, maar volgens mij heb ik meer karakter dan jij, en dat is mij iets meer waard dan een auto met een rolkooi.

Ik zie liever eerst bewijs voordat ik iemand een hoek in druk. En als ik niet WEET hoe het zit, roep ik niks op een forum waar veel mensen lezen. Jij denkt daar anders over. Prima, veel plezier met je aantijgingen.


[Edited by billy on 07-06-2004 at 08:46 PM GMT]
William Heeren
billy
 
Berichten: 468
Geregistreerd: ma jul 07, 2003 15:48

Re: Ieper Westhoek rally 2004.

Berichtdoor WILS SPORT » di jul 06, 2004 22:15

Bandenprofiel 3 of 3.2 mm, maakt niets uit,
Remschijfdikte 28 of 28,2 mm, maakt niets uit,
Restrictormaat 32 of 32,2 mm, maakt erg weinig uit,
Slangetje Wastegate-Turbo 1 of 1,2 mm, maakt geloof me, wel wat uit.
Dit is geen fout van de draaier of iets dergelijks, het betreft (als ik het verhaal goed begrijp) een kaliber in een slangetje (origineel mitsubishi) met een originele boring van 1mm.
Sander van Barschot
Avatar gebruiker
WILS SPORT
 
Berichten: 389
Geregistreerd: wo jul 09, 2003 16:50
Woonplaats: Valkenswaard

Re: Ieper Westhoek rally 2004.

Berichtdoor Peer » wo jul 07, 2004 0:15

Wanneer iemand 2x gewogen wordt, dan betekent dat doorgaans dat men erg dicht op de limiet van het minimum gewicht zit. Het wekt dus geen verbazing dat dat bij o.a. Thiry het geval was.
Het is mezelf ook overkomen in Ieper (3 kg boven het minimum).

Groeten Peer
Peer
 
Berichten: 527
Geregistreerd: di jan 29, 2002 9:22
Woonplaats: Pumpenbil

Re: Re: Ieper Westhoek rally 2004.

Berichtdoor StevenK » wo jul 07, 2004 5:32

WILS SPORT wrote:

Bandenprofiel 3 of 3.2 mm, maakt niets uit,
Remschijfdikte 28 of 28,2 mm, maakt niets uit,
Restrictormaat 32 of 32,2 mm, maakt erg weinig uit,
Slangetje Wastegate-Turbo 1 of 1,2 mm, maakt geloof me, wel wat uit.
Dit is geen fout van de draaier of iets dergelijks, het betreft (als ik het verhaal goed begrijp) een kaliber in een slangetje (origineel mitsubishi) met een originele boring van 1mm.

Edwin,

Aangezien jij een turbo-deskundige bent, kun jij misschien uitleggen wat het verschil zou kunnen opleveren ?
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten