Adac Rally Duitsland

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: Re: Adac Rally Duitsland

Berichtdoor billy » zo aug 22, 2004 17:16

extaxi wrote:
ik heb even snel wat foto's van de Shakedown online gezet. Er staat dus in ieder geval al wát, maar het is een heel karwei om alles uit te zoeken.

Later vandaag meer!

ExTaxi



Ik heb net even gekeken en ik moet zeggen dat ik de foto van de auto van Warmbold op de service het mooiste vind. Wat een heftig apparaat is een '03 Focus WRC in die kleuren!
William Heeren
billy
 
Berichten: 468
Geregistreerd: ma jul 07, 2003 15:48

Re: Adac Rally Duitsland

Berichtdoor ExTaxi » zo aug 22, 2004 17:41

Nou het heeft wat uurtjes gekost vandaag (had niet alleen rally-pics online te zetten), maar wat ik online wilde zette staat er. Niet zoals jullie gewend zijn vreselijk veel foto's, maar een selectie van wat de moeite waard is.

Per dag een apart onderdeel. Service, shakedown, dag 1 en dag 2 (dag 3 was ik er niet).

ExTaxi
_________________
Neem een kijkje op de vernieuwde website!
http://www.autopics.nl
ExTaxi
 
Berichten: 1883
Geregistreerd: ma jan 21, 2002 19:26
Woonplaats: Nieuwegein

Re: Re: Adac Rally Duitsland

Berichtdoor antoine » zo aug 22, 2004 17:49

extaxi wrote:
Nou het heeft wat uurtjes gekost vandaag (had niet alleen rally-pics online te zetten), maar wat ik online wilde zette staat er. Niet zoals jullie gewend zijn vreselijk veel foto's, maar een selectie van wat de moeite waard is.

Per dag een apart onderdeel. Service, shakedown, dag 1 en dag 2 (dag 3 was ik er niet).

ExTaxi


Dank je. :)
Mooi al die 'oldtimers' , volgend jaar maar hopen dat het niet weer samen valt met de 24 uur van zolder.
Afbeelding
Avatar gebruiker
antoine
 
Berichten: 3430
Geregistreerd: zo apr 07, 2002 14:02
Woonplaats: Ben jij gek

Re: Adac Rally Duitsland

Berichtdoor MartijnS » zo aug 22, 2004 18:03

Mijn foto's van donderdag, vrijdag en zaterdag ook online! :D
Martijn Schouten
MartijnS
 
Berichten: 5532
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 17:04
Woonplaats: Sprang-Capelle

Re: Adac Rally Duitsland

Berichtdoor bosje » zo aug 22, 2004 19:20

Mijn foto's van zaterdag en zondag ook! :)
Avatar gebruiker
bosje
 
Berichten: 253
Geregistreerd: zo dec 08, 2002 19:07
Woonplaats: Landen (België)

Re: Adac Rally Duitsland

Berichtdoor EvoV6 » zo aug 22, 2004 20:55

net terug uit Duitsland, vrijdag redelijk weer, zaterdag slecht en vandaag top weer.
Vond verder een zeer geslaagde rally! Vooral proef 2 en 5 Dronthal was super!

Heb Bijvelds op proef 2 nog met een hele auto gezien, dus weet niet welke proef hij eraf is gegaan..

Verder jammer van Gronholm en Solberg en sterk optreden van Kresta en Panizzi qua tijden voor de chrashes!
My name is Boot, Wouter Boot :wink:
(Gek van Evo''s, maar rijdt Galant V6)
Avatar gebruiker
EvoV6
 
Berichten: 1051
Geregistreerd: wo nov 05, 2003 23:26
Woonplaats: Rheden

Re: Adac Rally Duitsland

Berichtdoor MartijnS » ma aug 23, 2004 20:07

Compilatie online! :D
Martijn Schouten
MartijnS
 
Berichten: 5532
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 17:04
Woonplaats: Sprang-Capelle

Re: Re: Re: Adac Rally Duitsland

Berichtdoor fotojpa » ma aug 23, 2004 23:38

fotojpa wrote:
"Jerry" nog bedank voor de uitgebreide proeven tips, ik ga zeker een van de tips uitvoeren.


Jerry nogmaals bedank, zie mijn foto's van
de door mij bezochten punten.

Sorry, er was vandaag, dinsdag 24/8 een storing op de website server. Nu werk weer alles.

[Edited by fotojpa on 08-24-2004 at 06:47 PM GMT]
Altijd een bezoekje waard, mijn website www.fotojpa.com
fotojpa
 
Berichten: 50
Geregistreerd: vr feb 22, 2002 17:23
Woonplaats: Provincie Limburg

Adac Rally Duitsland

Berichtdoor Humphrey » wo aug 25, 2004 16:10

Ook Humphrey was afgelopen weekend in Duitsland.

Voor mij was het een weekend van weinig en veel. Ook dit jaar weer als official.

Des donderdaags aangekomen, slap geouwehoerd en er was bier.

Vrijdags 2 proeven gezien, of liever, delen daarvan. Zo hebben we de eerste 20 deelnemers kunnen zien starten op proefje drie. Wat worden die WRC's afgeschoten zeg! Solberg en Kremer gingen het mooist, Panizzi was vooral snel. Voor de start pacenotes kunnen afkijken bij een paar rijders.
Op naar de volgende proef, welke in de wijnranken was. Zeer grote afstanden gereden over onder meer ouwe Hunsruck-rallye proeven; prachtig, breed hairpin werk!
Tussen de wijnranken ontmoetten we een paar zeikerige collega-officials. Uiteindelijk een plek gevonden met een enorm panorama. Ook hier weer de eerste 25 auto's gezien. Toen was het ongeveer half 7 en tijd om naar de barakken in Baumholder terug te gaan.

Op zaterdag hadden we een baanpost op de proef Panzerplatte Lang. Na het lange wachten en de regen kwamen dan eindelijk de rijders, om na circa 12 rijders te stoppen. De Peugeot van Alex Bengue lekte olie bij onze post, maar niet voordat het ding eerst een ontzettende knal uit de uitlaat te horen had gegeven - dit suizde nog enige momenten na. De laatste rijder was een likkebaardende Francois Duval, welke prachtig spectaculair en snel de bocht nam. Toen werd de proef geneutraliseerd wegens de crash van Petter Solberg. Hier heb ik foto's van gezien, gemaakt door collega officials. En dat was schrikken; de rechterzijkant van de auto zat ergens rond de middenconsole. Phil Mills moet zo ongeveer bij Petter op schoot hebben gelegen.
Tussen de doorkomsten door droogde het op. Hierdoor kon er heerlijk een uiltje geknapt worden, midden op het asfalt (van de route af natuurlijk).
De tweede doorkomst werd niet geneutraliseerd. Maar er kwamen slecht nog maar ongeveer 40 rijders langs, van de ongeveer 90 startenden. Alistair McRae ging langzaam, evenals een opvallend langzame Henk Vossen. Deze man heeft toch vorig jaar een snelste groep N tijd neergezet.

Op zondag helemaal niks van een rally of zoiets gezien. Naar een wijnboer geweest, in een voormalig klooster. Ook leuk.

Verder is Baumholder een heel leuk plaatsje, met veel festiviteiten op de zaterdag van de rally. Een goeie infobron voor ons was de Rallyeradio van RTR Einz (geloof ik) op 100 puntje 1 FM!

Als laatste en zeker niet onbelangrijkste: die navi van Anthony Warmbold heb ik op foto gezien.. wat is die Gemma Price een leuk uitziende dame!

DOEI, Humphrey
Avatar gebruiker
Humphrey
 
Berichten: 752
Geregistreerd: do maart 21, 2002 13:15

Re: Adac Rally Duitsland

Berichtdoor Biturbo » wo aug 25, 2004 20:30

Het was weer een prachtige rally, maar helaas (weer) te afwisselend weer.

Ook schitterend waren al die oltimers. Eindelijk eens echte monsters zoals de Stratos, 037 en MG Metro gezien en gehoord.

Jammer trouwens dat sommige klassiekers schade hebben gereden zoals de saab en de ford.
Biturbo
 
Berichten: 475
Geregistreerd: do nov 06, 2003 22:31
Woonplaats: Almere

Re: Adac Rally Duitsland

Berichtdoor nkroeze » wo aug 25, 2004 23:10

De schade aan "ons" was idd jammer, maar achteraf waren we allebei blij dat we nog door konden!

Het avontuurtje op de steen had ook heel anders af kunnen lopen, dat was ook wat we allebeide eerst dachten.


Het avontuurtje van de Saab vs. Alpine was ook een aparte!
Groeten Niels Kroeze
nkroeze@dds.nl
"Alles voor de kijkcijfers"
Afbeelding
nkroeze
 
Berichten: 2215
Geregistreerd: za jan 19, 2002 0:46

Re: Re: Adac Rally Duitsland

Berichtdoor Lejan » do aug 26, 2004 16:49

Het avontuurtje van de Saab vs. Alpine was ook een aparte![/quote]

vertel
Avatar gebruiker
Lejan
 
Berichten: 290
Geregistreerd: ma nov 04, 2002 22:23
Woonplaats: Sint Hubert

Re: Adac Rally Duitsland

Berichtdoor nkroeze » do aug 26, 2004 18:35

Dr zat in KP2 een soort splitsing met 2 wegen naar links. Eentje naar beneden en eentje naar boven.

De Alpine had net de Saab ingehaald op de proef en dook de bovenste weg in terwijl hij de onderste moest hebben en dook vervolgens VOL in de ho-ijzers. De Saab reed "braaf" achter hem aan de bovenste weg in en moest vervolgens ook vol in de ankers. Volgens de bestuurder van de Saab had de Alpine een beetje heel veel betere remmen, waardoor de Saab dus tot stilstand kwam op het achterspatscherm van de Alpine.

Beiden konden er gelukkig om lachen.
Groeten Niels Kroeze
nkroeze@dds.nl
"Alles voor de kijkcijfers"
Afbeelding
nkroeze
 
Berichten: 2215
Geregistreerd: za jan 19, 2002 0:46

Re: Adac Rally Duitsland

Berichtdoor bennie2000 » do aug 26, 2004 22:30

Als iemand nog niet genoeg foto's heeft bekeken, staan er alvast een stuk of twintig op de site.
medefotografen hebben hun foto's ook al geplaatst, dus veel kijk plezier, en het zal de komende dagen nog aangevuldt worden.
mijn foto's staan onder 'ben rademaker'.
Ben Rademaker (29) rallyfan vanaf 1996

Afbeelding
Avatar gebruiker
bennie2000
 
Berichten: 342
Geregistreerd: zo maart 30, 2003 1:48
Woonplaats: lelystad

Re: Adac Rally Duitsland

Berichtdoor Holkers » vr aug 27, 2004 8:53

eindelijk de foto's op de site !!
(beetje laat door server-problemen)


:D
If the world didn't suck, we would all fall off!
Avatar gebruiker
Holkers
 
Berichten: 6363
Geregistreerd: ma maart 24, 2003 19:07
Woonplaats: Valkenburg

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten