golden tulip rally 2004

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: golden tulip rally 2004

Berichtdoor nkroeze » za sep 25, 2004 13:11

Köln-Ahrweiler is toch alleen voor historische?
Groeten Niels Kroeze
nkroeze@dds.nl
"Alles voor de kijkcijfers"
Afbeelding
nkroeze
 
Berichten: 2215
Geregistreerd: za jan 19, 2002 0:46

Re: Re: Re: golden tulip rally 2004

Berichtdoor ralph » za sep 25, 2004 15:06

Leonm wrote:
pbro wrote:
Wie weet er eind oktober of begin November nog een leuke rally in Belgie of Duitsland?? (Behalve Conroz en Luxemburg)

Köln-Ahrweiler ?
of eind nov./begin dec. de wintercup in belgië

Wintercup staat op zeer losse schroeven
Ralph van der Wees
ralph
 
Berichten: 15
Geregistreerd: za maart 30, 2002 19:34
Woonplaats: Valkenswaard

Re: golden tulip rally 2004

Berichtdoor MartijnS » za sep 25, 2004 17:14

Compilatie online!
Martijn Schouten
MartijnS
 
Berichten: 5532
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 17:04
Woonplaats: Sprang-Capelle

Re: golden tulip rally 2004

Berichtdoor Mivali » za sep 25, 2004 17:20

In het reglement staat: De extra reclame zal in een officieel bulletin bekend worden gemaakt".

Wanneer is dit bulletin verschenen dan? Vóór de sluitingsdatum van de inschrijving cq. betaling, of daarna?

In het laatste geval, weet je dus niet van tevoren of er eventueel conflicterende verplichte reclame is (wat betreft je eigen sponsors), en neem je dus het zekere voor het onzekere. 250 euro voor een enkele sticker...als je er pas op de dag zelf achterkomt is op zijn minst merkwaardig. Ben ik abuis of wie weet het nog?
Michel van Lindert
Avatar gebruiker
Mivali
 
Berichten: 157
Geregistreerd: vr jun 28, 2002 11:55
Woonplaats: Amsterdam

Re: golden tulip rally 2004

Berichtdoor nkroeze » za sep 25, 2004 17:22

Als ik het goed begrijp heb je dus extra betaald EN met de sticker rondgereden?
Groeten Niels Kroeze
nkroeze@dds.nl
"Alles voor de kijkcijfers"
Afbeelding
nkroeze
 
Berichten: 2215
Geregistreerd: za jan 19, 2002 0:46

Re: Re: golden tulip rally 2004

Berichtdoor StevenK » za sep 25, 2004 17:29

mivali wrote:
In het reglement staat: De extra reclame zal in een officieel bulletin bekend worden gemaakt".

Wanneer is dit bulletin verschenen dan? Vóór de sluitingsdatum van de inschrijving cq. betaling, of daarna?

Na sluiting; da's meestal zo met bulletins.

In het laatste geval, weet je dus niet van tevoren of er eventueel conflicterende verplichte reclame is (wat betreft je eigen sponsors), en neem je dus het zekere voor het onzekere. 250 euro voor een enkele sticker...als je er pas op de dag zelf achterkomt is op zijn minst merkwaardig. Ben ik abuis of wie weet het nog?

Soms moet je een risico nemen :(
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Re: golden tulip rally 2004

Berichtdoor Mivali » za sep 25, 2004 18:14

Steven,

Risico nemen doen we wel op de kp's dunkt me. Bovendien ging ik ervan uit dat we weer, net als in 2002 en 2003, een stuk of 4 stickers verplicht zouden krijgen, je kent ze vast nog wel..Voortaan schrijf ik dus in tegen lage tarief en betaal eventueel meer op de dag van de keuringen.

Zoals al gezegd: Stel nou dat ik een brandstofsponsor heb aangetrokken en ik kom er tijdens de keuring achter dat de organisatie verplicht stelt om een sticker van een brandstof-leverancier te plakken. Dan rij je dus rond met bv. Gulf Oil Nederland en Esso Nijverdal Fa. Jansen...Lekker handig.

Voortaan dus van tevoren bekend maken, lijkt me voor de rijders beter, eerlijk gezegd voel ik me nu een beetje een Getergde, Traumatische, Rallyrijder...Hee! GTR!
Michel van Lindert
Avatar gebruiker
Mivali
 
Berichten: 157
Geregistreerd: vr jun 28, 2002 11:55
Woonplaats: Amsterdam

Re: Re: golden tulip rally 2004

Berichtdoor StevenK » za sep 25, 2004 18:17

mivali wrote:
Zoals al gezegd: Stel nou dat ik een brandstofsponsor heb aangetrokken en ik kom er tijdens de keuring achter dat de organisatie verplicht stelt om een sticker van een brandstof-leverancier te plakken. Dan rij je dus rond met bv. Gulf Oil Nederland en Esso Nijverdal Fa. Jansen...Lekker handig.

Dan moet je je reglement beter lezen: wanneer extra-reclame conflicteert met een sponsor, hoef je deze reclame niet te plakken.

Waarom denk je dat veel mensen bij een Biesheuvel evenement een Esso of Shell sticker plakken ? Dan hoeven ze geen Bardahl te plakken (iedereen die wel eens geprobeerd heeft zo'n sticker te verwijderen weet ongetwijfeld wat ik bedoel)
Voortaan dus van tevoren bekend maken, lijkt me voor de rijders beter, eerlijk gezegd voel ik me nu een beetje een Getergde, Traumatische, Rallyrijder...Hee! GTR!

De extra reclame wordt meestal pas enkele dagen voor de wedstrijd bekend, vanwege onderhandelingen etc.

Ik kan me ook voorstellen dat een organisator pas na sluiting van de inschrijving, op basis van quantiteit en kwaliteit van het veld, tot prijsafspraken kan komen over die extra reclame.
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Re: golden tulip rally 2004

Berichtdoor Mivali » za sep 25, 2004 18:20

Duidelijk antwoord...ik zal voortaan beter opletten. Sorry!
Michel van Lindert
Avatar gebruiker
Mivali
 
Berichten: 157
Geregistreerd: vr jun 28, 2002 11:55
Woonplaats: Amsterdam

Re: Re: golden tulip rally 2004

Berichtdoor Mr.T » za sep 25, 2004 19:19

mivali wrote:
Ehm, ik heb 900 euro inschrijving betaald voor de GTR en dus zonder verplichte reclame...nu vraag ik me achteraf af, als je 650 euro betaalde, welke stickers moest je dan extra op je auto plakken?

Als ik alle foto's bekijk, zie ik eigenlijk overal slechts Rallyclinic.NL (die ik ook erop had zitten vanaf de tech. keuring). Mis ik wat of was het de 250 euro wel waard?





Het was de bedoeling dat ernog een 2e set stickers op de auto's moest komen, daar zoals reeds vermeld de onderhandelingen en de tijdsdruk het niet meer toelieten is deze er niet gekomen.
Женщины, которые иногда Я ненавижу их :(
Avatar gebruiker
Mr.T
 
Berichten: 1746
Geregistreerd: do apr 15, 2004 21:18
Woonplaats: iid geval niet hier

Vorige

Keer terug naar Wedstrijden

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten