golden tulip rally 2004

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: golden tulip rally 2004

Berichtdoor Holkers » do sep 23, 2004 17:47

he hulsen, op je ballen getrapt?
If the world didn't suck, we would all fall off!
Avatar gebruiker
Holkers
 
Berichten: 6363
Geregistreerd: ma maart 24, 2003 19:07
Woonplaats: Valkenburg

Re: Re: golden tulip rally 2004

Berichtdoor StevenK » do sep 23, 2004 17:59

pbro wrote:
Wie weet er eind oktober of begin November nog een leuke rally in Belgie of Duitsland?? (Behalve Conroz en Luxemburg)

Met een volvo ? 3 städte.
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Re: Re: golden tulip rally 2004

Berichtdoor Holkers » do sep 23, 2004 18:21

hulsen18 wrote:
Nee helemaal niet. Ik wordt er alleen een beetje flauw van dat er allerlei discussies gevoerd worden die helemaal nergens over gaan.
En dan moet je niet met je grappige opmerking komen van "op je ballen getrapt". Vermeldt liever eens een keer iets zinnigs.


oooew. er worden misschien allemaal discussies gevoerd waar jij geen benul van hebt, maar dat wil nog niet zeggen dat ze zinloos of zoals je al zei 'kansloos' zijn.
Maar om even op 'je ballen getrapt' terug te komen, als je uit het niets in twee verschillende topic's de lopende discussies afschilderd als kansloos en daarbij de mensen die de discussie voeren ook, dan is mijn opmerking niet echt uit de lucht gegrepen.
Maar als we deze discussie even in het 'zeik en zanik topic' verder voeren, is iedereen hier weer blij.
If the world didn't suck, we would all fall off!
Avatar gebruiker
Holkers
 
Berichten: 6363
Geregistreerd: ma maart 24, 2003 19:07
Woonplaats: Valkenburg

Re: golden tulip rally 2004

Berichtdoor Niels2 » do sep 23, 2004 20:19

Ik heb vandaag de foto's van m'n andere toestel terug gekregen, je kan ze terug vinden op m'n site.
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Avatar gebruiker
Niels2
 
Berichten: 1391
Geregistreerd: wo nov 27, 2002 14:28
Woonplaats: Hengelo (OV)

Re: golden tulip rally 2004

Berichtdoor Mivali » vr sep 24, 2004 21:18

Ehm, ik heb 900 euro inschrijving betaald voor de GTR en dus zonder verplichte reclame...nu vraag ik me achteraf af, als je 650 euro betaalde, welke stickers moest je dan extra op je auto plakken?

Als ik alle foto's bekijk, zie ik eigenlijk overal slechts Rallyclinic.NL (die ik ook erop had zitten vanaf de tech. keuring). Mis ik wat of was het de 250 euro wel waard?
Michel van Lindert
Avatar gebruiker
Mivali
 
Berichten: 157
Geregistreerd: vr jun 28, 2002 11:55
Woonplaats: Amsterdam

Re: Re: golden tulip rally 2004

Berichtdoor Wolter » vr sep 24, 2004 21:31

mivali wrote:
Ehm, ik heb 900 euro inschrijving betaald voor de GTR en dus zonder verplichte reclame...nu vraag ik me achteraf af, als je 650 euro betaalde, welke stickers moest je dan extra op je auto plakken?

Als ik alle foto's bekijk, zie ik eigenlijk overal slechts Rallyclinic.NL (die ik ook erop had zitten vanaf de tech. keuring). Mis ik wat of was het de 250 euro wel waard?


Het lijkt mij niet heel erg slim om een keuze te maken voordat je je over beide mogelijkheden goed hebt laten informeren.
Ik zou zelf willen weten of die reclame van de organisatie misschien een concurrent van een vaste sponsor van je is. Zo ja, dan is het misschien verstandig om het volle bedrag te betalen. Zo niet, dan zou mij een stickertje extra die je €250 scheelt niets uitmaken.

Wolter
Wolter
 
Berichten: 1770
Geregistreerd: za aug 07, 2004 18:41
Woonplaats: Markelo

Re: Re: golden tulip rally 2004

Berichtdoor Holkers » vr sep 24, 2004 22:40

mivali wrote:
Ehm, ik heb 900 euro inschrijving betaald voor de GTR en dus zonder verplichte reclame...nu vraag ik me achteraf af, als je 650 euro betaalde, welke stickers moest je dan extra op je auto plakken?

Als ik alle foto's bekijk, zie ik eigenlijk overal slechts Rallyclinic.NL (die ik ook erop had zitten vanaf de tech. keuring). Mis ik wat of was het de 250 euro wel waard?





jep. dat stickertje koste 250 ballen...
If the world didn't suck, we would all fall off!
Avatar gebruiker
Holkers
 
Berichten: 6363
Geregistreerd: ma maart 24, 2003 19:07
Woonplaats: Valkenburg

Re: Re: golden tulip rally 2004

Berichtdoor StevenK » za sep 25, 2004 6:22

mivali wrote:
Ehm, ik heb 900 euro inschrijving betaald voor de GTR en dus zonder verplichte reclame...nu vraag ik me achteraf af, als je 650 euro betaalde, welke stickers moest je dan extra op je auto plakken?

Als ik alle foto's bekijk, zie ik eigenlijk overal slechts Rallyclinic.NL

Klopt; in dit geval was het dus niet echt die 250 waard :(
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Re: Re: golden tulip rally 2004

Berichtdoor StevenK » za sep 25, 2004 8:49

pbro wrote:
Ik vondt dit echt stukken beter dan die lompgrote stickers in de ELE

Maar ik kan me zo voorstellen dat rallyclinic/rallyrent geen 25k heeft betaald voor die twee stickertjes en dat dit voor de organisatie daarom een financiëel probleem oplevert. En dat zou er wel eens weer toe kunnen leiden dat het inschrijfgeld 'met extra reclame' volgend jaar (nog) hoger is.
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Re: Re: golden tulip rally 2004

Berichtdoor LeonM » za sep 25, 2004 9:40

pbro wrote:
Wie weet er eind oktober of begin November nog een leuke rally in Belgie of Duitsland?? (Behalve Conroz en Luxemburg)

Köln-Ahrweiler ?
of eind nov./begin dec. de wintercup in belgië
Avatar gebruiker
LeonM
 
Berichten: 447
Geregistreerd: zo maart 03, 2002 13:40
Woonplaats: Aelse

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten