Titanic Rallysprint

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Titanic Rallysprint

Berichtdoor rallylover » zo aug 22, 2004 11:54

VEEL NEDERLANDERS ONDERWEG TIJDENS TITANIC RALLYSPRINT IN KASTERLEE

Op zondag 29 augustus vindt in het bij Eindhoven vlak over de grens gelegen Kasterlee de Titanic rallysprint plaats.

In het overwegend Belgisch startveld staan ook de namen van een aantal Nederlanders. DE belangrijkste daarvan zijn die van: Peter Beurskens, Herman Schenkeveld, Toine van Gils, Martijn Broekhuizen, Jorg Metlach, Erik van Hilten, Sander van Hoof, Johan Faes, Edwin Wils en last but not least, Eep en Eddie Borgers.

De sprint die het organisatorisch kind is van de gelijknamige renstal bestaat uit een 10,4 Km lange KP die totaal vier maal verreden zal worden. Het evenement begint op zaterdag om 14.00 uur met de vrije verkenning. Op zondag volgt dan om 11.00 uur het startschot voor de eerste deelnemer.

Kasterlee is gemakkelijk te bereiken via de A67/E34, Eindhoven – Antwerpen. Via de afslag Mol/Retie/Arendonk rijdt men in zuidelijke richting over de N118 door Retie naar Kasterlee. Inlichtingen zijn te verkrijgen bij Kris Peeters, Kinschotsebaan 11, 2360 Oud-Turnhout

(bron: Rallyinfo)


[Edited by admin on 08-22-2004 at 08:20 PM GMT]
rallylover
 
Berichten: 21
Geregistreerd: ma apr 14, 2003 15:58

Re: VEEL NEDERLANDERS ONDERWEG TIJDENS TITANIC RALLYSPRINT I

Berichtdoor Martijn_Braat » zo aug 22, 2004 12:06

als je dan toch alle Nederlanders noemt; ik doe ook mee
[url]http://i2.ytimg.com/vi/9Z45svvy_lU/default.jpg[url
Avatar gebruiker
Martijn_Braat
 
Berichten: 459
Geregistreerd: vr apr 09, 2004 8:56

Re: Re: VEEL NEDERLANDERS ONDERWEG TIJDENS TITANIC RALLYSPRI

Berichtdoor Mr.T » zo aug 22, 2004 16:49

Toivonen wrote:
als je dan toch alle Nederlanders noemt; ik doe ook mee


Heb je nu wel een serviceteam samengesteld???

Sterkte en veel plezier.
Женщины, которые иногда Я ненавижу их :(
Avatar gebruiker
Mr.T
 
Berichten: 1746
Geregistreerd: do apr 15, 2004 21:18
Woonplaats: iid geval niet hier

Re: Re: VEEL NEDERLANDERS ONDERWEG TIJDENS TITANIC RALLYSPRI

Berichtdoor V.D.G Rally team » zo aug 22, 2004 16:53

Toivonen wrote:
als je dan toch alle Nederlanders noemt; ik doe ook mee


heb je ook een reserve auto als je er daar eraf gaat dan ga je goed.
Peter v.d Gevel
V.D.G Rally team
 
Berichten: 940
Geregistreerd: di mei 06, 2003 16:41
Woonplaats: veldhoven

Re: Re: Re: VEEL NEDERLANDERS ONDERWEG TIJDENS TITANIC RALLY

Berichtdoor Martijn_Braat » zo aug 22, 2004 21:08

Mr.T wrote:
Toivonen wrote:
als je dan toch alle Nederlanders noemt; ik doe ook mee


Heb je nu wel een serviceteam samengesteld???

Sterkte en veel plezier.


Noop, enkel beetje benzine bij.
Het parcours zelf is materiaalvriendelijk en dan zelf nog geen foutjes maken en alles komt goed.
Nu nog dat verschrikkelihjke onderstuur uit het ding krijgen. Met de seicento van mijn vriendin haal ik hogere bochtsnelheden. Ik heb eerst de voorkant (veren + dempers)van de 306 harder gemaakt, had ik nog meer onderstuur en laat volgende week de achterdempers stuk harder maken. Heb jij advies over hoe de auto overstuurder is te maken. Het ding wil nu echt geen bocht in. Snelle bochten gaan nog een beetje maar korte bochten is een drama (lag in BHV na de eerste landelijke proeven tweede achter jullie maar als het niet meer snel(vosdonk)is verlies ik teveel)
Ben benieuwd naar adviezen
groetjes, Martijn
[url]http://i2.ytimg.com/vi/9Z45svvy_lU/default.jpg[url
Avatar gebruiker
Martijn_Braat
 
Berichten: 459
Geregistreerd: vr apr 09, 2004 8:56

Re: Re: Re: Re: VEEL NEDERLANDERS ONDERWEG TIJDENS TITANIC R

Berichtdoor StevenK » zo aug 22, 2004 21:12

Toivonen wrote:
Mr.T wrote:
Toivonen wrote:
als je dan toch alle Nederlanders noemt; ik doe ook mee


Heb je nu wel een serviceteam samengesteld???

Sterkte en veel plezier.


Noop, enkel beetje benzine bij.
Het parcours zelf is materiaalvriendelijk en dan zelf nog geen foutjes maken en alles komt goed.
Nu nog dat verschrikkelihjke onderstuur uit het ding krijgen. Met de seicento van mijn vriendin haal ik hogere bochtsnelheden. Ik heb eerst de voorkant (veren + dempers)van de 306 harder gemaakt, had ik nog meer onderstuur en laat volgende week de achterdempers stuk harder maken. Heb jij advies over hoe de auto overstuurder is te maken. Het ding wil nu echt geen bocht in. Snelle bochten gaan nog een beetje maar korte bochten is een drama (lag in BHV na de eerste landelijke proeven tweede achter jullie maar als het niet meer snel(vosdonk)is verlies ik teveel)
Ben benieuwd naar adviezen
groetjes, Martijn

Wat dacht je van een beetje camber op je vooras, niet al te harde veren en liefst goede schokdempers.

(Als je camber gaat zetten, hou dan wel je grN spoorbreedte in de gaten)
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Re: Re: Re: Re: VEEL NEDERLANDERS ONDERWEG TIJDENS TITANIC R

Berichtdoor V.D.G Rally team » zo aug 22, 2004 21:19

Toivonen wrote:
Mr.T wrote:
Toivonen wrote:
als je dan toch alle Nederlanders noemt; ik doe ook mee


Heb je nu wel een serviceteam samengesteld???

Sterkte en veel plezier.


Noop, enkel beetje benzine bij.
Het parcours zelf is materiaalvriendelijk en dan zelf nog geen foutjes maken en alles komt goed.
Nu nog dat verschrikkelihjke onderstuur uit het ding krijgen. Met de seicento van mijn vriendin haal ik hogere bochtsnelheden. Ik heb eerst de voorkant (veren + dempers)van de 306 harder gemaakt, had ik nog meer onderstuur en laat volgende week de achterdempers stuk harder maken. Heb jij advies over hoe de auto overstuurder is te maken. Het ding wil nu echt geen bocht in. Snelle bochten gaan nog een beetje maar korte bochten is een drama (lag in BHV na de eerste landelijke proeven tweede achter jullie maar als het niet meer snel(vosdonk)is verlies ik teveel)
Ben benieuwd naar adviezen
groetjes, Martijn


camber boven naar binnen en meer uitspoor geven 5mm per kant slijten de banden wel wat harder maar hij stuurt vlugger in.
Peter v.d Gevel
V.D.G Rally team
 
Berichten: 940
Geregistreerd: di mei 06, 2003 16:41
Woonplaats: veldhoven

Re: Re: Re: Re: Re: VEEL NEDERLANDERS ONDERWEG TIJDENS TITAN

Berichtdoor StevenK » zo aug 22, 2004 21:26

V.D.G Rally team wrote:
camber boven naar binnen en meer uitspoor geven 5mm per kant slijten de banden wel wat harder maar hij stuurt vlugger in.

Weet je dat zeker van dat uitspoor ?
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Re: Titanic Rallysprint

Berichtdoor Turboboost » zo aug 22, 2004 22:11

5 mm per kant is wel wat veel, niet ???

beetje off topic, maar wat hebben de meeste rallyauto's toespoor of uitspoor?
Turboboost
 
Berichten: 1265
Geregistreerd: vr jun 28, 2002 17:25
Woonplaats: Almelo

Re: Re: Re: Re: Re: VEEL NEDERLANDERS ONDERWEG TIJDENS TITAN

Berichtdoor Martijn_Braat » zo aug 22, 2004 22:34

Steven wrote:
Toivonen wrote:
Mr.T wrote:
Toivonen wrote:
als je dan toch alle Nederlanders noemt; ik doe ook mee


Heb je nu wel een serviceteam samengesteld???

Sterkte en veel plezier.


Noop, enkel beetje benzine bij.
Het parcours zelf is materiaalvriendelijk en dan zelf nog geen foutjes maken en alles komt goed.
Nu nog dat verschrikkelihjke onderstuur uit het ding krijgen. Met de seicento van mijn vriendin haal ik hogere bochtsnelheden. Ik heb eerst de voorkant (veren + dempers)van de 306 harder gemaakt, had ik nog meer onderstuur en laat volgende week de achterdempers stuk harder maken. Heb jij advies over hoe de auto overstuurder is te maken. Het ding wil nu echt geen bocht in. Snelle bochten gaan nog een beetje maar korte bochten is een drama (lag in BHV na de eerste landelijke proeven tweede achter jullie maar als het niet meer snel(vosdonk)is verlies ik teveel)
Ben benieuwd naar adviezen
groetjes, Martijn

Wat dacht je van een beetje camber op je vooras, niet al te harde veren en liefst goede schokdempers.

(Als je camber gaat zetten, hou dan wel je grN spoorbreedte in de gaten)


Ik heb geen proflexen en kan dus in de veerpoot zelf niks verstellen. Boven sleuven gaan maken mag ook niet en een bredere fusee monteren zou toch ook groep A zijn? Ik rijd wel al met beetje uitspoor.
Wie weet er wat er nodig is om een auto een bocht in te kunnen gooien, dat de achterkant beheersbaar omkomt.
Verhouding veren voor/achter hard/zacht of andersom
Verhouding demping voor/achter hard/zacht of andersom
Ik vind het allemaal moeilijk te beredeneren en heb niet de mogelijkheden of de tijd om alles proefondervindelijk vast te stellen.
(ik zal eens een oud topic gaan zoeken over dit onderwerp of eentje openen want we dwalen beetje af)
groetjes, Martijn Braat
[url]http://i2.ytimg.com/vi/9Z45svvy_lU/default.jpg[url
Avatar gebruiker
Martijn_Braat
 
Berichten: 459
Geregistreerd: vr apr 09, 2004 8:56


Keer terug naar Wedstrijden

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 21 gasten