Luxemburg 2004

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Wout de Klerk » wo nov 17, 2004 16:49

mantaboy schreef:Na al de verhalen hier getikt en dan rustig alles over je heen laten komen, vind ik het nog steeds een vreemde zaak dat de organisatie daar zo snel was met hun bericht naar de pers toe. Ook dat Peter er verder niets van zegd in zijn eerste reactie op de site vind ik een beetje vreemd. Lijkt me dat dit verhaal wel eens een knap vervelend lang staartje kan krijgen. Jammer genoeg.


Ik vermoed dat er wel on board beelden zijn, maar wil jij ze zien, of zou jij ze op willen vragen?, nou dan.
Avatar gebruiker
Wout de Klerk
 
Berichten: 614
Geregistreerd: di okt 19, 2004 12:52

Berichtdoor kraats » wo nov 17, 2004 18:17

Ik ga uit respect voor afgelopen weekend ook Jan en Ad zijn foto's niet plaatsen.
Bijvelds zijn foto's zijn voor nog geen miljoen te koop!
Hoort inderdaad allemaal bij het spelletje maar denk dat dat deze keer even niet opgaat, sorry.
Groetjes Monique
=====================
Monique,

Ik hoop maar verwacht van jullie beiden dat jullie de wijsheid hebben er gepast mee om te gaan. Ik weet eigenlijk dat jullie dat ook zullen doen.
Maar bij mij gaan de rillingen over mijn rug wanneer ik denk aan de reacties wanneer dit niet zou gebeuren.

Ik weet dat dit eigenlijk een overbodige reactie is, maar wil toch laten weten dat deze actie door iedereen met een rallyhart wordt gesteund.
kraats
Lid van een team
 
Berichten: 1832
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 19:39
Woonplaats: naast de buren

Berichtdoor Biturbo » wo nov 17, 2004 23:45

Campos schreef:
StevenK schreef:
sharply.jac|NL schreef:
StevenK schreef:Zeg,

sensatiezoekers, als je zulke foto's wil hebben, waarom bel je dan Jan de Winkel niet ?


Moeten wij hem hiermee lastig vallen?

Ik denk dat de sensatiezoekers niet het lef hebben Jan in zijn gezicht te zeggen dat ze graag een paar spectaculaire fotootjes zouden willen zien.

Dus eigenlijk mag het publiek alleen foto's zien van rallyauto's als ze heel zijn? Of moeten die ook aangevraagd worden via Jan de Winkel?
In dat geval zouden er wel een aantal websites gesloten moeten worden ben ik bang... ;)

No offence Steven hoor, maar mijn mening is dat als je een sport met toch aardig wat publiciteit beoefend, dat het publiek ook te zien mag krijgen als het een keer niet zo goed is gegaan. (En om JdW daarmee lastig te vallen lijkt me ook niet helemaal de bedoeling.)

Het is dan wel niet zo spannend en spectaculair als een Clio S1600 met schade, maar de foto's van mijn uitstapje in Amsterdam vorig jaar heb ik ook gewoon op internet gezet hoor :D
Hoort er allemaal bij, soms zit het mee, soms even niet...





Steven, afgezien van situatie Bijvelds: wat is er mis met foto's van een beschadigde rallywagen??

Voorbeeld: Solberg zijn crash in Duitsland, en Marco Martin zijn crash in Argentinie. De foto's lieten een totaal vervormde bijna onherkenbare auto zien. Pas toen bleek hoe zwaar de rijders gecrasht zijn (en hoe veilig de huidige WRC's dus zijn)

Dus wat is er mis met een banaanvormige Clio S1600 van De Winkel als er al bekend is dat hij alleen gebroken/gekneusde ribben heeft opgelopen?

Niets toch? Het heeft totaal niets met sensatiezoeken te maken maar gewoon met belangstelling.
Biturbo
 
Berichten: 475
Geregistreerd: do nov 06, 2003 22:31
Woonplaats: Almere

Berichtdoor mantaboy » do nov 18, 2004 18:31

Wout de Klerk schreef:
mantaboy schreef:Na al de verhalen hier getikt en dan rustig alles over je heen laten komen, vind ik het nog steeds een vreemde zaak dat de organisatie daar zo snel was met hun bericht naar de pers toe. Ook dat Peter er verder niets van zegd in zijn eerste reactie op de site vind ik een beetje vreemd. Lijkt me dat dit verhaal wel eens een knap vervelend lang staartje kan krijgen. Jammer genoeg.


Ik vermoed dat er wel on board beelden zijn, maar wil jij ze zien, of zou jij ze op willen vragen?, nou dan.


Spijtig van het forum, ik word verkeerd begrepen. Ben niet op zoek naar onboardbeelden of foto's. Ik vind de hele situatie van die chicane zo vreemd en het lijkt door de snelle reactie richting pers, het verhaal van zonder gordels, en daarna de reactie van Peter de niet inhoudelijk is, dat de organisatie de schuld te duidelijk bij de equipe wil leggen.

Vandaar de gedachtengang en vrees dat dit nog wel eens een lang staartje kan krijgen. En dat vind ik jammer voor de Familie Bijvelds en de rallywereld. Immers niemand heeft daar baat bij.
Avatar gebruiker
mantaboy
 
Berichten: 10596
Geregistreerd: za okt 04, 2003 10:46
Woonplaats: Rucphen/AW

Berichtdoor Holkers » do nov 18, 2004 19:06

mantaboy schreef:
Wout de Klerk schreef:
mantaboy schreef:Na al de verhalen hier getikt en dan rustig alles over je heen laten komen, vind ik het nog steeds een vreemde zaak dat de organisatie daar zo snel was met hun bericht naar de pers toe. Ook dat Peter er verder niets van zegd in zijn eerste reactie op de site vind ik een beetje vreemd. Lijkt me dat dit verhaal wel eens een knap vervelend lang staartje kan krijgen. Jammer genoeg.


Ik vermoed dat er wel on board beelden zijn, maar wil jij ze zien, of zou jij ze op willen vragen?, nou dan.


Ik vind de hele situatie van die chicane zo vreemd en het lijkt door de snelle reactie richting pers, het verhaal van zonder gordels, en daarna de reactie van Peter de niet inhoudelijk is, dat de organisatie de schuld te duidelijk bij de equipe wil leggen.



daar heb je gelijk in, maar dat hadden we al eerder deze week geconcludeerd.
If the world didn't suck, we would all fall off!
Avatar gebruiker
Holkers
 
Berichten: 6363
Geregistreerd: ma maart 24, 2003 19:07
Woonplaats: Valkenburg

Berichtdoor JasperBoutte » do nov 18, 2004 22:19

Holkers schreef:
mantaboy schreef:
Wout de Klerk schreef:
mantaboy schreef:Na al de verhalen hier getikt en dan rustig alles over je heen laten komen, vind ik het nog steeds een vreemde zaak dat de organisatie daar zo snel was met hun bericht naar de pers toe. Ook dat Peter er verder niets van zegd in zijn eerste reactie op de site vind ik een beetje vreemd. Lijkt me dat dit verhaal wel eens een knap vervelend lang staartje kan krijgen. Jammer genoeg.


Ik vermoed dat er wel on board beelden zijn, maar wil jij ze zien, of zou jij ze op willen vragen?, nou dan.


Ik vind de hele situatie van die chicane zo vreemd en het lijkt door de snelle reactie richting pers, het verhaal van zonder gordels, en daarna de reactie van Peter de niet inhoudelijk is, dat de organisatie de schuld te duidelijk bij de equipe wil leggen.



daar heb je gelijk in, maar dat hadden we al eerder deze week geconcludeerd.


Het verhaal met de gordels komt niet van de organisatie maar van het officiële persagentschap Belga. Dus daar kan de organisatie niet veel aan doen. Als organisator zou ik mij ook rot voelen wanneer je voor het eerst terug een rally organiseert waarbij een dodelijk ongeval gebeurd.
JasperBoutte
 
Berichten: 61
Geregistreerd: do nov 11, 2004 18:17
Woonplaats: Moorslede

Berichtdoor rudi1508 » do nov 18, 2004 22:56

kijk.......Maarten begrijpt mij tenminste!!!steven denkt dat ik a1 uit ben op sensatie maar begrijpt niet hoe het verhaal helemaal in elkaar steekt. en das nou het mooie hij weet mijn naam wel maar weet niet wie ik ben!!
rudi1508
 
Berichten: 35
Geregistreerd: ma jan 12, 2004 11:53
Woonplaats: Lisse

Berichtdoor kraats » do nov 18, 2004 23:30

rudi1508 schreef:kijk.......Maarten begrijpt mij tenminste!!!steven denkt dat ik a1 uit ben op sensatie maar begrijpt niet hoe het verhaal helemaal in elkaar steekt. en das nou het mooie hij weet mijn naam wel maar weet niet wie ik ben!!

======================
Oke rudi van bijna 500 jaar oud,

En nu ga jij vertellen hoe het verhaal in elkaar zit, toch?
Ik weet je naam niet en ook zie ik niet in wat de toegevoegde waarde van je posting is.....
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team
 
Berichten: 1832
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 19:39
Woonplaats: naast de buren

Respect...

Berichtdoor Hugo.be » vr nov 19, 2004 1:02

Respect graag. Probeer eens een minuut stil te staan bij het leed van Peter, Tonnie en Ria Bijvelds. De behoefte om te fantaseren over het hoe, wat en waarom zal je vergaan... Toon wat respect
Hugo.be
 
Berichten: 14
Geregistreerd: za jan 26, 2002 13:46
Woonplaats: Hoogstraten, België

Re: Respect...

Berichtdoor Niels2 » vr nov 19, 2004 6:16

Hugo.be schreef:Respect graag. Probeer eens een minuut stil te staan bij het leed van Peter, Tonnie en Ria Bijvelds. De behoefte om te fantaseren over het hoe, wat en waarom zal je vergaan... Toon wat respect


Rustig joh, het gaat hier nu helemaal niet over Piet Bijvelds.

Als je de behoefte hebt om in een rustig topic je steun te betuigen dan is er het condoleance topic.
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Avatar gebruiker
Niels2
 
Berichten: 1391
Geregistreerd: wo nov 27, 2002 14:28
Woonplaats: Hengelo (OV)

Vorige

Keer terug naar Wedstrijden

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten