Euregio Rally 2004

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor geurt » ma nov 15, 2004 20:26

Zo eindelijk is mijn pc. weer klaar.

De Euregio rally/sprint was weer een succes.
De hele dag een beetje op de service rondgelopen en af en toe eventjes naar de industrie proef geweest om te kijken.
Heb nog een mooi stukje samenwerking gezien van het team van Hof en het team van Stegeman, bij Stegeman hadden ze een kapotte versnellingsbak, de monteurs van Hof boden gelijk hulp aan en samen hebben ze na wat gemartel de bak nog optijd weten te wissellen.
Ik hoorde op een gegeven moment dat er iemand had getimed hoelang ze met de bak wissel bezig waren geweest "12 minuten", mijn complimenten hiervoor en ook voor de samenwerking.
Het zijn toch concurenten in de klasse n3.

Mannen ik vond het geweldig, mijn complimenten.
geurt
 
Berichten: 14
Geregistreerd: za okt 09, 2004 7:36

Berichtdoor ExTaxi » ma nov 15, 2004 21:14

geurt schreef:Heb nog een mooi stukje samenwerking gezien van het team van Hof en het team van Stegeman, bij Stegeman hadden ze een kapotte versnellingsbak, de monteurs van Hof boden gelijk hulp aan en samen hebben ze na wat gemartel de bak nog optijd weten te wissellen.
Ik hoorde op een gegeven moment dat er iemand had getimed hoelang ze met de bak wissel bezig waren geweest "12 minuten", mijn complimenten hiervoor en ook voor de samenwerking.
Het zijn toch concurenten in de klasse n3.

Mannen ik vond het geweldig, mijn complimenten.


Kijk, dat soort dingen zijn toch super!! Teams die elkaar zo helpen. Prachtig!
ExTaxi
 
Berichten: 1883
Geregistreerd: ma jan 21, 2002 19:26
Woonplaats: Nieuwegein

Berichtdoor kraats » wo nov 17, 2004 18:02

Kijk, dat soort dingen zijn toch super!! Teams die elkaar zo helpen. Prachtig!
=======================
Niet te veel pluimen in mijn achterste steken......
Zit zo lastig:D:D
Was blij iets bij te kunnen dragen aan het uitrijden van een auto.....
Wel leuk om weer eens wat voor een ander te kunnen betekenen. Nu de auto van Hof relatief betrouwbaar is kunnen we zo her en der wat bijstand verlenen. :P Ben overigens best benieuwd hoe het staat met de schade van de andere Astra, die van Foederer, die toch een redelijk pak schade reed.

Heeft er nog iemand wat gefilmd van de "tol" en "glij" acties van Hof/Mierlo tijdens de euregio? Of heeft er nog iemand wat beeld materiaal liggen waar niks mee gebeurt? Ik ben zoekende......
kraats
Lid van een team
 
Berichten: 1832
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 19:39
Woonplaats: naast de buren

Berichtdoor thadon » do nov 18, 2004 22:38

kraats schreef:Kijk, dat soort dingen zijn toch super!! Teams die elkaar zo helpen. Prachtig!
=======================
Niet te veel pluimen in mijn achterste steken......
Zit zo lastig:D:D
Was blij iets bij te kunnen dragen aan het uitrijden van een auto.....
Wel leuk om weer eens wat voor een ander te kunnen betekenen. Nu de auto van Hof relatief betrouwbaar is kunnen we zo her en der wat bijstand verlenen. :P Ben overigens best benieuwd hoe het staat met de schade van de andere Astra, die van Foederer, die toch een redelijk pak schade reed.

Heeft er nog iemand wat gefilmd van de "tol" en "glij" acties van Hof/Mierlo tijdens de euregio? Of heeft er nog iemand wat beeld materiaal liggen waar niks mee gebeurt? Ik ben zoekende......




Heer Kraats,
Als ik m'n media pc weer een beetje ingericht heb, zal ik de beelden van de Euregio nog eens nalopen. Voorlopig heb ik alleen een compilatie van Jeroen Laarhuis en Co in de Seat Ibiza Kitcar EVO II weten te bakken.
Wegens ruimtegebrek staat ie niet op m'n eigen site, maar op 3xw sportbetuwe in nl. (Doe maar een PB berichtje voor een werkende link) (of mag het Steven?
thadon
 
Berichten: 124
Geregistreerd: di jul 08, 2003 18:08

Berichtdoor kraats » ma nov 29, 2004 21:19

Heer Kraats,
Als ik m'n media pc weer een beetje ingericht heb, zal ik de beelden van de Euregio nog eens nalopen..............
==========
Oke dat stel ik op prijs maarre het hoeft natuurlijk niet alleen van de Euregio te zijn :lol: :lol:
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team
 
Berichten: 1832
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 19:39
Woonplaats: naast de buren

Vorige

Keer terug naar Wedstrijden

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten