Euregio Rally 2004

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor nkroeze » di nov 09, 2004 18:45

Dank je Wout!

In principe ga ik altijd aan de kant, want waarom zal ik het voor beide equipes moeilijker maken! Ik zou van mijn kant hetzelfde willen van iemand waar ik achter zit.....

En de problemen, ach, het hele jaar alles uitgereden, dus het kon een keer gebeuren, en gelukkig is het eindresultaat er niet minder om....

Overigens zijn er wel meer "vaste" namen van mensen die niet of nauwelijks aan de kant gaan op rundkursen, ook verder achterin het veld!
nkroeze
 
Berichten: 2215
Geregistreerd: za jan 19, 2002 0:46

Berichtdoor Wout de Klerk » di nov 09, 2004 18:48

nkroeze schreef:Dank je Wout!

In principe ga ik altijd aan de kant, want waarom zal ik het voor beide equipes moeilijker maken! Ik zou van mijn kant hetzelfde willen van iemand waar ik achter zit.....

En de problemen, ach, het hele jaar alles uitgereden, dus het kon een keer gebeuren, en gelukkig is het eindresultaat er niet minder om....

Overigens zijn er wel meer "vaste" namen van mensen die niet of nauwelijks aan de kant gaan op rundkursen, ook verder achterin het veld!


Met je eens :)

wij hadden dit jaar de eerste wedstrijd zonder gekkigheid, vallen er juist nu weinig uit de top uit :cry:


Ongetwijfelt, maar dit viel zo op :lol:
Avatar gebruiker
Wout de Klerk
 
Berichten: 614
Geregistreerd: di okt 19, 2004 12:52

Berichtdoor V.D.G Rally team » di nov 09, 2004 20:00

niet alle volvo rijders gaan aan de kant ik heb nog witte verf op mijn saxo zitten van zoo'n volvo. Van de rond koers op de vuilstort proef .
Ik heb er een hele ronde achter gereden zonder dat ie aan de kant ging.
toen ik er links voorbij wilde stuurde hij gewoon mijn kant op .
Ik ben er wel langs gekomen maar niet zonder de auto te beschadigen.
V.D.G Rally team
 
Berichten: 940
Geregistreerd: di mei 06, 2003 16:41
Woonplaats: veldhoven

Berichtdoor Niels2 » di nov 09, 2004 22:16

Twentsche Courant / Tubantia schreef:Ondernemers willen boycot rally na vernielingen
Een kapot hek, stenen die uit een oprit zijn gereden, een vernielde tuin en veel zwerfvuil. Ondernemers aan de Toermalijnstraat in Hengelo zijn kwaad over de hinder van de Conrad Euregio Rally van zondag. De PR-man van de rally vond gisteren een berg afval voor zijn deur terug.


Een groep ondernemers met een bedrijf aan de Toermalijnstraat is vastbesloten de rally van volgend jaar te boycotten. ‘Ik ga met opleggers op de weg staan om de racers tegen te houden’, zegt H. Bettman van HB Transport. ‘Wat dit jaar gebeurd is, kan echt niet. Daarom ga ik de organisatie aansprakelijk stellen. Ik ben woedend. Dit is niet normaal. Ze hebben paaltjes omver gereden en onze inrit omgeploegd. De tuin van een bedrijf verderop in de straat is verwoest. Ik heb de gemeente en de politie al gebeld.’

Voorlichter M. Kempers van de Stichting Rallysport Twente vermoedt dat de ondernemers van het bedrijventerrein Twentekanaal al een schot voor de boeg hebben gegeven op de boycot. ‘Ik kan mijn huis niet meer in’, zegt hij gisterochtend. ‘Iemand heeft hier een berg afval voor de deur gedumpt. Ik hoorde gelach en toen ik naar buiten wilde, zag ik het: blikjes, patatbakjes en andere rommel. Het gaat blijkbaar oog om oog. Erg kinderachtig. Ik ga zo naar de politie.’

Bettman wast zijn handen in onschuld. ‘Ik heb een grote ton met afval verzameld, maar die staat hier nog. Ik ga niet voor eigen rechter spelen.’

Ook D. Hunker van zijn buurbedrijf de groothandel IGM Trading weet van niets. Hij kan de actie wel waarderen. ‘Ik kan me voorstellen dat je zoiets doet als ludieke actie. We zijn hier erg boos. Een collega heeft de rotzooi opgeruimd. Ik weet niet waar onze afvalzak is gebleven.’

Bij de groothandel in motorenbenodigdheden is zondag een hek gesloopt. Ook IGM wil daarom volgend jaar een stokje steken voor de rally.

Zover zal het echter niet komen, verwacht voorzitter J. Harmsen van de organiserende stichting. ‘Wij hebben video-opnamen gemaakt van de situatie voor de rally. We vergoeden alle schade. We kunnen helaas niet meteen maandagochtend om negen uur een stratenmaker paraat hebben. Zondagavond was het donker. Dan zie je niet alle vernielingen en rotzooi. Vandaar dat we maandag en dinsdag verder gaan met de evaluatie. Dan wordt alles geregeld op basis van de rapportages van onze mensen in het veld.’

Op enkele incidenten na is de rally volgens Harmsen rustig verlopen. ‘Aan de Spinelstraat is een auto uit de bocht gevlogen en daardoor is een lichtmast vernield. Dat regelen we met Essent. In een bocht bij Akzo is de berm beschadigd. Daar hebben we de gemeente over ingelicht. Wij vergoeden de schade.’

Dat wordt door de gemeente bevestigd. Volgens een woordvoerder is er slechts één klacht binnengekomen en heeft de gemeentelijke controleur maandagochtend geen ongeregeldheden aangetroffen.

Harmsen verwacht niet dat de rally afgelopen zondag voor het laatst is verreden in de straten van het bedrijventerrein Twentekanaal Zuid. ‘De meeste bedrijven zijn enthousiast. Er zijn zelfs bedrijven die klanten uitnodigen om samen te kijken.’


Fijne krant is het toch ook.... stelletje theatermakers.
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Avatar gebruiker
Niels2
 
Berichten: 1391
Geregistreerd: wo nov 27, 2002 14:28
Woonplaats: Hengelo (OV)

Berichtdoor StevenK » di nov 09, 2004 22:33

Niels2 schreef:
Twentsche Courant / Tubantia schreef:


Fijne krant is het toch ook.... stelletje theatermakers.

Hoezo ? Volgens mij is dit objectieve verslaggeving ?
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Berichtdoor Niels2 » di nov 09, 2004 22:38

StevenK schreef:
Niels2 schreef:
Twentsche Courant / Tubantia schreef:


Fijne krant is het toch ook.... stelletje theatermakers.

Hoezo ? Volgens mij is dit objectieve verslaggeving ?


Het verslag wel, alleen waarom meteen weer zo'n drama kop. Daar zijn ze echt zó goed in daar bij de TC-T.
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Avatar gebruiker
Niels2
 
Berichten: 1391
Geregistreerd: wo nov 27, 2002 14:28
Woonplaats: Hengelo (OV)

Berichtdoor Hein » di nov 09, 2004 22:48

Niels2 schreef:
StevenK schreef:
Niels2 schreef:
Twentsche Courant / Tubantia schreef:


Fijne krant is het toch ook.... stelletje theatermakers.

Hoezo ? Volgens mij is dit objectieve verslaggeving ?


Het verslag wel, alleen waarom meteen weer zo'n drama kop. Daar zijn ze echt zó goed in daar bij de TC-T.


Om de koppen te maken, hebben veel kranten speciale mensen in dienst. Die maken dan in samenspraak met de eindredactie de kop.

Een kop moet "pakken", en dat heeft ie in jouw geval gedaan. :lol: Dus is het een goede kop :P
Be yourself, there are too many others
Hein
 
Berichten: 2352
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 22:27
Woonplaats: Elst Gld

Berichtdoor Holkers » wo nov 10, 2004 6:58

Valt wel mee.
Er staat in de kop niets over de rally dus zullen mensen die alleen koppen lezen (zoals ik) het over het hoofd zien (zoals ik dus)
If the world didn't suck, we would all fall off!
Avatar gebruiker
Holkers
 
Berichten: 6363
Geregistreerd: ma maart 24, 2003 19:07
Woonplaats: Valkenburg

Berichtdoor Hein » wo nov 10, 2004 8:32

Holkers schreef:Valt wel mee.
Er staat in de kop niets over de rally dus zullen mensen die alleen koppen lezen (zoals ik) het over het hoofd zien (zoals ik dus)


Ligt er natuurlijk ook een beetje aan waar het bericht staat. Als een dergelijke kop bij het streeknieuws staat zou ik er ook over heen lezen, maar als ie in het sportdeel staat kan je er donder op zeggen dat het met sport te maken heeft.
Be yourself, there are too many others
Hein
 
Berichten: 2352
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 22:27
Woonplaats: Elst Gld

Berichtdoor JD_Kruit » wo nov 10, 2004 12:54

ben bang dat 1 hekje op mijn naam staat ;-)
Jan Dirk Kruit
Avatar gebruiker
JD_Kruit
 
Berichten: 90
Geregistreerd: vr nov 07, 2003 18:28
Woonplaats: Rotterdam

Berichtdoor Franky » wo nov 10, 2004 13:59

JD_Kruit schreef:ben bang dat 1 hekje op mijn naam staat ;-)


Ga jij je vrijwillig melden om dat hekje te betalen?
Afbeelding
Frank Cruts
Avatar gebruiker
Franky
 
Berichten: 1121
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 22:21

Berichtdoor JD_Kruit » wo nov 10, 2004 14:23

@Frank:
Ik denk dat ik vrijdag bij de eigenaar langs ga, dus antwoord: ja
Jan Dirk Kruit
Avatar gebruiker
JD_Kruit
 
Berichten: 90
Geregistreerd: vr nov 07, 2003 18:28
Woonplaats: Rotterdam

Berichtdoor StevenK » wo nov 10, 2004 15:01

JD_Kruit schreef:@Frank:
Ik denk dat ik vrijdag bij de eigenaar langs ga, dus antwoord: ja

Als 't goed is hebben de officials er rapport van opgemaakt en krijg je vanzelf een rekening van de organisatie voor het hek, of je hele eigen risico, afhankelijk van de hoogte van de schade.
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Berichtdoor RallyeRichard » wo nov 10, 2004 20:42

JD_Kruit schreef:@Frank:
Ik denk dat ik vrijdag bij de eigenaar langs ga, dus antwoord: ja


Neem dan een verslaggever van de Twentse Courant/Tubantia mee. Kunnen ze een mooi stukje schrijven met de pakkende kop;

Sportiviteit stopt niet na het laatste fluitsignaal.....
Grtz, Richard.
Servicemonteur
Afbeelding
en
Bas Koeten Racing
Avatar gebruiker
RallyeRichard
 
Berichten: 645
Geregistreerd: za jan 26, 2002 15:44
Woonplaats: Kromménië

Berichtdoor erikjan » wo nov 10, 2004 22:30

lijkt me een serieus goed plan, om een beetje free publicity te kweken voor de autosport :!:
Avatar gebruiker
erikjan
 
Berichten: 4340
Geregistreerd: za jan 19, 2002 22:50
Woonplaats: Almelo

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten