Condroz 2004

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Biturbo » zo nov 07, 2004 23:38

Raar bericht over Tjoen/Bijvelds

Dat ze Bijvelds extra controleren kan ik mij enigzins voorstellen, maar je huidig Belgisch kampioen zo onder de grond schoffelen is toch echt bezopen.

Toch echt waar wat ze zeggen over Belgen? dom
Laat Vergokan in NL dan maar een paar teams en rally's sponseren (bijv de Euregio!!) Volgens jaar dus op naar het VRO?? of HVRO?
Biturbo
 
Berichten: 475
Geregistreerd: do nov 06, 2003 22:31
Woonplaats: Almere

Berichtdoor bennie2000 » ma nov 08, 2004 0:21

Ook weer terug van een druk rallyweekend,
allereerst natuurlijk de condroz , erg genoten daar , mooie omgeving , veel gezien , omdat we de FILES nergens konden vinden en bijna overal zo naartoe konden rijden( het was wel erg rustig in de omgeving).
Mooie strijd in de super1600, princen erg snel en de beide polo's ook.
overigens de marshalls ook erg scherp, in de goede zin.
Zondagochtend nog 1 proef kijken en dan gauw richting hengelo(veel kilometers gemaakt in dit weekend) , wevers erg snel , en waande me opeens in de sahara met al die 4x4 jeeps die langs kwamen , overigens hier ook erg genoten , ook van de diverse demonstraties.
foto's binnenkort op www .... rallypictures .... yucom .... be
Avatar gebruiker
bennie2000
 
Berichten: 342
Geregistreerd: zo maart 30, 2003 1:48
Woonplaats: lelystad

Berichtdoor pipo » ma nov 08, 2004 8:53

Toch weer knap die Bijvelds historie ..
word weer zeker vervolgd ..
Ieder team heeft meermaals bezoek gekregen van de racb en illegaal service doen ja dat moet maar eens bestraft worden of is daar voor Bijvelds ook al een uitzondering voor ..
Het begon al met de shakedown waar iedereen op de parking stond was bijvelds gaan postvatten op 2a 3 km waarmee ik niks bedoel maar ja je zoekt het wat zelf vind ik dan ..
pipo
 
Berichten: 1547
Geregistreerd: ma dec 08, 2003 10:44

Berichtdoor Hein » ma nov 08, 2004 9:47

pipo schreef:Toch weer knap die Bijvelds historie ..
word weer zeker vervolgd ..
Ieder team heeft meermaals bezoek gekregen van de racb en illegaal service doen ja dat moet maar eens bestraft worden of is daar voor Bijvelds ook al een uitzondering voor ..
Het begon al met de shakedown waar iedereen op de parking stond was bijvelds gaan postvatten op 2a 3 km waarmee ik niks bedoel maar ja je zoekt het wat zelf vind ik dan ..


Ik denk dat dit verhaal te veel naar het afstraffen van Bijvelds neigt. Als ik het bericht op pitstop lees dan moet ik Tsjoen gelijk geven. Alleen hem een straf van 10 minuten geven en anderen (Colsoul, Thiry en Cols) niet is in mijn ogen meten met twee maten. En dan maakt het niet uit of Pieter zijn Corolla bij zich heeft of een auto van Bijvelds. Ik vind het meer zoeken van Pieter Tsjoen.
Be yourself, there are too many others
Hein
 
Berichten: 2352
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 22:27
Woonplaats: Elst Gld

Berichtdoor Werner » ma nov 08, 2004 12:34

StevenK schreef:
Niels2 schreef:Ook een lekkere rel met Tsjoen en Bijvelds...


http://www.eyes-e-tools.com/customer/pi ... ?seq=15930

Nogal, als deze soep echt zo heet wordt gegeten is dat het einde van het Benelux kampioenschap.

Of zouden we Vergokan over kunnen halen het HRO volgend jaar het VRO te noemen ?


Het zal toch niet zo zijn dat het stoppen van 1 team het einde van een kampioenschap betekend? Dan is het niet zo`n sterk kampioenschap... Geld ook voor het BK, dat volgend jaar een stuk spannender wordt.
Wat heel gaaf zou zijn, is als Tjoen volgend jaar in een S1600 in het HRO zou rijden. Ben benieuwd wie dat gaat winnen, de Winkel of Tsjoen.
Als hij in zijn Corolla in NL gaat rijden kunnen we hem de beker vast geven...
Werner
 
Berichten: 756
Geregistreerd: di jun 18, 2002 11:17
Woonplaats: Rotterdam

Berichtdoor Niels2 » ma nov 08, 2004 15:32

Werner schreef:
StevenK schreef:
Niels2 schreef:Ook een lekkere rel met Tsjoen en Bijvelds...


http://www.eyes-e-tools.com/customer/pi ... ?seq=15930

Nogal, als deze soep echt zo heet wordt gegeten is dat het einde van het Benelux kampioenschap.

Of zouden we Vergokan over kunnen halen het HRO volgend jaar het VRO te noemen ?


Het zal toch niet zo zijn dat het stoppen van 1 team het einde van een kampioenschap betekend? Dan is het niet zo`n sterk kampioenschap... Geld ook voor het BK, dat volgend jaar een stuk spannender wordt.
Wat heel gaaf zou zijn, is als Tjoen volgend jaar in een S1600 in het HRO zou rijden. Ben benieuwd wie dat gaat winnen, de Winkel of Tsjoen.
Als hij in zijn Corolla in NL gaat rijden kunnen we hem de beker vast geven...


Vergokan is een grote sponsor is van het kampioenschap, dus niet alleen het team.
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Avatar gebruiker
Niels2
 
Berichten: 1391
Geregistreerd: wo nov 27, 2002 14:28
Woonplaats: Hengelo (OV)

Berichtdoor michel uit berg » ma nov 08, 2004 19:39

andre schreef:het lijkt er inerdaad wel op ja, want wat mij opviel was dat bij elke service wel een scrutineer van RACB bij het team van Bijvelds liep te neuzen terwijl je dezeof zijn collega's bij andere teams veel minder of helemaal niet zag. :evil:
:


ik wil niet veel zeggen maar in de condroz is het normaal dat het stikt van de RACB, ik heb daar 2 jaar geleden gereden en toen stonden ze ook overal.

Wij waren toen voor de regroup :!: de achteras al los aan het schroeven samen met de monteurs om deze te vervangen op de service. toen heeft ons ook iemand van de RACB op de vingers getikt maar er gelukkig uiteindelijk geen werk van gemaakt omdat niemand bezwaar had getekend.
michel uit berg
 
Berichten: 672
Geregistreerd: do jul 25, 2002 20:57
Woonplaats: berg city

Berichtdoor John » ma nov 08, 2004 19:47

Het was trouwens wel mode om onder de motorkap te sleutelen met de motorkap op je rug. Dit was bij Snijers en Gaban het geval. of ze moeten dat omhoog hou stokkie er niet in hebben zitten?

John
John
 

Berichtdoor Hein » ma nov 08, 2004 20:23

michel uit berg schreef:
andre schreef:het lijkt er inerdaad wel op ja, want wat mij opviel was dat bij elke service wel een scrutineer van RACB bij het team van Bijvelds liep te neuzen terwijl je dezeof zijn collega's bij andere teams veel minder of helemaal niet zag. :evil:
:


ik wil niet veel zeggen maar in de condroz is het normaal dat het stikt van de RACB, ik heb daar 2 jaar geleden gereden en toen stonden ze ook overal.

Wij waren toen voor de regroup :!: de achteras al los aan het schroeven samen met de monteurs om deze te vervangen op de service. toen heeft ons ook iemand van de RACB op de vingers getikt maar er gelukkig uiteindelijk geen werk van gemaakt omdat niemand bezwaar had getekend.


Maar omdat je dan toevallig Tsjoen heet, Belgisch Kampioen bent en in een auto van Bijvelds zit krijg je wél 10 minuten straf. :?: De rest mag vrolijk door karren. :!:

Wie zou er dan bezwaar gemaakt hebben? Kan ik me maar één naam bij voorstellen.
Be yourself, there are too many others
Hein
 
Berichten: 2352
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 22:27
Woonplaats: Elst Gld

Berichtdoor michel uit berg » ma nov 08, 2004 20:26

tja misschien heb ik een eerlijk uiterlijk :lol:
michel uit berg
 
Berichten: 672
Geregistreerd: do jul 25, 2002 20:57
Woonplaats: berg city

Berichtdoor Hein » ma nov 08, 2004 20:29

michel uit berg schreef:tja misschien heb ik een eerlijk uiterlijk :lol:


Laten we het daar dan op houden :D
Be yourself, there are too many others
Hein
 
Berichten: 2352
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 22:27
Woonplaats: Elst Gld

Berichtdoor MartijnS » di nov 09, 2004 20:19

Voor de mensen die niet naar de Condroz geweest zijn heeft Joost maar weer eens een compilatie gemaakt die nu te bekijken is! ;)
Martijn Schouten
MartijnS
 
Berichten: 5532
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 17:04
Woonplaats: Sprang-Capelle

Berichtdoor billy » di nov 09, 2004 22:26

Ik heb zo'n gevoel dat Pieter Tsjoen samen met Peter Bijvelds volgend jaar een team gaan vormen in het EK met Vergokan als sponsor.

Dit soort "akkefietjes" zorgen voor een band, en met het verlies van Jumbo kan Peter wel een grote sponsor gebruiken.


Nogmaals; het is maar een voorgevoel.
William Heeren
billy
 
Berichten: 468
Geregistreerd: ma jul 07, 2003 15:48

Berichtdoor pipo » wo nov 10, 2004 7:44

Martijn en Joost weer knap werk die compilatie !!!
pipo
 
Berichten: 1547
Geregistreerd: ma dec 08, 2003 10:44

Berichtdoor bugs » wo nov 10, 2004 11:32

hele mooie beelden idd
Trouwens een schitterend resultaat van de Winkel.
Zo te zien voelt hij zich thuis in belgie en heeft goede nota's kunnen maken
bugs
 
Berichten: 198
Geregistreerd: di maart 09, 2004 13:23

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten