Zoek en gij zult vinden (starlijst Euregio Rally 2004)

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor kraats » za nov 06, 2004 0:24

Wout de Klerk schreef:
kraats schreef:Je laat duidelijk zien dat je de regelementen niet snapt, zie de standaard regelementen rally's en rallysprints, art. 16.6, blz 302 autosport jaarboek.
eerst FIA status rijders, dan ASN geplaatste rijders, dan de rest.
===============
Dit heeft helemaal niks te maken met snappen maar met het geven van een mening omtrend regelgeving die een bepaalde groep rijders voordeel biedt.
Dit is touwens al vele malen onderwerp van discussie geweest dus laten we daar maar niet weer aan beginnen, dat heeft geen enkele zin. In het verleden niet en nu dus ook niet. :?

Neemt overigens niet weg dat jullie het kampioenschap gewoonweg verdient hebben.


Het leek er op dat je aangaf dat je het niet snapt, maar bedankt voor het laatste.(P.S., jammer dat Andre de stap niet maakt he, als je begrijpt wat ik bedoel).

Wout.

===============
Ja Wout dat begrijp ik dus wel :lol:
Nou ik ben er eigenlijk helemaal niet rouwig om.
Ik ben van meing dat wanneer je nu die stap zou maken een ander een andere keus maakt en vervolgens ben je weer terug bij af...

En je moet er ook aan toe zijn in alle opzichten.

Jemig wat cryptisch :lol:
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team
 
Berichten: 1832
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 19:39
Woonplaats: naast de buren

Berichtdoor kraats » za nov 06, 2004 0:36

Wout de Klerk schreef:
rudi1508 schreef:En voor die koffie zal cker weten gezorgt worden!!!!


En niet te vergeten : de barbeque, met vlees van andre :D .

==============
Euh Wout....

Meestal moet ik het vlees voor de deelnemende teams meenemen.
Maarre, ik hoef deze keer alleen vlees voor onszelf mee te nemen...

Dat word het begin van een hongerwinter? :cry:

Ik denk trouwens dat het kampioenschap binnenkort voor de N3 ook voor Renault niet meer haalbaar zal zijn....
En het verschil dat er ontstaat in tijden heeft wel degelijk te maken met de plaatsen op de startlijsten maar niet in die mate dat je daar kampioen door wordt. Dat komt voort uit de homologatie van de Ragnotti die helemaal niks meer met de Grp N te maken heeft. Maarja ragels zijn regels.... en die staan het toe.

Maar van mij mogen alle Grp N's weer orgineel worden, dan gaat het niet meer om het hebben van de duurtse en meest uitgebreide homologatie.
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team
 
Berichten: 1832
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 19:39
Woonplaats: naast de buren

Berichtdoor StevenK » za nov 06, 2004 7:13

kraats schreef:
Wout de Klerk schreef:
rudi1508 schreef:En voor die koffie zal cker weten gezorgt worden!!!!


En niet te vergeten : de barbeque, met vlees van andre :D .

==============
Euh Wout....

Meestal moet ik het vlees voor de deelnemende teams meenemen.
Maarre, ik hoef deze keer alleen vlees voor onszelf mee te nemen...

Dat word het begin van een hongerwinter? :cry:

Ik denk trouwens dat het kampioenschap binnenkort voor de N3 ook voor Renault niet meer haalbaar zal zijn....
En het verschil dat er ontstaat in tijden heeft wel degelijk te maken met de plaatsen op de startlijsten maar niet in die mate dat je daar kampioen door wordt. Dat komt voort uit de homologatie van de Ragnotti die helemaal niks meer met de Grp N te maken heeft. Maarja ragels zijn regels.... en die staan het toe.

Da's een beetje onzin Theo: de enige niet-standaard onderdelen op een ragnotti zijn de bak (die's bij jullie ook vrij), de hydraulische handrem en de snorkel..

Renault heeft gewoon het lef een kale auto in de markt te zetten, waardoor ze met een laag homologatiegewicht mogen rijden.

Het meest opvallende is nog dat er van de duurste N3 geenéén rondrijdt in NL. Want een nieuwe Honda is 2 x zo duur als een nieuwe Clio.

Maar van mij mogen alle Grp N's weer orgineel worden, dan gaat het niet meer om het hebben van de duurtse en meest uitgebreide homologatie.

Dan is het wachten op een fabrikant die een straatauto met dogbox gaat leveren :)
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Berichtdoor Niels2 » za nov 06, 2004 9:43

StevenK schreef:Het meest opvallende is nog dat er van de duurste N3 geenéén rondrijdt in NL. Want een nieuwe Honda is 2 x zo duur als een nieuwe Clio.



Zijn die Honda's (Visstick Type R) echt zo snel? (in vergelijking met een Ragnotti)

Die in haspengouw gingen niet zo hard.
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Avatar gebruiker
Niels2
 
Berichten: 1391
Geregistreerd: wo nov 27, 2002 14:28
Woonplaats: Hengelo (OV)

Berichtdoor StevenK » za nov 06, 2004 20:02

Niels2 schreef:
StevenK schreef:Het meest opvallende is nog dat er van de duurste N3 geenéén rondrijdt in NL. Want een nieuwe Honda is 2 x zo duur als een nieuwe Clio.



Zijn die Honda's (Visstick Type R) echt zo snel? (in vergelijking met een Ragnotti)

Die in haspengouw gingen niet zo hard.

Tja, een goede brengt bijna 250 pk mee. Alleen rijden er volgens mij niet zoveel erg dikke rond; in Duitsland rijden er wel een paar en die maken het de A7's (waaronder mijn oude H-VW-568) behoorlijk lastig.
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Berichtdoor Werner » ma nov 08, 2004 12:36

Wat mag je eigenlijk nog aan zo`n groep N veranderen dan? want in de showroom heeft hij er een stuk of 200. Komen er toch nog een zootje bij.
Werner
 
Berichten: 756
Geregistreerd: di jun 18, 2002 11:17
Woonplaats: Rotterdam

Berichtdoor StevenK » ma nov 08, 2004 13:04

Werner schreef:Wat mag je eigenlijk nog aan zo`n groep N veranderen dan? want in de showroom heeft hij er een stuk of 200. Komen er toch nog een zootje bij.

De Japanse versie heeft ruim 240 pk; die is ook gehomologeerd.
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Berichtdoor JD_Kruit » ma nov 08, 2004 13:30

Als ik nou eens begin met importeren van die dingen, hoeveel geintresseerden mag ik dan opschrijven? :wink:
Jan Dirk Kruit
Avatar gebruiker
JD_Kruit
 
Berichten: 90
Geregistreerd: vr nov 07, 2003 18:28
Woonplaats: Rotterdam

Berichtdoor StevenK » ma nov 08, 2004 13:42

JD_Kruit schreef:Als ik nou eens begin met importeren van die dingen, hoeveel geintresseerden mag ik dan opschrijven? :wink:

Tja, hoeveel mensen leggen er zo'n 80k neer voor een N3 ?
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Berichtdoor Wout de Klerk » ma nov 08, 2004 13:49

kraats schreef:
Wout de Klerk schreef:
rudi1508 schreef:En voor die koffie zal cker weten gezorgt worden!!!!


En niet te vergeten : de barbeque, met vlees van andre :D .

==============
Euh Wout....

Meestal moet ik het vlees voor de deelnemende teams meenemen.
Maarre, ik hoef deze keer alleen vlees voor onszelf mee te nemen...

Dat word het begin van een hongerwinter? :cry:

tering, wat heb ik honger geleden zeg :lol:
Avatar gebruiker
Wout de Klerk
 
Berichten: 614
Geregistreerd: di okt 19, 2004 12:52

Berichtdoor Niels2 » ma nov 08, 2004 15:36

StevenK schreef:
JD_Kruit schreef:Als ik nou eens begin met importeren van die dingen, hoeveel geintresseerden mag ik dan opschrijven? :wink:

Tja, hoeveel mensen leggen er zo'n 80k neer voor een N3 ?


Zo, die zijn dus echt een héél stuk duurder als de NLse Type R's. (40k meen ik?)
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Avatar gebruiker
Niels2
 
Berichten: 1391
Geregistreerd: wo nov 27, 2002 14:28
Woonplaats: Hengelo (OV)

Berichtdoor StevenK » ma nov 08, 2004 15:42

Niels2 schreef:
StevenK schreef:
JD_Kruit schreef:Als ik nou eens begin met importeren van die dingen, hoeveel geintresseerden mag ik dan opschrijven? :wink:

Tja, hoeveel mensen leggen er zo'n 80k neer voor een N3 ?


Zo, die zijn dus echt een héél stuk duurder als de NLse Type R's. (40k meen ik?)

Nee, da's het verschil tussen standaard en grN.

Alleen de grN bak schijnt al 12k te kosten.
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Berichtdoor Niels2 » ma nov 08, 2004 20:04

StevenK schreef:
Niels2 schreef:
StevenK schreef:
JD_Kruit schreef:Als ik nou eens begin met importeren van die dingen, hoeveel geintresseerden mag ik dan opschrijven? :wink:

Tja, hoeveel mensen leggen er zo'n 80k neer voor een N3 ?


Zo, die zijn dus echt een héél stuk duurder als de NLse Type R's. (40k meen ik?)

Nee, da's het verschil tussen standaard en grN.

Alleen de grN bak schijnt al 12k te kosten.


Dan zijn de kosten ook lekker standaard gebleven! :wink:
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Avatar gebruiker
Niels2
 
Berichten: 1391
Geregistreerd: wo nov 27, 2002 14:28
Woonplaats: Hengelo (OV)

Berichtdoor erikjan » ma nov 08, 2004 21:48

tja, ik denk dat een doorsnee EVO goedkoper is dan 80K...
Erik-Jan Noltus
--------------------------------------------------------------------
m'n rallyvideo's zijn te vinden op http://youtube.com/ejn68
Avatar gebruiker
erikjan
 
Berichten: 4340
Geregistreerd: za jan 19, 2002 22:50
Woonplaats: Almelo

Berichtdoor JD_Kruit » di nov 09, 2004 10:08

StevenK schreef:
Niels2 schreef:
StevenK schreef:
JD_Kruit schreef:Als ik nou eens begin met importeren van die dingen, hoeveel geintresseerden mag ik dan opschrijven? :wink:

Tja, hoeveel mensen leggen er zo'n 80k neer voor een N3 ?


Zo, die zijn dus echt een héél stuk duurder als de NLse Type R's. (40k meen ik?)

Nee, da's het verschil tussen standaard en grN.

Alleen de grN bak schijnt al 12k te kosten.


En ik maar denken dat de Clio-bak duur is ;-),

OK, OK, dan ga ik ze niet importeren
Jan Dirk Kruit
Avatar gebruiker
JD_Kruit
 
Berichten: 90
Geregistreerd: vr nov 07, 2003 18:28
Woonplaats: Rotterdam

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten