Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Corne schreef:ik snap sowieso al niet wat ze met zo'n wedstrijd moeten, weinig publiek geen bekende bestemming.....
van mij mogen mexico, cyprus en turkije er uit....das toch g1 rally, komt g1 ene hond kijken....
kunnen ze beter wedstrijden als san remo en de nieuwe van portugal terughalen...lijkt me eerlijk gezegt veel beter!
Corne schreef:Ik wist niet dat de kwaliteit van een wedstrijd met aantallen publiek te maken hadden!
Zolang een evenement goed georganiseerd wordt, de kwaliteit en zwaarte van de proeven goed is en de veiligheid gewaarborgd is, blijft een evenement gewoon op de kalender! En niet zoals toen in Portugal met veel te grote aantallen publiek...
rallysport moet toch uitbreiden, het moet toch populairder worden volgens richards?
en in portugal is ieder1 goed te spreken, er komen neit voor nix veel wk of ex wk rijders op af
Corne schreef:
weleens gehoord van engels lezen op wrc.com?
ik weet dat het moeilijk voor iemand is die amper nederlands kan maar de simpelste ziel kan nog begrijpen dat als er solberg is out staat op een nieuwe post dat hij er ook gwoon UIT is!
bijdehand....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast