Cyprus 2005

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor solberg the best » vr mei 13, 2005 16:41

GRöNHOLM DOET HET OOK GOED HAHA EERSTE PROEF ! :D jammer van solberg . :(
Laatst bijgewerkt door solberg the best op vr mei 13, 2005 22:42, in totaal 1 keer bewerkt.
'Keep your eyes on the road and your foot to the floor.'
solberg the best

Berichtdoor ExTaxi » vr mei 13, 2005 17:56

Jongens begin dan een nieuwe thread over de WK Rally Cyprus.
ExTaxi

Berichtdoor solberg the best » vr mei 13, 2005 20:16

Die is er toch :P
solberg the best

Berichtdoor solberg the best » vr mei 13, 2005 23:06

Wel eens gehoord van SupeRally? Hij gaat morgen weer van start en heeft 5 minuten tijdstraf vanwege het niet finishen in SS6. Kijk naar het verschil met de huidige nummer 2 (Manfred Stohl) en dat is voor een SUPERrijder als Solberg zeer zeker te overbruggen.... Nog twee dagen te gaan..... Nog 12 proeven te gaan...... Nog 204,78 kilometer te gaan.....Mark my words!
solberg the best

Berichtdoor solberg the best » za mei 14, 2005 9:06

Maar nu kan hij dus geen 2e meer worden want hij start vandaag en morgen niet meer omdat ze bang zijn dat de motor stuk gaat :wink:
Laatst bijgewerkt door solberg the best op za mei 14, 2005 11:17, in totaal 1 keer bewerkt.
solberg the best

Berichtdoor RallyMatti » za mei 14, 2005 9:07

Jammer maar helaas:

Subaru's Petter Solberg and Peugeot's Marcus Gronholm will not restart the Rally Cyprus on Saturday due to concerns over the condition of their engines. The teams took the decisions late on Friday night after inspecting the cars when returned to the service area in Limassol
Bron: Eurosport

Matti
NEW NEW NEW
All the best and a great Rally year
RallyMatti

Berichtdoor solberg the best » za mei 14, 2005 10:03

Haha maar dat heb ik niet geschreven dat heeft m'n vader geschreven hij is dus bijdehand hahahaha :D :lol:
solberg the best

Berichtdoor Ascona » za mei 14, 2005 10:54

Kan niet zeggen dat ik Cyprus zo geweldig vind (vanaf de bank beoordeeld) Die wegen met die grote, scherpe stenen vind ik niks meer met rally te maken hebben. Het is nog eerder auto trail dan long distance trail voor terreinwagens. Wat zeiden ze: max 80 km/h? Laats ze lekker op snel asfalt rijden
Ascona

Berichtdoor solberg the best » za mei 14, 2005 10:59

Ja en veel te veel uitvallers ! :wink:
Laatst bijgewerkt door solberg the best op za mei 14, 2005 11:20, in totaal 1 keer bewerkt.
solberg the best

Berichtdoor Maarten » za mei 14, 2005 11:57

Corne schreef:ik snap sowieso al niet wat ze met zo'n wedstrijd moeten, weinig publiek geen bekende bestemming.....
van mij mogen mexico, cyprus en turkije er uit....das toch g1 rally, komt g1 ene hond kijken....
kunnen ze beter wedstrijden als san remo en de nieuwe van portugal terughalen...lijkt me eerlijk gezegt veel beter!

Ik wist niet dat de kwaliteit van een wedstrijd met aantallen publiek te maken hadden!
Zolang een evenement goed georganiseerd wordt, de kwaliteit en zwaarte van de proeven goed is en de veiligheid gewaarborgd is, blijft een evenement gewoon op de kalender! En niet zoals toen in Portugal met veel te grote aantallen publiek...
Gr. Maarten Ruijten
Maarten

Berichtdoor Huufke » za mei 14, 2005 13:41

Corne schreef:Ik wist niet dat de kwaliteit van een wedstrijd met aantallen publiek te maken hadden!
Zolang een evenement goed georganiseerd wordt, de kwaliteit en zwaarte van de proeven goed is en de veiligheid gewaarborgd is, blijft een evenement gewoon op de kalender! En niet zoals toen in Portugal met veel te grote aantallen publiek...

rallysport moet toch uitbreiden, het moet toch populairder worden volgens richards?
en in portugal is ieder1 goed te spreken, er komen neit voor nix veel wk of ex wk rijders op af :wink:

ieder1?

Die grote namen komen naar Portugal, wat overigens een fantastisch evenement is, omdat de organisatie met hulp van een aantal sponsoren veel geld naar de rekening van hen overmaakt. Cyprus is een prachtig evenement. Vriendelijk volk, mooie omgeving en WK-waardige proeven.
Wat mij betreft blijft deze nog jaren in het WK.
Huufke

Berichtdoor Stranger » za mei 14, 2005 14:05

Hoe lang nog met Duval bij Citroën?

Cyprus - SS 11
SS11 FOINI-KOILINIA 2: 30330m

Duval hit a tree 4km after the start of the stage. The crew is fine but the car caught on fire.
Stranger

Berichtdoor Niels2 » za mei 14, 2005 14:18

Gaat fijn met Frans!
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Niels2

Berichtdoor solberg the best » za mei 14, 2005 16:53

1 Loeb: While temporarily regrouped due to the stage closure, Sëbastian gave Manfred Stohl (Car 16) a few tips. He said Stohl looks spectacular but it costs him time. Stohl said, “Yes but it’s how I always drive.” Sébastian advised, “On slow corners, brake in a straight line, don’t move the car about. Then turn and then power.” He added that on fast corners his rear differentials have less pressure so he gets more grip.
------------------------------------------------------------
Misschien een tip voor zondag en maandag :?:
solberg the best

Berichtdoor solberg the best » za mei 14, 2005 17:31

Corne schreef:
weleens gehoord van engels lezen op wrc.com?
ik weet dat het moeilijk voor iemand is die amper nederlands kan maar de simpelste ziel kan nog begrijpen dat als er solberg is out staat op een nieuwe post dat hij er ook gwoon UIT is!

bijdehand....

Je schrijft zelf in je berichten "neit" in plaats van "niet" en "gezegt" in plaats van "gezegd" dus kijk eerst naar jezelf voordat je commentaar geeft op mijn Nederlands !!!!!!!! :wink:
solberg the best

Volgende

Keer terug naar Wedstrijden