Opel Astra Cup

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Mark Verhoeven » di jul 25, 2006 21:20

Competitief rijden is een belangrijk onderdeel van de sport. Daarbij vraag ik me mezelf natuurlijk ook af tegen wie ik zelf straks rij in mijn eigen Subaru Impreza (mini-)A8 uit 1998. Animo voor een impreza cup iemand?


Tegen mij! :twisted: :wink: 8)

P.S. Wordt ook een A8, maar dan van 1999.

Mark Verhoeven.
Mark Verhoeven
 
Berichten: 4602
Geregistreerd: di jun 04, 2002 19:05
Woonplaats: Nieuw-Bergen

Berichtdoor erikjan » di jul 25, 2006 21:22

Mark Verhoeven schreef:
Competitief rijden is een belangrijk onderdeel van de sport. Daarbij vraag ik me mezelf natuurlijk ook af tegen wie ik zelf straks rij in mijn eigen Subaru Impreza (mini-)A8 uit 1998. Animo voor een impreza cup iemand?


Tegen mij! :twisted: :wink: 8)

P.S. Wordt ook een A8, maar dan van 1999.

Mark Verhoeven.


leuk gevalletje selectieve herkenning: ik lees A8, dus denk meteen aan een Audi V8 :oops:

is 't een Soep...
Avatar gebruiker
erikjan
 
Berichten: 4340
Geregistreerd: za jan 19, 2002 22:50
Woonplaats: Almelo

Berichtdoor Mark Verhoeven » di jul 25, 2006 21:30

Vervelend hè... :wink:

Mark Verhoeven.
Mark Verhoeven
 
Berichten: 4602
Geregistreerd: di jun 04, 2002 19:05
Woonplaats: Nieuw-Bergen

Berichtdoor Jan_Gerssen » wo jul 26, 2006 6:58

Megastad FM Rallyteam: Jorg Mettlach - Jan Gerssen
Afbeelding
Klik hier voor meer informatie over het Megastad FM Rallyteam.
Avatar gebruiker
Jan_Gerssen
 
Berichten: 20
Geregistreerd: vr jul 21, 2006 17:07
Woonplaats: Spijkenisse

Berichtdoor SylviaVisser » wo jul 26, 2006 8:55

Mark Verhoeven schreef:
Competitief rijden is een belangrijk onderdeel van de sport. Daarbij vraag ik me mezelf natuurlijk ook af tegen wie ik zelf straks rij in mijn eigen Subaru Impreza (mini-)A8 uit 1998. Animo voor een impreza cup iemand?


Tegen mij! :twisted: :wink: 8)

P.S. Wordt ook een A8, maar dan van 1999.

Mark Verhoeven.


Als alles blijft lopen zoals het nu loopt, gaan Hans & ik mee(st)rijden....
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser
 
Berichten: 4394
Geregistreerd: wo jan 30, 2002 20:20
Woonplaats: Wijchen

Berichtdoor Jan_Gerssen » wo jul 26, 2006 9:07

Astra :D of Impreza Sylvia

Hi hi,...
Afbeelding
Klik hier voor meer informatie over het Megastad FM Rallyteam.
Avatar gebruiker
Jan_Gerssen
 
Berichten: 20
Geregistreerd: vr jul 21, 2006 17:07
Woonplaats: Spijkenisse

Berichtdoor SylviaVisser » wo jul 26, 2006 9:10

:shock:




Doe es een gokje :roll:







(met in je achter hoofd dat onze Astra ervaring ergens zonder wiel eindigde voor de publieks trailer in Amsterdam :wink: )
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser
 
Berichten: 4394
Geregistreerd: wo jan 30, 2002 20:20
Woonplaats: Wijchen

Berichtdoor Jeroen » wo jul 26, 2006 9:17

En dan rijden er dus al een paar ouder type impreza´s rond. En nu maar hopen dat de specs van de diverse imprezas niet te ver van elkaar afwijken en de kwaliteit van de rijders idem zodat er werkelijk wat strijd kan ontstaan.
Jeroen
 
Berichten: 393
Geregistreerd: di jan 22, 2002 17:11
Woonplaats: Medebach (Duitsland)

Berichtdoor SylviaVisser » wo jul 26, 2006 9:31

Tja, hier ga ik dus niet op in :wink: :mrgreen:
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser
 
Berichten: 4394
Geregistreerd: wo jan 30, 2002 20:20
Woonplaats: Wijchen

Berichtdoor StevenK » wo jul 26, 2006 13:46

Jeroen schreef:En dan rijden er dus al een paar ouder type impreza´s rond. En nu maar hopen dat de specs van de diverse imprezas niet te ver van elkaar afwijken en de kwaliteit van de rijders idem zodat er werkelijk wat strijd kan ontstaan.

Zonder anderen te kort te doen denk ik dat Mark voor de anderen toch wel de referentie zal gaan zijn.
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Berichtdoor Jeroen » wo jul 26, 2006 14:01

StevenK schreef:
Jeroen schreef:En dan rijden er dus al een paar ouder type impreza´s rond. En nu maar hopen dat de specs van de diverse imprezas niet te ver van elkaar afwijken en de kwaliteit van de rijders idem zodat er werkelijk wat strijd kan ontstaan.

Zonder anderen te kort te doen denk ik dat Mark voor de anderen toch wel de referentie zal gaan zijn.
Ja, hij heeft natuurlijk een reputatie hoog te houden, maar Hans kan natuurlijk ook sturen en heeft al heel wat uurtjes impreza-rally ervaring. Voor mij geldt dan ook "the only way is up" :D (uitvallen dan even niet mee gerekend...)
Jeroen
 
Berichten: 393
Geregistreerd: di jan 22, 2002 17:11
Woonplaats: Medebach (Duitsland)

Berichtdoor Mark Verhoeven » wo jul 26, 2006 20:49

We gaan het wel zien, ik heb al 4 jaar niet meer gereden, maar dat zal niet echt een probleem zijn verwacht ik. Het maken van notes zal in het begin wel tegenvallen...

Ik moet eerst eens zorgen dat de auto af komt... (met deze temperaturen...) De laatste onderdelen komen echter binnenkort binnen, zodat ik hoop de auto met een weekje of 3 aan het rijden te hebben. Dit jaar rij ik nog zonder ALS (standaard motormanagement, met alleen andere programmering) en met de originele handrem (waar je dus af moet blijven wil je het niet kapot maken...). Wel met DCCD en "dik" achtersper, dus dwars zal die toch wel gaan! 8) Ik heb er zin in!
Mark Verhoeven
 
Berichten: 4602
Geregistreerd: di jun 04, 2002 19:05
Woonplaats: Nieuw-Bergen

Berichtdoor Jeroen » wo jul 26, 2006 21:53

Mark Verhoeven schreef:We gaan het wel zien, ik heb al 4 jaar niet meer gereden, maar dat zal niet echt een probleem zijn verwacht ik. Het maken van notes zal in het begin wel tegenvallen...

Ik moet eerst eens zorgen dat de auto af komt... (met deze temperaturen...) De laatste onderdelen komen echter binnenkort binnen, zodat ik hoop de auto met een weekje of 3 aan het rijden te hebben. Dit jaar rij ik nog zonder ALS (standaard motormanagement, met alleen andere programmering) en met de originele handrem (waar je dus af moet blijven wil je het niet kapot maken...). Wel met DCCD en "dik" achtersper, dus dwars zal die toch wel gaan! 8) Ik heb er zin in!
Nou zin heb ik er ook in na inmiddels zo´n 16 maanden sleutelen. Ik heb ook een DCCD, maar incl handbreak release en hydraulische handrem en sper op de voorwielen. Ik moet het nog wel testen. Ik heb al bakken werk van het eerst rondje waarbij diverse puntjes al naar voren kwamen. Qua motormanagement komt er een autronic computer incl ALS. Allemaal nog te testen dus... Ik kan niet wachten! :-)
Jeroen
 
Berichten: 393
Geregistreerd: di jan 22, 2002 17:11
Woonplaats: Medebach (Duitsland)

Berichtdoor TWENGELTJE » do jul 27, 2006 0:09

Hoe makkelijk het is om van een astra op een impreza te komen, een rallysporttopic
TWENGELTJE
 
Berichten: 3360
Geregistreerd: vr okt 28, 2005 13:04
Woonplaats: almelo

Berichtdoor Jeroen » do jul 27, 2006 0:39

Tja als je het over een cup hebt kom je toch al snel op gelijkwaardigheid van auto´s terecht (en rijders), dus zodoende.... :wink:
Jeroen van Beek
2002-2004 Peugeot 205 GTI 1.9 ( N3/C3 )
2006-2007 Subaru Impreza GT Turbo ( A8 )
2008-heden Rallyloos (en ik vind het helemaal prima zo!)
Jeroen
 
Berichten: 393
Geregistreerd: di jan 22, 2002 17:11
Woonplaats: Medebach (Duitsland)

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten