Heuvelklim Teuven

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Heuvelklim Teuven

Berichtdoor mantaboy » ma aug 31, 2009 9:18

Zijn er nog meer mensen geweest toevallig? Wij hebben in ieder geval erg genoten en er was iemand erg onder de indruk van heuvel op met Michel in Corsa!

Michel, hopelijk gaat het goed met je teen of heb je nu 2 hele grote tenen? :oops:

Filmpjes komen later deze week online.
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
mantaboy

Berichtdoor denny » ma aug 31, 2009 10:29

Nee niet geweest, Snap die heuvelklim ook niet echt meer. Wordt altijd geroepen dat vorige deelnemers voorrang krijgen op de inschrijving etc. Hoor je gewoon niks. informeer je 4 maanden van te voren blijkt het al vol te zitten. Ook deelnemers die al veel langer deelnemen als mij hadden niets gehoort.
denny

Berichtdoor mantaboy » ma aug 31, 2009 11:26

Tja, mijn inschrijving kwam te laat. Bij aankomst daar werd me verteld dat ik die ochtend nog had kunnen deelnemen. Helaas was ik met de Seat en dat is geen optie. :roll:
mantaboy

Berichtdoor michel uit berg » ma aug 31, 2009 14:25

tsja..... heb 3 grote tenen nu :? 2 normale en ene in de vorm van een scampi en met de kleur van een hele donkere winegum :cry:

ben blij dat ze t leukgevonden heeft. was al bang dat ze niet onder de indruk zou zijn door jou rijkunsten jp :roll:
michel uit berg

Berichtdoor Prodrive » ma aug 31, 2009 17:53

Ik kon helaas niet kome kijken.. ik had geen vervoer :roll: :(

Heeft iemand misschien nog foto's/filmpjes gemaakt van Paul Allerts met zijn subaru wrc?

Ze zijn welkom op bas-prodrive@hotmail.com :)
Prodrive

Berichtdoor mantaboy » di sep 01, 2009 6:41

michel uit berg schreef:tsja..... heb 3 grote tenen nu :? 2 normale en ene in de vorm van een scampi en met de kleur van een hele donkere winegum :cry:

ben blij dat ze t leukgevonden heeft. was al bang dat ze niet onder de indruk zou zijn door jou rijkunsten jp :roll:

Ze vond eerlijk gezegd wel dat ik een stuk rustiger bezig ben in de auto dan jij. Ik heb haar maar het verschil uitgelegd tussen rally en racen hoewel ze dat door het zelf rijden ook wel wist.

Goed gedaan, ze is onder de indruk! Was ook erg lang stil na het ritje. :wink:

Sterkte en beterschap met je teen Michel! Ik had echt met je te doen zo kreupel dat je liep.
mantaboy

Keer terug naar Wedstrijden