Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Holkers schreef:Starten jullie het seizoen bij de sprinters of wordt het gehouden tijdens die feestweek?
erikjan schreef:in 2009 zou er ook worden gereden op een (voormalig) militair terrein; uiteindelijk werden het 2 industrieterreinen...
voor 2010 weer dezelfde locaties ?
Sponsor schreef:Kun je niet gewoon de account 2x organiseren? maart en augustus?![]()
Ik ga ervan uit erbij te zijn Rinus.....en een buitenproef is altijd welkom.
Cinq-Power schreef:Sponsor schreef:Kun je niet gewoon de account 2x organiseren? maart en augustus?![]()
Als jij je forum naam eer aandoet Will, dan is er misschien overleg mogelijk![]()
![]()
Probleem met buitenproeven is de natuur, er moet voor elke buitenproef 1 of ander (duur) onderzoek gedaan worden naar de effecten van de rally op de flora en fauna.
Dat is het grote probleem een beetje.....
(Forumnaam 2)
Als jouw mensen de flora en fauna nou repareren na de sprint? hahahahaha
TWENGELTJE schreef:Cinq-Power schreef:Sponsor schreef:Kun je niet gewoon de account 2x organiseren? maart en augustus?![]()
Als jij je forum naam eer aandoet Will, dan is er misschien overleg mogelijk![]()
![]()
Probleem met buitenproeven is de natuur, er moet voor elke buitenproef 1 of ander (duur) onderzoek gedaan worden naar de effecten van de rally op de flora en fauna.
Dat is het grote probleem een beetje.....
(Forumnaam 2)
Als jouw mensen de flora en fauna nou repareren na de sprint? hahahahaha
De flora zou nog kunnen maar de fauna????
Sponsor schreef:Als de Account 2x verreden zou worden hoef je die mileutest maar 1x te doen![]()
Vind het zelf nog niet eens zo gek idee....nooit eerder vertoond.
2e x in tegengestelde richting en klaar ben je......en met die flora valt er wel iets te regelen
frans-jaap moree schreef:Ik hoop dat er komend jaar ook één of meerdere KP's rondom Bennekom worden verreden. Dat zijn echt leuke landweggetjes met ook wat onverhard.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten